õlirõngad kinni!
õlirõngad kinni!
mis vahenditega saaks rõngad lahti ilma mootorit laiali võttmata???
ise küsin, ise vastan.
kolvirõngaid kinnihoidvat nõge võib proovida pehmendada ka petrooli ja atsetooni seguga vahekorras 8 osa 2- le, segu valada küünlaaukudest silindrisse. Korraga ei tasu palju valada, vaid umbes 10 ml ühele silindrile. Protseduuri võiks korrata 4-5 korda paari-kolme tunni jooksul.
Viimati muutis 944T, 24.03.2010 1:22, muudetud 1 kord kokku.
Altpoolt mootori remontimine on muidugi huvitav teooria.
Ma tahaks näha kuidas rõngad uuesti kokku pressitakse ja kolvid alt poolt silindritesse tagasi pannakse.
Ma tahaks näha kuidas rõngad uuesti kokku pressitakse ja kolvid alt poolt silindritesse tagasi pannakse.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Põhimõtteliselt sama siin aga eeldasin, et äkki on mõni selline mootor siiski olemas.uzzac kirjutas:seni pole veel ühtegi otto mootorit kohanud millel kolvid allapoole välja mahuvad

Tundub, et eelnev jutt on teoreetiku kirjutatud, kes pole ise mootorit seestpoolt näinudki.
Ainuke variant on ilmselt ujutada kuigi kui juba rõngad kinni on, siis mina pole veel kohanud keemiat, mis imet teeks.
Alati peab kõvasti leotama ja lihtsalt mehaaniliselt nühkima saasta lahti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
se kaasi eemaldamata kolbide eemaldamine on jah selline asi mille võiks huumori alla liigitada kuna tänapäeva autodel ei käi see lihtsalt nii. Praeu päästis huumorinurka tõstmisest vaid see, et 1930nendatel oli vähemalt mootoreid millel käisid kolvid allapoole välja sest neil ei käinud lihtsalt plokikaaned maha....Tarkused discovery´lt
Ja kuna värskelt on meeles tänane töö (Väntvõlli vahetus mootorit maha võtmata) siis selles pole midagi hullu kui käigukast on kergelt eemaldatav aga pointi seda teha on vaid juhul kui selleks ei pea sillatala eemaldama sest se mootori riputamine ja kasti eemaldamine on samapalju aega nõudev kui mootori maha-peale lappamine.

Ja kuna värskelt on meeles tänane töö (Väntvõlli vahetus mootorit maha võtmata) siis selles pole midagi hullu kui käigukast on kergelt eemaldatav aga pointi seda teha on vaid juhul kui selleks ei pea sillatala eemaldama sest se mootori riputamine ja kasti eemaldamine on samapalju aega nõudev kui mootori maha-peale lappamine.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.