Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Tänud vastuste eest !
Üldiselt see nukavahetus on päris pikk protsess,sest niipalju lisa voolikuid ja asju on kompressori pärast ees..
Kompressor koos veepumbaga


Igast jubinaid on laud täis

Üsna tühi mootoriruum


Nukkvõlli pesa - paistavad ka rulltõukurid, nuka võtsin välja üsna riskantsel "russian roulette" meetodil, tõukurid jäid õnneks oma pesadesse kinni. Päriselus on spets vardad tõukurite fikseerimiseks aga kuna tuli välja,et 5/16 tolli pole sama mis 8mm (ala 0,xx küsimus) ei saanud mina neid asenditesse fixeeritud (auk kuhu vardad sisse lükata on nuka augu kõrval pildil) ja 8-sat pliiats-magnetit ma ostma ka ei läinud mida oleks vaja,et tõukureid ülevaltpoolt fixeerida. Aga vedas. Kui poleks preagu vedanud peaks võibolla kaane maha võtma ...

Minu õhufiltri asukoht - ehk siis esistange sees,üks kate käib siiapoole veel ette hiljem. Ei saa ta kuuma mootoriruumist.. mujale lihtsalt ei mahtunud minu ehituse juures ja IC tõttu . Muidu paigaldakse kompressorile oluliselt lähemale üles.

Tial 50mm BOV - minu lemmik juppe selle auto juures


Minujaoks esmakordne nähtus - ühest tükist käsipiduri klots. Võtsin lahti sest varem oli heal juhul 5% kässari jõudu. Manuaal kastiga autol on seda aga vähe rohkem vahest vaja... Läks minuarust väga õnneks - klotsid on ok, ei pea ostma mingeid 700-800 eek maksvaid klotse. Aga pealekeeramine käib ikkagi ketast maha võttes... väga rahul,et korda sai selle.

Põhimõtteliselt tutikad rehvid. :P

Selle koleda augu asemele tuleb sellest valgest asjast korralik tükk välja lõigata ja siis nahaga katta ja armatuuri külge liimida... kuna ei saanud hud süsteemiga õiget katet kaasa ja eelmine suvi ei viitsinud sellega jantida.


jätkub...
Üldiselt see nukavahetus on päris pikk protsess,sest niipalju lisa voolikuid ja asju on kompressori pärast ees..

Kompressor koos veepumbaga
Igast jubinaid on laud täis
Üsna tühi mootoriruum
Nukkvõlli pesa - paistavad ka rulltõukurid, nuka võtsin välja üsna riskantsel "russian roulette" meetodil, tõukurid jäid õnneks oma pesadesse kinni. Päriselus on spets vardad tõukurite fikseerimiseks aga kuna tuli välja,et 5/16 tolli pole sama mis 8mm (ala 0,xx küsimus) ei saanud mina neid asenditesse fixeeritud (auk kuhu vardad sisse lükata on nuka augu kõrval pildil) ja 8-sat pliiats-magnetit ma ostma ka ei läinud mida oleks vaja,et tõukureid ülevaltpoolt fixeerida. Aga vedas. Kui poleks preagu vedanud peaks võibolla kaane maha võtma ...
Minu õhufiltri asukoht - ehk siis esistange sees,üks kate käib siiapoole veel ette hiljem. Ei saa ta kuuma mootoriruumist.. mujale lihtsalt ei mahtunud minu ehituse juures ja IC tõttu . Muidu paigaldakse kompressorile oluliselt lähemale üles.
Tial 50mm BOV - minu lemmik juppe selle auto juures

Minujaoks esmakordne nähtus - ühest tükist käsipiduri klots. Võtsin lahti sest varem oli heal juhul 5% kässari jõudu. Manuaal kastiga autol on seda aga vähe rohkem vahest vaja... Läks minuarust väga õnneks - klotsid on ok, ei pea ostma mingeid 700-800 eek maksvaid klotse. Aga pealekeeramine käib ikkagi ketast maha võttes... väga rahul,et korda sai selle.
Põhimõtteliselt tutikad rehvid. :P
Selle koleda augu asemele tuleb sellest valgest asjast korralik tükk välja lõigata ja siis nahaga katta ja armatuuri külge liimida... kuna ei saanud hud süsteemiga õiget katet kaasa ja eelmine suvi ei viitsinud sellega jantida.
jätkub...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Prr. Ja ta käib!...kuidagi.
Eile lappasin autot mingi 4h kokku rohkem ei viitsinud, täna siis hommikul kiirelt 10-nest garaasi ja mingi 12 ajal sai juba käima panna.
Õnn suur- auto käib, tühikäik on rämeda slopega aga kõik normis... tore tore.. lasin tal käia rahulikult aga mida soojemaks läks seda vähem auto enam
idlet hoida suutis, ikka käis gaas kuni sinna 150-200 pöördeni ja siis uuesti üle 1000 rpm, kohati suri välja . Mida edasi seda hullemaks läks, lõpuks ei käinud auto
üldse ja käima samuti ise ei läinud, samas gaasiga ilusti ja pöörded võis samuti põhja vajutada - hääl ilus,otseselt nagu probleemi pole ?
Tahtmatult tulevad ikka need kõige mustemad mõtted pähe,et nukk on hamba võrra valesti...sai küll omaarust kontrollitud,aga eks see kett ja hammakad natuke ikka mängivad ka.
Käisin kõik küünlad ja piibud uuesti üle, isegi lahtise vaakumitoru leidsin - mis minu suureks masenduseks ei lahendanudki hoobilt probleemi
Kus häda kõige suurem seal foorum kõige lähemal , kerge 5km sõitu koju ja netti lappama - tuli välja,et tühikäigu probleem paljudel nukaga, eriti,kui veel karmim nukk panna.
Soovitused olid siis kuni normaalse tunemiseni teha throttle body liblikasse auk, eks ma siis tegigi 5 -se alguses. Käis ja sõitsin ringi mööda linna aga jebis ikka veel. Tegin siis
7-mese lõpuks aga kohati tahab ikka välja surras, samas vahepeal käib jälle ilusti 800 rpm-1000 rpm. Ei tea .. loodan,et tunega saab suveks korda. Nüüd niiväga
ei jõnksuta aga enne linnas nii 1000 rpm ligi lastes hakkab pooma-jõnkkama mootorit,parem käik kõrgemal sõita kasvõi preagu.
See siis negatiivne osa.
Positiivne on see,et oipljää,kui hästi käib edasi ja pöördesse ja ja jaaaaa...heli on ka mõnus. Aint kisab korra käes ja astub minna nii,et vähe pole !
1-2 käik mõttetud, 3 -ndaga kiirendades hakkab seal 140 kandis külg ette astuma (3 -käik muidu kuni 165-170 lõppeb muidu ).
Kahjuks tänase ilma korral ei olnud kuiva asfaltit, eks see aitas seda pöörete tõusu ja näilist minekut kõvasti juurde...
Ütleme nii,et see mingi 15k mis sinna talvega nüüd pandud on nukk ja kolle - see on tänase päevaga tagasi emotsiooni näol ja nats ülegi.
5-se auguga.. tõsi küll,preagu teeb ka vahepeal nii, peab proovima uuesti idle relearn protseduuri teha,ehk läheb paremaks..
soojalt käimine garaasis http://www.youtube.com/watch?v=cnsEb0oamnY
Idle+revving siis selline ütleme ca 800rpm http://www.youtube.com/watch?v=LpIPin4BFl8
Vähe sai gaasitatud sõidu pealt http://www.youtube.com/watch?v=8OzJPTnaKvE ega pidamist just ei olnud.

Pildilt paistab ka uus rv sisselaske torustik wc torustiku asemel



Eile lappasin autot mingi 4h kokku rohkem ei viitsinud, täna siis hommikul kiirelt 10-nest garaasi ja mingi 12 ajal sai juba käima panna.
Õnn suur- auto käib, tühikäik on rämeda slopega aga kõik normis... tore tore.. lasin tal käia rahulikult aga mida soojemaks läks seda vähem auto enam
idlet hoida suutis, ikka käis gaas kuni sinna 150-200 pöördeni ja siis uuesti üle 1000 rpm, kohati suri välja . Mida edasi seda hullemaks läks, lõpuks ei käinud auto
üldse ja käima samuti ise ei läinud, samas gaasiga ilusti ja pöörded võis samuti põhja vajutada - hääl ilus,otseselt nagu probleemi pole ?
Tahtmatult tulevad ikka need kõige mustemad mõtted pähe,et nukk on hamba võrra valesti...sai küll omaarust kontrollitud,aga eks see kett ja hammakad natuke ikka mängivad ka.
Käisin kõik küünlad ja piibud uuesti üle, isegi lahtise vaakumitoru leidsin - mis minu suureks masenduseks ei lahendanudki hoobilt probleemi

Kus häda kõige suurem seal foorum kõige lähemal , kerge 5km sõitu koju ja netti lappama - tuli välja,et tühikäigu probleem paljudel nukaga, eriti,kui veel karmim nukk panna.
Soovitused olid siis kuni normaalse tunemiseni teha throttle body liblikasse auk, eks ma siis tegigi 5 -se alguses. Käis ja sõitsin ringi mööda linna aga jebis ikka veel. Tegin siis
7-mese lõpuks aga kohati tahab ikka välja surras, samas vahepeal käib jälle ilusti 800 rpm-1000 rpm. Ei tea .. loodan,et tunega saab suveks korda. Nüüd niiväga
ei jõnksuta aga enne linnas nii 1000 rpm ligi lastes hakkab pooma-jõnkkama mootorit,parem käik kõrgemal sõita kasvõi preagu.
See siis negatiivne osa.
Positiivne on see,et oipljää,kui hästi käib edasi ja pöördesse ja ja jaaaaa...heli on ka mõnus. Aint kisab korra käes ja astub minna nii,et vähe pole !
1-2 käik mõttetud, 3 -ndaga kiirendades hakkab seal 140 kandis külg ette astuma (3 -käik muidu kuni 165-170 lõppeb muidu ).
Kahjuks tänase ilma korral ei olnud kuiva asfaltit, eks see aitas seda pöörete tõusu ja näilist minekut kõvasti juurde...

Ütleme nii,et see mingi 15k mis sinna talvega nüüd pandud on nukk ja kolle - see on tänase päevaga tagasi emotsiooni näol ja nats ülegi.
5-se auguga.. tõsi küll,preagu teeb ka vahepeal nii, peab proovima uuesti idle relearn protseduuri teha,ehk läheb paremaks..
soojalt käimine garaasis http://www.youtube.com/watch?v=cnsEb0oamnY
Idle+revving siis selline ütleme ca 800rpm http://www.youtube.com/watch?v=LpIPin4BFl8
Vähe sai gaasitatud sõidu pealt http://www.youtube.com/watch?v=8OzJPTnaKvE ega pidamist just ei olnud.
Pildilt paistab ka uus rv sisselaske torustik wc torustiku asemel

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Nih, täna oli viimane päev aega tunemiseks, ütleme nii,et idle on ikka natuke jama külmalt - kõigub nats liiga palju ja väristab mootorit. (samas vb see on loomulik ja peagi olema parem selle cam-iga - võrdlusmoment nagu puudub..) Soojaga on õnneks asi parem ja edasi käib auto samuti hästi. 2 käik alates 4000rpm on rattad ringi ehk ca 80 pealt.. Kahjuks ilma dynota öelda ei oska kas midagi reaalselt ka juurde tulnud on (või ära hoopis kadunud) . Sinna jõuan parimalt juhul järgmine kuu,sest vahepeal tööl pikalt. Enam,kui kindel,et midagi annaks siit parema tunega välja võluda aga noh - tänavale ju tegelt ülearugi. 
Miski eile tehtud video kah, http://www.youtube.com/watch?v=KdRCDSeEguY
Õnneks on auto nüüd suht sõidetav ja ei jõnksuta enam gaasi maha lastes kohutavalt nagu vahepeal oli.. jube.
Btw , kas peaks innovative kella reageerimist aeglustama ? Minuauarust "too jumpy" . Hetkel ta x pipe keskkohas kah. Minuteada sai seda teha sealt logworksist..vaja aint kestva akuga com pordiga läpakas võluda .. :P

Miski eile tehtud video kah, http://www.youtube.com/watch?v=KdRCDSeEguY
Õnneks on auto nüüd suht sõidetav ja ei jõnksuta enam gaasi maha lastes kohutavalt nagu vahepeal oli.. jube.
Btw , kas peaks innovative kella reageerimist aeglustama ? Minuauarust "too jumpy" . Hetkel ta x pipe keskkohas kah. Minuteada sai seda teha sealt logworksist..vaja aint kestva akuga com pordiga läpakas võluda .. :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutan samuti RS232->USB juhet ning ka minu läpaka aku ei pea, kuid ostsin Ebay'st autolaadija sellele
. Võiks muidugi kasutada ka 12V DC -> 220V AC (vedeleb üks selline) -> 16V DC (läpaka tava-laadija).. Siis oleks juhtmeid salongis veidi liiga palju ja mulle ei meeldi ka elektri selline teekond :D

Lauda nitro
Kui sa kütuse valikut ei muuda ja confi ei reseti, siis ta uuesti free air calibrationit ei taha.
Kohati on see kiiresti reageerimine hea, näed ka seadistamisel seda, mida segu kaasi peale/maha vajutamisel teeb.
Kohati on see kiiresti reageerimine hea, näed ka seadistamisel seda, mida segu kaasi peale/maha vajutamisel teeb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eesmärk täidetud ! 509hp ja 662Nm
Dyno pilt
http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/Corv ... ewsIndex=1
Dyno video http://www.youtube.com/watch?v=EfQ1SmoIxVM&fmt=18
See on siis nüüd uue nuka ja headeritega ja sama seadega mis originaal nukaga/kollaga oli eelmine aasta ja tõmbas 460hp. Tuneda oskasin siin eestis ainult seda,et tühikäik mingisugune nüüd on ja sõita saab enamvähem normaalselt. Kindlasti oleks tuneril siit enamatki välja võluda...
Dyno pilt
http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/Corv ... ewsIndex=1
Dyno video http://www.youtube.com/watch?v=EfQ1SmoIxVM&fmt=18
See on siis nüüd uue nuka ja headeritega ja sama seadega mis originaal nukaga/kollaga oli eelmine aasta ja tõmbas 460hp. Tuneda oskasin siin eestis ainult seda,et tühikäik mingisugune nüüd on ja sõita saab enamvähem normaalselt. Kindlasti oleks tuneril siit enamatki välja võluda...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Test tehud 5 käiguga ja Jaanus ei taha nii kiirelt lasta seda stendi.. see oleks siis 270 vms kiirus. hp-d vist oleks natuke tõusnud jah selle 300rpm juures aga ega see nii oluline ka enam pole.. 
4-ndaga aga sekkuvad deto andurid ja keeravad süüdet maha - isiklikult arvan,et on liiga tundlikuks häälestatud vms samas ma ei taha ilma nendega ka sõita . Seal dynos tõmbab kiirelt 4-nda põhja ,maanteel nii kiirelt ei tõmbaks ja seal nad ei sekku logide järgi.

4-ndaga aga sekkuvad deto andurid ja keeravad süüdet maha - isiklikult arvan,et on liiga tundlikuks häälestatud vms samas ma ei taha ilma nendega ka sõita . Seal dynos tõmbab kiirelt 4-nda põhja ,maanteel nii kiirelt ei tõmbaks ja seal nad ei sekku logide järgi.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA