
Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sinna käib jah üleminekulõdvik, ei hakanud ajapuuduse tõttu torustikku nii totaalselt ringi tegema. Tõsi on see, et puuduv "osa" täitis väga suure osa ka paremapoolsest mootoriruumi servast.murjam kirjutas:Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.
Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Buick GN stage II
Sinna tuleb teine 47-88mm turbo veel.Ma just nikerdan seda babediidist välja kuvalda ja suruõhuhaamriga:Dmurjam kirjutas:Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Aga tegelikult pandi nüüd mulle 2x rohkem survet peale. Kui selle "puudu oleva asja pärast" midagi ei tööta siis kogu eesti teab kes süüdi on.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
TA ELAB!!!!
Täna siis ajalooline päev, uue mootoriga "black bastard" sai üle pika aja hääled sisse. Üldiselt kõik hästi. Mõned lekked siin ja seal, kuid ei midagi ületamatut loodetavasti. Hea uudis see, et auto allus ilusti muudatustele, mis said tehtud confis. Minu jaoks oli uus asi, see et uue mootori hääled erinevad vana mootori omadest nagu öö ja päev. Kõrge kärin on kadunud, alles ainult madalad toonid.
Igatahes tegu töövõiduga ja hea oli näha, et GN'ile pöörete andmine tõmbas Viljaril suunurgad kõrgemale
Väike erinevatest juppidest kokkumiksitud videojupp ka alustamaks videopäevikut. Vabandan juba ette kehva video kvaliteedi ja halva keelekasutuse pärast. Netist pole just palju tasuta video convertereid saada
http://www.youtube.com/watch?v=hakxQyyW-1Y
Täna siis ajalooline päev, uue mootoriga "black bastard" sai üle pika aja hääled sisse. Üldiselt kõik hästi. Mõned lekked siin ja seal, kuid ei midagi ületamatut loodetavasti. Hea uudis see, et auto allus ilusti muudatustele, mis said tehtud confis. Minu jaoks oli uus asi, see et uue mootori hääled erinevad vana mootori omadest nagu öö ja päev. Kõrge kärin on kadunud, alles ainult madalad toonid.
Igatahes tegu töövõiduga ja hea oli näha, et GN'ile pöörete andmine tõmbas Viljaril suunurgad kõrgemale

Väike erinevatest juppidest kokkumiksitud videojupp ka alustamaks videopäevikut. Vabandan juba ette kehva video kvaliteedi ja halva keelekasutuse pärast. Netist pole just palju tasuta video convertereid saada

http://www.youtube.com/watch?v=hakxQyyW-1Y
Buick GN stage II
Täna siis esimene koormusetesti päev. Plaan oli tagasihoidlikult autole veidikene boosti peale lasta. Peagi aga selgus, et kodanik ei tahtnud eriti vaikselt spoolida
Boost kippus selle asemel väga kiiresti ja järsult tekkima, nii et Viljaril oli tegemist, et jõuaks samal ajal seadistada.
Hea see, et lekked eemaldatud. Halb see, et nüüd seisame probleemi ees, kus ükski vahend ei suuda seda instant boosti kontrollida.
Aga kuna lahendamatuid probleeme pole olemas, siis kõik ainult ajaküsimus. Igal juhul....lõbus õhtu oli, loodan et kõigil asjaosalistel
Videopäevik ka kohe-kohe täienemas, hetkel video scriptimine pooleli.

Boost kippus selle asemel väga kiiresti ja järsult tekkima, nii et Viljaril oli tegemist, et jõuaks samal ajal seadistada.
Hea see, et lekked eemaldatud. Halb see, et nüüd seisame probleemi ees, kus ükski vahend ei suuda seda instant boosti kontrollida.
Aga kuna lahendamatuid probleeme pole olemas, siis kõik ainult ajaküsimus. Igal juhul....lõbus õhtu oli, loodan et kõigil asjaosalistel

Videopäevik ka kohe-kohe täienemas, hetkel video scriptimine pooleli.
Buick GN stage II
Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sees olid isegi topeltvedrud, mis said kohe kõige nõrgema vedruga asendatud.Mihkel kirjutas:Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Videopäeviku jätk, selle tõmbega läks boost 1,5 BAR ja pöörded 7200 RPM peale seatud piirajasse. Kuna mootor jookseb tegelikult 8500RPM peale siis ilmselt piiraja tõstame veidi kõrgemale.
http://www.youtube.com/watch?v=9AvbvNGNFxI
Samuti tundub, et BOV'i paigaldamine siiski suht must be, selline surgemine ei saa küll hästi lõppeda.
Buick GN stage II