Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

kui mõeldav oleks mõne väljundiga releed lülitada mis RPMi järgi süütepooli toite katkestaks? Hetkel vahet pole.....küll lisad tulevad siis kui reaalne vajadus ja rohkem aega tekib :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaata nüüd ka katkestuse rakendumise kiirust ja mõtle, kas relee on selleks kõige sobivam vahend. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Midagi annab kindlasti aretada. Releega saad katkestada näiteks pooled või 3/4 süütest ja samas viskad ainsamal või kahel süütega silindril süütenurga 10 kraadi peale. Natuke jäävad pöörded relee lülitusajast sõltuvalt kõikuma kindlasti, aga see on pigem alla +- 100 rpm, mis pole väga hull.
Lihtsam oleks raudselt sellise aretuse asemel EDIS-est loobuda :D.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

On kellelgi kunagi pihustite väljund spaikinud? lööb duty cyclet põhja....mootor küll käib aga kui kella põhja lööb siis lööb rikkaks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Duty arvutatakse pihusti avatuse järgi.
Seega kui duty on põhjas on ka pihusti maksimaalselt avatud ning segu peabki rikkaks minema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Saan sellest aru :)

Aga miks võib pihustite avamine spaikida?
Mu hallollus ei oska nagu miskit loogilist lahendust pakkuda peale rikke plaadil või proses....
Esimese tiiruna peab vist elektroonika poes ära käima ja korralikku pesuvahendit hankima ja visuaalkontrolli + puhastuse ära tegema....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina kontrolliks ka esimese asjana rajad korralikult üle ehk siis komplekteerimise!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Hmm, ega ta seda duty cycle't ju lambist lakke ei löö, ikka mingil põhjusel. Kui logida kõiki parameetreid sel hetkel, peaks olema kenasti aru saadav, milline sisend-väärtus seda jama tekitab.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

murjam kirjutas:Hmm, ega ta seda duty cycle't ju lambist lakke ei löö, ikka mingil põhjusel. Kui logida kõiki parameetreid sel hetkel, peaks olema kenasti aru saadav, milline sisend-väärtus seda jama tekitab.
Logimine oli esimene asi mida tegin ja ükski asi seda justkui ei põhjusta....kohe-kohe asun plaati puhastama.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaata plaat luubiga üle, et kuskil nö. mikrosildasid poleks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Valmis plaadid on mõtekas pärast puhastamist ka mingi niiskuskaitsega katta. Hea on selleks kampoli piirituslahus, kuna see ei häiri hilisemaid parandusi. Lakk tekitab vastikud kõrbelaigud, kui vaja hiljem joota.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Kas keegi viitsib vastata, palju sinna ms-i külge neid lisapudinaid korraga riputada annab?

Oleks vaja:
WBO2(annab selle äkki koos kontrolleriga NB asemele toppida.),
süüde(reference sisse ja spark välja, 2 juhet, ref sisendi annab vast VR asemele panna),
boost(annab äkki fast idle asemele toppida),
IAC stepper,
knock(1 juhe. Moodul eraldi),
VSS(kas seal üldse sagedust mõõtvat sisendit annab ehitada. Anduriks abs-i oma).
launch control(sisend transbrake alt, 1 ots).

Palju pärast seda veel alles jääb sisendeid. Ideaalis tahaks veel hunniku asju logida.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kui stepper-mootoriga IAC asemele PWM tühikäiguklapi paned, saad kohe paar vaba väljundit.

MS-2 extra kohta on selline tabel olemas: http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... ms2options
Üldiselt asuvad kõik asjad sama koha peal ka MS-1 extra puhul.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

murjam kirjutas:Kui stepper-mootoriga IAC asemele PWM tühikäiguklapi paned, saad kohe paar vaba väljundit.

MS-2 extra kohta on selline tabel olemas: http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... ms2options
Üldiselt asuvad kõik asjad sama koha peal ka MS-1 extra puhul.
See tabel vastas täpselt küsimusele.

Põhimõtteliselt annab VSS-i logida vaid siis, kui cam sync-ist loobuda. Ning ka cranking bypass tuleb releea teha. Alles jääb 3 tühja väljundit ja 0 sisendit. Bro.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Lihtsalttiit
Postitusi: 11
Liitunud: 05.10.2009 17:18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Lihtsalttiit »

Kui põhjalikult saab MS-le diagnstikat teha.
rwd rulez:P
Vasta