S13 mootori võimsus?
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
S13 mootori võimsus?
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.
200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump
kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump
kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.
Re: S13 mootori võimsus?
Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.Riisirakett kirjutas:Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Re: S13 mootori võimsus?
Ei ole ise midagi lisanud ega ära võtnud.seega on samaejay kirjutas:Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.Riisirakett kirjutas:Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.

-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
200hp peaks olema arvutuste järgi vist 123kw?originaalis on aga 124kw.ei mõista asja...T6nis kirjutas:200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump
kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Ideaalses korras CA18DET mootor, gt28r turbo (näiteks), 450cc pihustid, hea vahejahuti, vaba sisselase, vaba väljalase, kaane portimine, parem kütusepump, korralik seadistus, korralik uus õli iga 5000km järel sisse.
Kui seda kõike hästi teha ja mingi lolluse pärast mootorit kokku ei lase (näiteks lekkiva õli tõttu), peaks selline mootor kannatama hästi kuni 300hp.
Kindlasti ei hakka Sa selliselt küsimust esitades veenduma, et mootor oleks ikka ideaalses korras, seepärast on reaalsuses minu arvates pigem 250hp (~200whp) see piir CA18DET jaoks, milleni korralik mootor suht väheste kulutustega jõuab ja head hoolt kandes ka koos veel püsib. Viskad polstri ja muu ülearuse kaaluva sodi autost välja ning 250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.
Kui seda kõike hästi teha ja mingi lolluse pärast mootorit kokku ei lase (näiteks lekkiva õli tõttu), peaks selline mootor kannatama hästi kuni 300hp.
Kindlasti ei hakka Sa selliselt küsimust esitades veenduma, et mootor oleks ikka ideaalses korras, seepärast on reaalsuses minu arvates pigem 250hp (~200whp) see piir CA18DET jaoks, milleni korralik mootor suht väheste kulutustega jõuab ja head hoolt kandes ka koos veel püsib. Viskad polstri ja muu ülearuse kaaluva sodi autost välja ning 250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Oot, päris nii nüüd kah pole, et 400hj'ga saad rõhu üles 5000rpm juuresmurjam kirjutas:....250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.

Kui punase S13 ostsin, siis GT30R võttis bari üles kuskil napilt enne 4500RPM. Hiljem GT2876R ja teise seadistusega käis boosti kell 1bar pealt üle 3700-4100 vahel ja 0.2sekundit hiljem enne 5000RPM oligi 2bar ees. Tahhokas näitab mul millegipärast +10%, seega tolle järgi tundus spool kehvem. Ma kirjeldasin kolmanda käigu spooli.
Porditud kaante, tiba suurema turbo ja hea seadistuse jms'ga võiks oletada, et stock 0.7 bar'iga saab 7000RPM peal ikkagi 250hj kätte, mis peaks üsna turvaline olema.
Aga laiali lastakse ka stock võimsusel

Mul on kõrvu jäänud, et stock sisuga on rootsis ideaalse seadistusega võlutud 400hj, ja olevat kestnud kauem kui 2-3sõitu, pigem 4

Nende stage chipide ja 250+ hj'dega soovitan slepiköit ikkagi kaasas kanda

Kui WB on ees, veeta palju aega seda eriolukordades jälgides, veendumaks, et see chip hoiab sul segu igas asendis paigas, siis pole vaja väga muretseda. Samas piisab vaid sellest, et CAS on väsinud, ja isegi segu teadmine sind ei päästa.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Selge see, et stock mootori metalli poolest kestab 400hj teatud juhtudel, aga seda 400hj ei saa enam nii odavalt...
Enamus neil "daily driveritel" pole enam, stock aju, ja aftermarket ajud ei kasuta üldiselt enam CAS andurit. Pane sinna juurde kellad, EGT ja WB dyno-time, suurem turbo, kaane tihend, arp poldid, korralikud rehvid, jne jne...
Olen aru saanud, et stock ajuga eestis üle aasta üldiselt 300+ hj pole vastu pidanud
Samas kuni aasta 275-325hj vastupidamist tean mitmel juhul.
Pealegi usa rootsi jne kütuse kvaliteet ei pruugi olla nii ebastabiilne nagu siin mail.
Võiks koostada mingi stage'ide nimekirja, kus on juppide nimekiri, võimsused, hind ning ajakulu märgitud...
EDIT: Ja minu arvamus korruta läbi 0.8'ga, kuna zoom1 on selle asjaga muidugi natu kauem tegelenud.
Enamus neil "daily driveritel" pole enam, stock aju, ja aftermarket ajud ei kasuta üldiselt enam CAS andurit. Pane sinna juurde kellad, EGT ja WB dyno-time, suurem turbo, kaane tihend, arp poldid, korralikud rehvid, jne jne...
Olen aru saanud, et stock ajuga eestis üle aasta üldiselt 300+ hj pole vastu pidanud

Pealegi usa rootsi jne kütuse kvaliteet ei pruugi olla nii ebastabiilne nagu siin mail.
Võiks koostada mingi stage'ide nimekirja, kus on juppide nimekiri, võimsused, hind ning ajakulu märgitud...
EDIT: Ja minu arvamus korruta läbi 0.8'ga, kuna zoom1 on selle asjaga muidugi natu kauem tegelenud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kunagi ammu leidsin sellise nimekirja, teadjamad mehed hakaku kohe parandusi tegema ja lisama juurde, mida veel vaja teada ja teha:
Stage 1:
Boost controller/bleed valve
chip
2,5"-3" downpipe (siis ilmselt ka lõpuni välja mingi jämedam toru panna ? )
kütusepump
Stage 2:
Suurem IC
suuremad pihustid, sinna 440 kanti.
suurem turbo
soovitatav ka suurem õhulugeja
stage 3:
sepis kolvid ja kepsud
väntvõlli mod. ???
bloki/kaane tööd ka. portimine ja poleer.
metall/messing plokikaane tihend.
ARP poldid
suurem segusiiber ja costum sisselaske kolle.
suuremad nukad
klappidega midagi jännata
pref. klapid
jäigemad klapivedrud
retainesr (mis iganes see ka pole :D)
SUUREM torbo,
suuremad pihustid ja
Programmeeritav aju.
Et tegu pole minu leiutisega. internet.
mingid neist olid soovitatavad ja mingid pidid olema kindlalt.
ootan kriitikat .....
Stage 1:
Boost controller/bleed valve
chip
2,5"-3" downpipe (siis ilmselt ka lõpuni välja mingi jämedam toru panna ? )
kütusepump
Stage 2:
Suurem IC
suuremad pihustid, sinna 440 kanti.
suurem turbo
soovitatav ka suurem õhulugeja
stage 3:
sepis kolvid ja kepsud
väntvõlli mod. ???
bloki/kaane tööd ka. portimine ja poleer.
metall/messing plokikaane tihend.
ARP poldid
suurem segusiiber ja costum sisselaske kolle.
suuremad nukad
klappidega midagi jännata
pref. klapid
jäigemad klapivedrud
retainesr (mis iganes see ka pole :D)
SUUREM torbo,
suuremad pihustid ja
Programmeeritav aju.
Et tegu pole minu leiutisega. internet.

mingid neist olid soovitatavad ja mingid pidid olema kindlalt.
ootan kriitikat .....

http://www.h-dev.co.uk/index.php?cPath= ... 5ce0fe8813
Sellelt lingilt leiab kõik vajaliku info stage 1,2 ja 3 jaoks.
Sellelt lingilt leiab kõik vajaliku info stage 1,2 ja 3 jaoks.