
Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Garretti GT2560R on maakeeles GT28R, HKS toodab seda väga sarnasena GT2510 nimega. GT2510 on levinud jaapanis nö response suunitlusega RB26 peal ja üldiselt on veeb juttu täis, et 500-550hp on suht lihtne kui stock RB26-le külge kruvida. Sinu mootor on 1L suurem, seega 500-550hj on kindlasti saavutatav. Kuna kaas on Lotuse inseneride poolt moditud, siis voolavusega probleeme ei tohiks olla
compressor in 46,2 ex 60mm 5 labaga (väga sarnane spec garretti 2560 turbotega)
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_4.htm
Kellel veel kogemusi nende föönidega on..mõned 200sx-id on siin vist ka nendega sõitnud ?

Üldiselt on nii, et turbol on teatud voolavuse piir, millest alates tõuseb üldiselt tip nii lakke, et mingit võimsuse kasvu enam tulla ei saa. Turbot väga ei huvita, kas tal on 4L @ 6000rpm või 2L @ 12000rpm - lagi on lagi.
On aga, 1 "aga". Kui sul on näiteks 45mm WG, siis ütleme kui saavutad turbo tipp-võimsuse 2x325hj, ja TIP rõhk hakkab tõusma, siis WG avades saab veel TIP'i veel natuke aega all hoida, näiteks lisaks turbiinide 650hj läbilaskele saaks 100hj jagu gaase WG'ist läbi ajada... ja mootori max power tuleks siis 750hj.
http://www.frsport.com/Garrett-GT2560-Series_c_234.html
On aga, 1 "aga". Kui sul on näiteks 45mm WG, siis ütleme kui saavutad turbo tipp-võimsuse 2x325hj, ja TIP rõhk hakkab tõusma, siis WG avades saab veel TIP'i veel natuke aega all hoida, näiteks lisaks turbiinide 650hj läbilaskele saaks 100hj jagu gaase WG'ist läbi ajada... ja mootori max power tuleks siis 750hj.
http://www.frsport.com/Garrett-GT2560-Series_c_234.html
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Noh mul ei ole väliseid WG- enivei ja ei plaani panna ka.. tegu ikkagi ju tavalise cruiseriga..seda kõige viimast HP-d taga ei ajal..
Paljud detailid on käinud klaaskuul pritisist läbi, osad värvitud, osad pulbervärvitud.. turbote külmakojad käisin seespoolt veel poleerpastaga ka üle, tundusid kuidagi karedad.
enne


pärast


sama kehtib ka coilpack-i hoidiku kohta, ka see sai väikse kosmeetilise paranduse:

Vahepal olen siin pead murdnud kuidas OZ-i 3 osalisi velgi lahti saada, õnneks on vähemalt ühel inimsel eestis see võti olemas ja saab randid ilusti ära poleerida ja veljed korda teha.
Paljud detailid on käinud klaaskuul pritisist läbi, osad värvitud, osad pulbervärvitud.. turbote külmakojad käisin seespoolt veel poleerpastaga ka üle, tundusid kuidagi karedad.
enne


pärast


sama kehtib ka coilpack-i hoidiku kohta, ka see sai väikse kosmeetilise paranduse:

Vahepal olen siin pead murdnud kuidas OZ-i 3 osalisi velgi lahti saada, õnneks on vähemalt ühel inimsel eestis see võti olemas ja saab randid ilusti ära poleerida ja veljed korda teha.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:
1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud
Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).
Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?
Omega 3000 ostetud 1999

Lotus Omega nr.223, ostetud 2009

1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud


Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).
Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?
Omega 3000 ostetud 1999

Lotus Omega nr.223, ostetud 2009

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eile sai siis 3 osalised veljed lahti võetud..tänud CMF autoteenindusele kes laenas vajalike õhuga töötavaid tööriistu..muidu olekski vist jäänudki neid polte sealt lahti keerama..
Velgede keskosad lähevad kerevärvi, aga enne seda poleerin randid peegliks, veljed sirgestatakse ja silikoonitakse uuesti et õhku peaksid.
Hetkel mõtlengi mida poltideg teha, kas tellida uued või lasta vanad üle tsinkida, kroomida...
Velgede keskosad lähevad kerevärvi, aga enne seda poleerin randid peegliks, veljed sirgestatakse ja silikoonitakse uuesti et õhku peaksid.
Hetkel mõtlengi mida poltideg teha, kas tellida uued või lasta vanad üle tsinkida, kroomida...
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
http://www.titanium-touch.de/werkzeuge_uk.htmlhents99 kirjutas:Ma ise plaanin vanad poldid/mutrid üle tsinkida või isegi kroomida, oleneb, kui puhtaks pind jääb pärast happevanni.
Kas sul olid ka mingid 10-kandiga poldid? Ma siin otsin padruneid nagu loll taga. GT Studio omanik otsib mulle ka neid juba mitu nädalat.
Mul ka OZ 3-osalised sepisveljed.
http://www.titanium-touch.de/shop/index ... Tools.html
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction
Kuidagi tuttav tuleb ette see omega 3000


Audiophile kirjutas:Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:
1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud![]()
![]()
Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).
Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?
Omega 3000 ostetud 1999
Lotus Omega nr.223, ostetud 2009



-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii panen paar pilti ka lihtsalt updateks..ega siin midagi vaadata ei ole kui üks vana takso on uue värvi peale saanud..
Nagu üks foorumikasutaja ütles.. PFF, keegi loll on vectra üle värvinud :D.. ühsõnaga see näitab kui palju praegusel auto Lotus Omegaga ühist on




Mar
Nagu üks foorumikasutaja ütles.. PFF, keegi loll on vectra üle värvinud :D.. ühsõnaga see näitab kui palju praegusel auto Lotus Omegaga ühist on




Mar
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes