Ehk keegi aitab teostada...

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Kui sidur all siis vaikus.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

mul sama keiss et kui sidur all siis vait!
kardan et mul survelaager kuna kast peaks korras olema..
survelaager käib niisama kaasa ja teeb häält ning surve all ei tee
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Riisirakett kirjutas:A kus krt see vesi sinna saab :x
Õhuniiskusest. Kast sõites soeneb- temas õhk paisub ja seda surutakse kuigivõrd välja. Pärast sõitu uuesti kast jahtub ja seal tekib alarõhk- imetakse välisõhku koos niiskusega sisse. Nii ta käib. Seetõttu tulebki õli aeg ajalt vahetada. Mis muidugi ei tähenda, et kast kindlasti seest rostes. Pakkusin lihtsalt võimaluse.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

kivimugi kirjutas:mul sama keiss et kui sidur all siis vait!
kardan et mul survelaager kuna kast peaks korras olema..
survelaager käib niisama kaasa ja teeb häält ning surve all ei tee
Puhas loogika: Kui siduripedaal on all, on survelaager vastu sidurit ja käib ringi (võib teha häält). Samal ajal sidur ju lahutab kasti üldse seisma kui õli -25C'ga väga paks pole, ja kast ei saa häält teha, kuna ta seisab.
Seal peaks olema hooratta sees ka nõellaagri asemel mingi puks - pole ise uurind, aga skeem peal on olemas, kui nüüd kasti maha võtate, mõõtke see puks kah üle, võibolla sealt viga algabkis. RFL'i masina kastil peaks sama lugu olema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta