K: Bensiin karteris? Kuidas
K: Bensiin karteris? Kuidas
Sai lastud autol siis karterist üli välja, sest arvasin, et seal emulsioon, kuna õlitase karteris oli kõvasti üle normi. Karteripunni lahti keerates hakkas sealt tulema juba bensiini vingu, ning õli mis sealt välja voolas lõpuks oli ülimalt vedel ja võtsin prooviks õli kanistri korgitäie seda vedelikku ning andsin tuld ja ennäe imet põleb sinaka leegiga nagu bensiin, kuigi jah õlipõlemisel tuleb ka sinakas leek, kuid õli ei sütti nii kergelt. Sai konsulteeritud üle tee mehhaanikuga ja see arvas, et see võis sinna sattuda kolbide külgedelt, ehk siis rõngad ei pea, kuid kompresiooni peab, siis oli, et mõra kolvis või detonatsiooni sulatus, kuid mikrokaameraga(see jubin millel ühes otsas ekraan ja siis vedru kõri seeśt teise otsa kaamera külge) sellega ei täheldanud silmvaatlusel mingeid deformatsioone kolbidel. Kas plokikaane tihendi vahelt võib karterisse kütus sattuda, kui silindrid olid kütust täis vahepeal?
Muidu küll jah, enamvähem hoiab ära aga pikapeale hakkab ikka läbi imbuma, eriti külma mootoriga. meil oli sama jama. hülsid olid end ise järgmisesse remontmõõtu kulutanud, selletõttu ka bena karterisse sattus.
Huvitav oli aga see, et kui rahulikult sõita, siis ei juhtunud midagi, kui aga üle 1 bar boostida, siis viskas vägevalt bentsu.
Huvitav oli aga see, et kui rahulikult sõita, siis ei juhtunud midagi, kui aga üle 1 bar boostida, siis viskas vägevalt bentsu.
kolvilõtk on 0,05mm et äkki ei tohiks see stock seades mõjutama midagi? Kardan, et kui silindrid kütust täis olid siis sai üritatud mootorit ringi ajada, siis vast suruski mingi osa karterisse, sest algul ei teadnud, et silindrid täis on, kuid vale aju hoidis pihusteid lahti ja nii kui süüte sisse keerasin hakkas otse survega peale jooksma, natuke mootorit ringi ajada, et kõik klapid lahti käiks ja oligi tulemuseks, silindrid täis
sel ajal olid poolid taha ühendamatta, aga seda pisiasja ju keegi tähele ei pane kui mõned juhtmed lahti on 


Mul oli 5,7l Pontiacil sama jama. Piisas sellest ,et mootori temp andur oli läbi ja sissemineva õhu temp anduri pistik oli lahti. Käima ei läinud, sai ainult natuke käiatud ja aju keeras tänu nendele anduritele niimoodi kütust peale, et karteris õlinorm kõvasti tõusis. Ja küünlad rikkus ka ära. Kuigi mootor oli täiesti tihe ja grammigi õli ei võtnud.
Bmw m3