Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kõigil õigus, aga pr'il ikka rohkem õigus.
Segukell, mis näitab bensiini reziimil 14:1, tähendab et lambda on 0.95. Lambda ei sõltu kütusest, aga AFR on nüüd etanooli puhul 8.6:1, mis on samuti loomulikult tiba alla stoichi.

Huvitav, miks regulaator end ise paika ei reguleerinud. Kui oletaks, et regulaator oli mingis lõppasendis, ja rohkem vedru avada ei lase siis...
Tahaks ju loota, et regulaatori töö on reguleerida olenemata millesti. Aga võib olla ka tööpõhimõte selline, et voolavuse langedes ta küll reguleerib, aga tagasivoolu rohkem ta ise lahti ei keera, kui tähikäigul vaja.
Soovitaks tagasivool üle kontrollida... Kuigi kaldun arvama, et see tööpõhimõte ongi selline, ja sel juhul saab arvutada välja uue pumba voolavuse suhte, võrreldes eelmisega....
uus voolavus = SQRT(uus rõhk / vana rõhk)
uus rõhk / vana rõhk = 200%
uus voolavus = SQRT(200%) = 141%
Uue pumba voolavus tühikäigu-rõhuga on 41% rohkem kui vanal pumba
Minu teema on rohkem mõeldud huviliste informeerimiseks meie tegemistest, mitte tehniliseks aruteluks, sest sellega saan ise hakkama ja kui ei saa, siis tean, kust küsida.
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Kui mu regulaator on väiksema läbilaskevõimega, kui uus kütusepump, mis seal siis imeliku on, et rõhk tühikäigul kõrgemale tõusis? Reguleerides ta ju allub minu tahtele ja seega muretseda pole põhjust.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

RICE BURNER kirjutas: Minu teema on rohkem mõeldud huviliste informeerimiseks meie tegemistest, mitte tehniliseks aruteluks, sest sellega saan ise hakkama ja kui ei saa, siis tean, kust küsida.
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Kui mu regulaator on väiksema läbilaskevõimega, kui uus kütusepump, mis seal siis imeliku on, et rõhk tühikäigul kõrgemale tõusis? Reguleerides ta ju allub minu tahtele ja seega muretseda pole põhjust.
Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Iga teema omanikul on õigus suunata/kontrollida seda mida tema enda konkreetses teemas kirjutatakse.

Mu porschel oli täpselt sama probleem kui orignaalmootori autole tagasi tõstin ja 044 alla jätsin...auto käis väga rikkalt..ja porsche olrignaal regulaator ei olnud võimeline ennast paika seadistama selle setupiga mis talle antud oli.....probleem lahenes kui orignaalpumba tagasi installisin.

Viljari puhul sama case, aint et vastupid..süsteemi upgrade mitte downgrade..mis siin keerulist on!

Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.

IvarR
Oll
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Milleks siis foorumid on kui mitte aruteluks? Kui inimesed on eksiteel siis võta ja aita ning suuna neid õigele infole parem. Kui sa ei taha teiste arvamusi ja mõtteid kuulda siis tee parem autole koduleht mitte ära kirjuta foorumisse.
See oli küll arusaamatu postitus!? Hoia teinekord need omale ja ära loe minu postitust, kui ei meeldi!!!!!!!

Mul on koduleht olemas.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RICE BURNER kirjutas:
Uue pumba voolavus tühikäigu-rõhuga (EDIT: baasrõhuga) on 41% rohkem kui vanal pumba
Mis ma sinu arvutustega peale peaksin hakkama? Meil auto sõidab ja ma tean täpselt mis peab tegema, et ta hästi sõidaks ja töötaks.
Nii ei saa rallit sõita, anna andeks, oleme ikka sõbrad edasi! :) Pole uudis, et ma ei saa arvutamata, põhikooli mata 5 oli ikka nikastav ego-laks :lol: - haigus lõi välja noh :lol: Aga pr8'il oli point - segu etnooliga vaevalt 14:1 oli, kella-näit 14:1 on ok, kuigi vahet pole - edaspidi olen vaiksem. pr8'st sain pigem aru, et ta nokkides küsis, kas käivitasite bensiiniga.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Oli tunne nagu uurija juures ülekuulamisel, kus iga sõna võib erinevalt tõlgendada, kuid kes tahtsid said minu lause pointist aru kütusesegu suhtes.
Aga kes ei saanud, said nüüd märksa targemaks ;)

Aga mis matemaatikasse puutub, siis selleks on mul sõber Tõnis palgatud ja abiks kalkulaator, sest mulle lähevad korda vaid sekundid rajal.
:)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ja lisaks siiski, et etanooliga ei ole stoich sama, mis bensiiniga ja ei ole sama, mis metanooliga ega ole sama, mis nitrometaaniga :)

Sellepärast ongi parem kasutada lambdat mitte AFR-i, kuna see ei sõltu kütuse tüübist. Lamba 1 on iga kütuse puhul stoich, AFR 14.7 aga mitte.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Ja ma veel imestasin, miks Viljar täna nii närviline oli :-D
Kuna paari päeva pärast plaanis ka minu telliskivi käivitamine, millel sama kütus/pump/regulaator, siis annan omalt poolt vaba voli matemaatikutele mu teema valemitega üleküllastamisele. Kuna ma ise matemaatikast muhvigi ei jaga (eluaeg humanitaarne inimene olnud :)), siis saavad kõik pärast sel teemal kodanik Fog'iga vaielda :-D
Ja äkki siis lõpuks saame mõlemad Viljariga kõigile M.O.T.T. öelda kui autod kõrvuti rajal kiiresti liiguvad.
Buick GN stage II
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ahh küll nad sõidavad. Ja arvutustest on vähe kasu kui pihusti rikkis või kuskil ummistus. Samuti võib WBO2 valetada jne jne. Rääkimata, et läptopinäppimisel võib väike oops tekkida.

Denso IK31 - kas sain õieti aru, et NGK analoog oleks -10 lõpuga? Meil oli NGK 5671-9, s.t. aste kuumemad, aga boost oli ka vaid 24 psi. Blown alko puhul ongi kas -9 või -10. Oleks võinud isegi korra -8 proovida.

Kas BSFC kohta oskad midagi arvata?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

IK31 on tõesti NGK 10 analoog ja toimib päris hästi.
Varem kasutasime alati NGK tavalist vaskküünalt, mis oli 8, kuid suurema rõhuga tekkisid sinna hõõgsüüte täpid peale, mis pani muretsema.

Arvan, et ilma nitrota 30psi rõhuga peaks need toitma küll.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vaatame parem videopäevikut :)

http://www.youtube.com/watch?v=fC2xGir171A
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Vägev hääl!
Mis veel esimese võidusõiduni pärast uuenduskuuri teha on?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vägev hääl!
Mis veel esimese võidusõiduni pärast uuenduskuuri teha on?
Nipet-näpet:
Tuulutuse nõu, summuti lõpuni ja veokonks kuhugi mahutada(reeglitega nõutav)
muidugi dynos peaks ka ära käima, sest nii tuleb lõpptulemus parem.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
woush
Postitusi: 32
Liitunud: 31.08.2009 3:03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas woush »

Tartus rajal ? :)
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

RICE BURNER kirjutas:Vaatame parem videopäevikut :)

http://www.youtube.com/watch?v=fC2xGir171A
Jube mölakas turbo ikka :-D vaata et linnukesed turbosse ei lenda :-D

Aga kui rajale lähed siis esiosa ikka kaetud?
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Vasta