VAG 1.8 Turbo?
-
- Postitusi: 64
- Liitunud: 17.04.2006 19:58
- Kontakt:
Endal võetud käsile tõsisem VAG 1,8 20 V arendamine. Toorikuks leidsin vabalthingava 1,8 AGN mootori. Sellest motost jääb järele põhilistest komponentidest ainult plokk ja komplektne kaas. Kasutusse jääb ka originaal väntvõll, mis on muideks valu ning mida tugevdame lisa tugevdusplaadiga. Külge lähevad uued kollektorid ja Garrett-i 3071 välise WG-ga. Lisaks tuleb wet nitro(eraldi igale silindrile) ja standalone mootorijuhtimine. Eesmärgiks on saada selline kooslus mis oleks neljandikmiili võimeline läbima 12 sekundi sees 

AEB mootori pihustid kannatavad kuni 220hj, kuid kui aju pole ümber programmeeritud, ei muutu seal midagi (= pulsilaius on pihustite juhtimiseks ikka sama, kuigi mootorisse minev õhukogus sama).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 15.03.2010 16:53
- Asukoht: Tallinn
ebay kiibiga sain mina tervelt nädala nägu naerul sõita, siis hakkas aga turbo peale igat kiirendamist punaseks minema, muidu mina sõitsin ringi kuskil 6 kuud ka sellega ja müüsin auto edasi ning mõõdab soomes praegu kilomeetreid ilusti, vähemalt nädal tagasi tuli vastu seal. ehk mootor pidas vastu, kiirendus paranes ja kuna mul oli quattro ka siis kütusekulu langes tervelt 1,5-2l per 100 aga jah turbo läks kuumaks. ahjaa kokku läks minul 3000.- koos tinutusega
Autohai kiibiga muutus kiirendus tuntavalt paremaks. Kui ennem oli masin suht uimane ja turbo tõmmet ei olnud tunda, siis peale chipi see muutus. Kuskilt peale 2k rpm hakkas kenasti spoolima ja siis natsa enne 3k oli turbot mõnuga tunda ja vedas kuni 5k'ni välja. Sai stopperiga ka mõõdetud, et umbes 1s võrra paranes kiirendus 0-100km/h. Kütusekulu vähenes natuke, max 0,5l/100km, aga siiski. Masin oli enne sõitnud ~150k ja koos chipiga umbes 50k, nüüd juba mitu aastat autol uus omanik, edasist käiku ei tea.
Porsche 944Turbo
endalgi see nädal veedetud paar unetut ööd, lahendust otsides, aga ise ei jaga turbo kalkuleerimistest midagi ja lootsin leida mingi valmis projekti aga pole veel leidnud. Külm osa on mul K03-el korralik ja see oleks kõige lihtsam ja effektiivsem variant kui mõelda mingi hübriid valmis, lisada chip ja piisab. kui väheks hakkab jääma, siis alles peaks mainitud Garreti peale mõtlema. Aga samas oleneb kes mida tahab ja kui palju raha investeerib.
Sarnaseid lahendusi nagu alloleval lingil, on palju saada.
http://www.jbsautodesigns.co.uk/product ... brid-turbo
Samas Garreti 28-ale tuleb uus kollektor leida/valmistada kuna flants ei sobi.
Mis lahendusi oleks välja pakkuda, selliseid step by step lahendusi.
Sarnaseid lahendusi nagu alloleval lingil, on palju saada.
http://www.jbsautodesigns.co.uk/product ... brid-turbo
Samas Garreti 28-ale tuleb uus kollektor leida/valmistada kuna flants ei sobi.
Mis lahendusi oleks välja pakkuda, selliseid step by step lahendusi.
ATP pakub ka Garretti turboid, mis sobivad 1,8 Audile originaalkollektori otsa.zipper kirjutas: Samas Garreti 28-ale tuleb uus kollektor leida/valmistada kuna flants ei sobi.
Mis lahendusi oleks välja pakkuda, selliseid step by step lahendusi.
GT28RS oleks vast parim valik.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... Code=VVWTK