Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vaikselt hakkab looma.
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Väga ilus vaadata.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Tahaks juba peale ilusa vaatepildi ka ilusat häält kuulata.

Kas keegi saab aru, milline üks väga suur komponent autost on puudu pildi pealt. Kes ära arvab, see saab ühtlasi teada, millega kodanik Fog viimastel öödel magamise asemel tegelenud on
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.

Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Lauda nitro
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

murjam kirjutas:Kui suur on gaasiklapi mõõt ja selleni viiva toru mõõt? Pildilt tundub, et neid ühendav - pildil mitteolev - lõdvik võiks olla väiksema üleminekuga selliste eesmärkide juures.

Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Sinna käib jah üleminekulõdvik, ei hakanud ajapuuduse tõttu torustikku nii totaalselt ringi tegema. Tõsi on see, et puuduv "osa" täitis väga suure osa ka paremapoolsest mootoriruumi servast.
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

murjam kirjutas:Aga see suur asi on puudu paremast servast, kahtlaselt tühi paistab mootoriruum sealtpoolt .D
Sinna tuleb teine 47-88mm turbo veel.Ma just nikerdan seda babediidist välja kuvalda ja suruõhuhaamriga:D

Aga tegelikult pandi nüüd mulle 2x rohkem survet peale. Kui selle "puudu oleva asja pärast" midagi ei tööta siis kogu eesti teab kes süüdi on.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Ehk on pildilt puudu esimene sild:D
BMW M52 328i turbo
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Sild ikka endiselt küljes, nii laiali lammutama ka ei hakanud. Viljar, loodan et sa Tõnisega oled ikka eluaegse töölepingu sõlminud, selline mees on kulda väärt 8)
Buick GN stage II
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

TA ELAB!!!!
Täna siis ajalooline päev, uue mootoriga "black bastard" sai üle pika aja hääled sisse. Üldiselt kõik hästi. Mõned lekked siin ja seal, kuid ei midagi ületamatut loodetavasti. Hea uudis see, et auto allus ilusti muudatustele, mis said tehtud confis. Minu jaoks oli uus asi, see et uue mootori hääled erinevad vana mootori omadest nagu öö ja päev. Kõrge kärin on kadunud, alles ainult madalad toonid.
Igatahes tegu töövõiduga ja hea oli näha, et GN'ile pöörete andmine tõmbas Viljaril suunurgad kõrgemale :-D
Väike erinevatest juppidest kokkumiksitud videojupp ka alustamaks videopäevikut. Vabandan juba ette kehva video kvaliteedi ja halva keelekasutuse pärast. Netist pole just palju tasuta video convertereid saada :?
http://www.youtube.com/watch?v=hakxQyyW-1Y
Buick GN stage II
woush
Postitusi: 32
Liitunud: 31.08.2009 3:03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas woush »

esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ? :)
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

woush kirjutas:esimesed kiiremad sõidud tulevad juba laup tartus ? :)
Lootus sureb viimasena, tahaks ikka testima tulla.
Buick GN stage II
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Täna siis esimene koormusetesti päev. Plaan oli tagasihoidlikult autole veidikene boosti peale lasta. Peagi aga selgus, et kodanik ei tahtnud eriti vaikselt spoolida :-D
Boost kippus selle asemel väga kiiresti ja järsult tekkima, nii et Viljaril oli tegemist, et jõuaks samal ajal seadistada.
Hea see, et lekked eemaldatud. Halb see, et nüüd seisame probleemi ees, kus ükski vahend ei suuda seda instant boosti kontrollida.
Aga kuna lahendamatuid probleeme pole olemas, siis kõik ainult ajaküsimus. Igal juhul....lõbus õhtu oli, loodan et kõigil asjaosalistel :)
Videopäevik ka kohe-kohe täienemas, hetkel video scriptimine pooleli.
Buick GN stage II
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

siis jääb üle ainult videot oodata. Kena asjaga olete maha saanud.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Mihkel kirjutas:Nendel hiina WG-del kipuvad suht jäigad vedrud stockis sees olema.
Sees olid isegi topeltvedrud, mis said kohe kõige nõrgema vedruga asendatud.
Videopäeviku jätk, selle tõmbega läks boost 1,5 BAR ja pöörded 7200 RPM peale seatud piirajasse. Kuna mootor jookseb tegelikult 8500RPM peale siis ilmselt piiraja tõstame veidi kõrgemale.
http://www.youtube.com/watch?v=9AvbvNGNFxI
Samuti tundub, et BOV'i paigaldamine siiski suht must be, selline surgemine ei saa küll hästi lõppeda.
Buick GN stage II
Vasta