K: orig. osad vs B osad

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

K: orig. osad vs B osad

Postitus Postitas Kuuno »

Mis te arvate kas ntx orig saalede ja B varuosadena müüdavate saaledel on suurvahe vastupidamises? Saaledele ei tohiks mõjuda vist väga suurt jõudu kui just pööret ei suurenda?
valik on et kas mootor kokku panna orig juppidega v b osadega mille hinna vahe oleks kuskil 50% kandi...
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

paljude toodetega on nii, et tehas kes toodab juppe teeb nii originaalid kui ka B osad ;) originaalidele tähistatakse logod jne koodid peale.

kvaliteedi kontrolli läbivad mõlemad tooted, kui partiis esimeb probleeme siis need tooted müügile ei jõuagi. seega otsustama pead ikka ise... mina valiksin võimalusel B osa, raha sääst võib ulatuda isegi 1000%-ni. ma vist sulle näitasin venna hyundai B ja originaal osade hinnavõrdlust.

näide sellest: originaal mootori rihm hyundai sonatale maksab 1290.- B-osana maksab sama rihm aga 270.- Esinduse müügimees ütles kohe ära et vahet nendel kahel ei ole :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Saalede puhul kindlasti originaal. Vähemalt Nissani puhul ei paneks B juppe oma auto mootorisse, sest kvaliteedis on kindlasti vahe.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Jälle näide Nissanilt, originaal tihend pidas 1,2 bari vastu probleemiteta, B-osa andis järele esimese suurema vajutamisega.
302hp/464nm
CPX
Postitusi: 54
Liitunud: 05.06.2005 11:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas CPX »

panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära :oops:
Üritusteks välja rentida peotelk 5x8m.
Tel:56 484 989
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

CPX kirjutas:
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära :oops:
aga sa oskad vbl kvaliteedi poole pealt kah öelda..et kuidas tundub vahe? 1.6 motol tellisin algul saaled b osad ja ei tulnud õigeid...lõpuks hyundaist ikka originaalid ja nad tundusid nagu sellised konkreetsemad... :P
CPX
Postitusi: 54
Liitunud: 05.06.2005 11:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas CPX »

Soovitan siiski originaalid võtta. Probleeme pole nendega olnud ja pealegi püüad sa ju sellest mootorist tiba rohkem kätte saada kui stokis.
Üritusteks välja rentida peotelk 5x8m.
Tel:56 484 989
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

ma kaldun ka ikka soovitama originaal varuosa. siin räägiti et b peaaegu sama jne jne vahepeal, aga miks b varuosa siis niipalju odavam on? keredetailide puhul nt olen ise oma silmaga näinud ja tean et nad on originaalist erinevad tihti, nt b varuosa tuli ei istu originaal tiivaga jne.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

esinduses müüdav originaal osa ongi kallis kuna esindus peab ju ka elama :) osta sama firma toodand mitte esindusest ja ilma logota ning mis on kohe tembeldatud B-osaks saad hinnast olulise osa alla! kui tootja firma teatud juppidel on sama siis mis vahet seal on? võib-olla saad öösel rahulikumalt magada kui tead et originaal osa embleem seal peal on.
selge on see, et kõiki B-osasi ei tasu osta... palju on neid tooteid mida aga võiks ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

endajaoks selge siis see et geneka rihma ostaks b osa aga saaled jne osad ostanoriginaalid sest minu autol need 100% erinevate tootjate omad...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Paljuski oleneb asi ka sellest, millist B-osa kasutada. Nt. Kolbenschmidt toodab ülimalt kvaliteetseid osi, mis ei jää mitte milleski alla originaalosale. Minu teada toodab ta mootoriosi ka mitte-Euroopa autodele.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta