
alt on selle järgi paika pandud.
aga mis ise arvate, kas 1mm kolbiloksuga oleks mõtet sõita või oleks see debiilne ettevõtmine? kolbi 2 serva peal on põlemis jäägid kah tekkinud. ilmselt blokk ovaalis.
kui oleks 1mm nagu kusagil väitsid siis see mootor ka ei käiks. Silma järgi hinnates võib kolvi kroon tõesti vanal autol 1mm väiksem olla kui silinder aga reaalselt loeb rohkem seeliku mõõt ja see on ala mis on korralikult õlitatud, vähem abrasiivse käes hõõrdunud ja vähem kuuma saanud ja sellest tulenevalt ka vähem kulunud. Olen omanud mootorit millel rõngad kaant avades paistsid ja kolvid loksusid tuntavalt....ka külmkäivitustel oli kloppimine kuulda aga tolerants oli siiski vaid 0,16mmkilplane kirjutas:Huupi muidugi. :D pole jõudnud veel mõõta.pole kodus ühtegi piisavalt täpset mõõduriista.
Lihtsalt et tavaliselt on kolvid ikkagi üsna jäigalt hülsis, mul aga loksuvad uhkelt.