bmw m62tub44 turbotamine.
bmw m62tub44 turbotamine.
Tervist,
Sooviks infot sellise projekti kohta. Olen lugenud natukene maximum boosti ja nagu ma aru saan on stock sisuga mootori turbotamine õige vahejahutiga võimalik 0,7-st 1,2 barini. Kuna mind ei huvita kompressorid sooviks saada infot selliste asjade kohta:
1. kui palju on teie kogemuste põhjal reaalne boost, nii, et sellega ei kaasneks mootori sisemiste detailide vahetus.
2. Mis võiks olla prognoositav lisa võimsus( kas 500 hp on palju küsitud?)
3. Kas antud mootori stock aju oleks võimalik uue flashiga antud projektis kasutada või mitte.
4. olen tuulanud netis, kuid pole veel leidnud linki, mis viitaks antud mootori turbotamisele ning kas see võiks ültse võimalik ?
Moto ise on e39 540 aisede vahel ja selle otsas manual 6k käimar.(m5 kast põhimõtteliselt)
Äkki oskaksite rahulikult sellist mõtet kommenteerida ...
Sooviks infot sellise projekti kohta. Olen lugenud natukene maximum boosti ja nagu ma aru saan on stock sisuga mootori turbotamine õige vahejahutiga võimalik 0,7-st 1,2 barini. Kuna mind ei huvita kompressorid sooviks saada infot selliste asjade kohta:
1. kui palju on teie kogemuste põhjal reaalne boost, nii, et sellega ei kaasneks mootori sisemiste detailide vahetus.
2. Mis võiks olla prognoositav lisa võimsus( kas 500 hp on palju küsitud?)
3. Kas antud mootori stock aju oleks võimalik uue flashiga antud projektis kasutada või mitte.
4. olen tuulanud netis, kuid pole veel leidnud linki, mis viitaks antud mootori turbotamisele ning kas see võiks ültse võimalik ?
Moto ise on e39 540 aisede vahel ja selle otsas manual 6k käimar.(m5 kast põhimõtteliselt)
Äkki oskaksite rahulikult sellist mõtet kommenteerida ...
vaadates seda
http://www.jimmy540i.com/specs.htm
ja seda
http://carrating.ee/car.php?624
siis umbes 450hj mootorist on loogilisem ja peaks mõnda aega kestma.
jama on siis kui keps õue tuleb või kolb puru läheb. kulud lähevad raketina taevasse.
aju reflashida on küsitav, eriti kui mehaaniline pool on kõik custom.
punkt 4 küsimusele leiad samast punktist ka vastuse. kõik on võimalik aga antud projekt tuleb korralik $$$. parem teha kohe korralikke juppidega, hiljem uut plokki otsida või hülssida ja uusi kolbe-kepse osta tuleb kallim.
ruumiga pole seal ka laiata.
http://www.jimmy540i.com/specs.htm
ja seda
http://carrating.ee/car.php?624
siis umbes 450hj mootorist on loogilisem ja peaks mõnda aega kestma.
jama on siis kui keps õue tuleb või kolb puru läheb. kulud lähevad raketina taevasse.
aju reflashida on küsitav, eriti kui mehaaniline pool on kõik custom.
punkt 4 küsimusele leiad samast punktist ka vastuse. kõik on võimalik aga antud projekt tuleb korralik $$$. parem teha kohe korralikke juppidega, hiljem uut plokki otsida või hülssida ja uusi kolbe-kepse osta tuleb kallim.
ruumiga pole seal ka laiata.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction
Re: bmw m62tub44 turbotamine.
Me oleme sellest teemast juba rääkinud aga natuke inffi siis juurde.
Kahju et sulle kompressorid ei meeldi. Tsentrifugaalkompressor on ju pmst nagu turbo ainult et kordades lihtsam/odavam paigaldada, vahejahuti kasutamine pole kohustuslik aga tõstab märgatavalt efektiivsust. Tean et ühest USA e39 M5st võeti nii ca 800 hp välja. Turbo efektiivsus on jah kahtlemata suurem aga väljalaskest toituvana rikub mõningal määral mõnusat V8 häält. Kui raha liiga palju siis miks mitte aga ainult 500hp jaoks ma isiklikult turbotama ei vaevuks.
1. Kui Jimmy laseb 0,65 bari stock sisuga, siis sealt võiks midagi vastavalt vajadustele välja arvutada.
2. 0,65 bariga sai Jimmy kätte max 397 hp rattast. Vahejahuti, kõrgema oktaaniga kütus ja see number võiks natuke veel tõusta. Surveastet alandades pole 500 mootorist mingi probleem, ükskõik kuidas ülelaadimine toimub.
3. Kompressor kittide puhul jääb kõigil stock aju, pole inffi kas Eestis keegi oskab neid pädevalt näppida. Arvestada tuleb näiteks suuremate pihustite ja MAFi kalibreerimisega. Viimasele pannakse Rootsis lihtsalt õige väärtusega takisti vahele.
4. XX Tuning USAs on midagi sellist teinud:
http://www.youtube.com/watch?v=rHuO4NE6BL8
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1171413
5. Loe Maximum Boosti edasi
Loodab et siia koguneb rohkem ja pädevamate tegelaste arvamusi ka.
See sinine carratingu e34 540 on vist Kaido Krumi oma ? Huvitav oleks kuulda kuidas ja mis seal omal ajal tehtud sai.
Kahju et sulle kompressorid ei meeldi. Tsentrifugaalkompressor on ju pmst nagu turbo ainult et kordades lihtsam/odavam paigaldada, vahejahuti kasutamine pole kohustuslik aga tõstab märgatavalt efektiivsust. Tean et ühest USA e39 M5st võeti nii ca 800 hp välja. Turbo efektiivsus on jah kahtlemata suurem aga väljalaskest toituvana rikub mõningal määral mõnusat V8 häält. Kui raha liiga palju siis miks mitte aga ainult 500hp jaoks ma isiklikult turbotama ei vaevuks.
1. Kui Jimmy laseb 0,65 bari stock sisuga, siis sealt võiks midagi vastavalt vajadustele välja arvutada.
2. 0,65 bariga sai Jimmy kätte max 397 hp rattast. Vahejahuti, kõrgema oktaaniga kütus ja see number võiks natuke veel tõusta. Surveastet alandades pole 500 mootorist mingi probleem, ükskõik kuidas ülelaadimine toimub.
3. Kompressor kittide puhul jääb kõigil stock aju, pole inffi kas Eestis keegi oskab neid pädevalt näppida. Arvestada tuleb näiteks suuremate pihustite ja MAFi kalibreerimisega. Viimasele pannakse Rootsis lihtsalt õige väärtusega takisti vahele.
4. XX Tuning USAs on midagi sellist teinud:
http://www.youtube.com/watch?v=rHuO4NE6BL8
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1171413
5. Loe Maximum Boosti edasi

See sinine carratingu e34 540 on vist Kaido Krumi oma ? Huvitav oleks kuulda kuidas ja mis seal omal ajal tehtud sai.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Seda loetakse välismaa foorumitest kaua vastu peab,mitte teoreetilises tunnis..Shadowray kirjutas:Kui palju käigukast vastu võiks pidada? pole veel masinaehitus eriala lõpetanud ja vastavasisuline tugevusõpetus alles tulemas
1,2 bar on küll nagu natuke palju 10,5 surveastmega mootorile ? Ehk surveastet vähendamata ...
0,5-0,8 oleks selline oluliselt safem...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Seda võibki välismaa foorumitest lugeda, et see kast ei katke, aga kui sünkrod või laagrid probleeme hakkavad valmistama, on varuosade normaalne hankimine pmst võimatu, abiks siis vaid aretamine ja asjade ringi tegemine. Isiklik kogemus on hetkel vaid see, et kasutan seda kasti omavalmistatud sõidukil, millel mootor m62b44. Ja hetkel asi töötab.Maik kirjutas:Seda loetakse välismaa foorumitest kaua vastu peab,mitte teoreetilises tunnis..Shadowray kirjutas:Kui palju käigukast vastu võiks pidada? pole veel masinaehitus eriala lõpetanud ja vastavasisuline tugevusõpetus alles tulemas
Surveastet peaks vähendama jah - metall tihendid ja uued tugevamad kaane poldid. muret paneb valmistama aga see, et mul on neli katti põhja all - ühed leegikate küljes ja teised pükste küljes. mis tähendab omakorda, et mul on väga palju lambda andureid seal põhjaall, mis võiks enamus olemata olla - oleks keegi osavate killast, kes obdII aju näppida oskaks oleks mure murtud. Keegi teb sellist inimesti eestist, kes suudab ja oskab OBD II aju flashida ?
Pole sellist asja veel kuulnud, aga võimalik see on - minul ei tohiks asi nii karmiks muutuda, kuna põhimõtteliselt on mul 4 pütti reas, mitte 6. R6 motode kaaned lähevad juba pahatihti väikese ülekuumenemise tõttu kõveraks, sest nad on nii pikad. Vähemalt nii olen ma aru saanud.
erik , äkki räägid palun ligemalt nende lambdade petmisest. Pole hetkel kursis.
erik , äkki räägid palun ligemalt nende lambdade petmisest. Pole hetkel kursis.