Nissan 200sx s13 Newborn

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Newborn
Postitusi: 146
Liitunud: 08.03.2010 13:11
Asukoht: Tartu

Nissan 200sx s13 Newborn

Postitus Postitas Newborn »

Auto siis Sveitsist toodud:)
Pilte autost siis:
Pilt
Pilt
Auto24jast ka paar pilti:
Pilt
Pilt
Pilt

Plaanid siis autoga drifti/rada sõitma hakata.Sellel aastal arvatavasti areng on minimaalne-järgmine talv võtaks midagi suuremat ette...
Välimus on Sveitsis olnud punane aga viimasel omanikul on mingi krõks läbi käinud ja mõttelõng pooleks murdunud.Nimelt punase värvi peale on lasknud jubedalt kollase peale ilma eeltöödeta ja pool purki värvi pani mulle päranduseks pagassi kaasa.Algul kohe kindlasti välimusele rõhku absoluutselt ei pane kuna tehniline võtab nagunii kogu raha ära.
Kellel väga väga ilusaid pilte ja wallpapereid on võib igakell siia panna:)
Kommentaarid/ootused/soovitused teretulnud:)


Tehtud:
Mootoril õli vahetatud
Õlifilter vahetatud
Küünlad vahetatud
Radikas roostest enamvähem pestud 20 liitri tosooliga
Termostaat vahetatud
uus radikakork
katuseluugi äravool puhastatud
Kellad ostetud-õlikell ootab veel paigaldust
talverehvid ostetud
Uus turbo paigaldatud
uued piduriklotsid vahetatud
El aknad tööle saadud
kat vahelt välja võetud
Plastmassist esitiivad ostetud(ootavad plekitiibade lõhkumist et peale keerata)

Vaja teha:
Amordid/vedrud vahetada
Uued puksid
bov
cooler ette
chip2
uus sidur




Newborn
Viimati muutis Newborn, 02.04.2010 12:28, muudetud 3 korda kokku.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Vinge värv!

S14 pealt T28 peaks sulle algatuseks sobilik olema. Mõni kuskil ikka müügis on.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Drifti jaoks oleks hea (eriti esiosast) natuke kaalu alla saada:
* ABS pump eemaldada - driftides on ABS eriti mittevajalik
* aku pakiruumi
* tagaiste ja polstrid välja
* sisselaskekollektori toed jms mitte väga vajalik kapoti alt minema

Kui suuremat jõudu hakkad taotlema, lase kõigepealt mootori alumine pool korralikult üle vaadata, paigalda õlirõhu- ja temperatuuri näidikud ning pane parem vahejahuti. Õli vaheta võimalikult tihedalt.

Jaksu!
Lauda nitro
Newborn
Postitusi: 146
Liitunud: 08.03.2010 13:11
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Newborn »

Esiosast kindlasti on plaan kaalu vähemaks saada.Aku viin taha-olemas kaabel ka 50 ruudune:D kas on mõtet sellega vedada v väiksem kaabel?
Polstritega peaks ka tegelema lähiajal. Eks neid üleliigseid asju ikka on mida eemaldada kaalu suhtes ja teemasid ka õnneks piisavalt mida lugeda.

Hetkel siis rõhunäidik olemas ja töötab,paigaldust ootab õlitempi kell:)

Tänud heade soovituste eest:)
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

värv on jah päris hirmus kui nii öelda :-D
aga kui drifti söita plaanid siis olex mötekam nats veermiku ka investeerida jäigad puksid,coilid ja ilmselgelt lsd differ ilma nendeta pole nagu eriti kasu kui palju jöudu kapoti all :!:
aga jöudu ja edu igal juhul ehitamisel ;)
s14 underconstruction
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

50 ruuduse kaabli kohta niipalju, et kui se on akujuhtmeks mõeldud või muudeks elektritöödeks ja sisaldab palju vaske siis on se OK kui mitte overkill. Kui tegu on odava otsa toitekaabliga võimendile siis see on BS! vähemalt minul se juhe tõmbles autos kui starterit anda (Samas oli ka töömahtu 2x rohkem ja surveaste 2 ühikut suurem)

Karda nüüd oma mootori alumise otsa pärast :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Newborn
Postitusi: 146
Liitunud: 08.03.2010 13:11
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Newborn »

50 ruudune kasutamata võimu kaabel punase isolatsiooniga jäi mul eelmisest autost alles(kapote alla jagaja ka olemas), nagu tahaks seda kaablit ära kasutada aga see 6m pikk kaabel nii raske et vb on mõtekam peenem panna(6m pikaks ta kindlasti ei jääks muidugi autos...) hea turvaline vähemalt et kaabel põlema ei lähe-muidu 10 ruuduse kaabliga ka jama kui auto maha põleb vms:S
Pilt


nüüd suht kindel, et tellin kolmapäeval turbo ka ära:) Jääb siis t28. LSD differ on autol olemas-vajab ainult kohendamist... jäikuse kohta niipalju, et taguamordid täitsa läbi ja ilma coilideta vist natuke raske drifti sõita:S kõik oleneb rahakotist, et kui kiiresti coilid alla saan.

Karta pole midagi-laiali ta lendab nii v naa varem v hiljem kui sisu tegemata... küsimus on KUNA ta laiali lendab:D eks ei ole mõtet nii palju jõudu pähe lasta algul, et kotti läheks mootori.Ideaalne oleks kui sügiseni moto vastu peaks saaks kätt harjutada ja vaadata kuidas läheb.Hooaja jooksul saaks siis jooksu paika, coilid õiged, kaalu paika ja nipet näpet väiksemad asjad mida kergem teha.Järgmine talv õige aeg midagi suuremat temaga ette võtta.

Tänud jõu ja edu eest:)
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ValgeKotkas »

murjam kirjutas: Õli vaheta võimalikult tihedalt
:?: :?:
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

murjam kirjutas:Drifti jaoks oleks hea (eriti esiosast) natuke kaalu alla saada:
* ABS pump eemaldada - driftides on ABS eriti mittevajalik
* aku pakiruumi
* tagaiste ja polstrid välja
* sisselaskekollektori toed jms mitte väga vajalik kapoti alt minema

Kui suuremat jõudu hakkad taotlema, lase kõigepealt mootori alumine pool korralikult üle vaadata, paigalda õlirõhu- ja temperatuuri näidikud ning pane parem vahejahuti. Õli vaheta võimalikult tihedalt.
Mina ei soovitaks polstreid ja istmeid välja visata. Esiteks kaaluvad need vähe ja teiseks pole nad ninas ning kolmandaks jääb see näha.
Enne tuleks ikka kõik "mitte nähtavad" kergendused ära teha. Või siis näiteks esituled (11kg) vahetada 2x500g tulede vastu. Esi bumperis on kah ballasti, aga kui drifti-plaanid, siis seda ei soovitaks näppida :lol:. Istmed võid kergemate vastu vahetada, peaks kah 10kg kokku võitma. El-roolivõim pagassi - saad eest ..8kg vähemaks. Aga dirft ei mahu mulle ikka pähe - ehitad autol pidamise paremaks, ja siis sõidad ikka ilma pidamiseta :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Postitus Postitas Marko_N »

Sai siin ka just üks sx algosadeks võetud , need polstrid on klüll kergkaalus ja vaevalt et nende eemaldamisega nüüd hp/kg suhe heaks läheb.
Newborn
Postitusi: 146
Liitunud: 08.03.2010 13:11
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Newborn »

Update ka siis:)
Põhiline teema on see, et ootame turbot (Y).Tähtaeg kuna Tallinna peaks jõudma on järgmine esmaspäev:) Ei saa und ka enam:D
Täna sai siis ülevaatus ka ära tehtud...
No offence bmw gurud...
Pilt
Kergemaks sai siis esikõlarite/maki/tweetrite/kondi/kliima näol siis tubli 20kg.kondi radikas veel peal ja ootab oma aega millal minema lendab.
Pilt

Ülevaatusel selgus et amordid taga täitsa läbi:S praegu raha ei ole et coile tellida:S

Paigaldust ootab siis hetkel uued piduri klotsid, kat minema, elektrilised aknad tahaks korda saada.

Kellel s13nele pakkuda juhipoolset elektriliste lülitite komplekti normaalse hinna eest siis paluks teada anda.

Enamus asju siis raha taga:D oleks raha liiguks asjad jube kiiresti...
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Mul samuti vahepeal juhipoolne elektriaken jupsis. Nuppu vajutades relee küll plõksus, aga mootorile voolu ei antud (ehk Sul samamoodi?). Probleem seega selles karbikeses seal samas juhiukse sees. Kakkusin lahti ja jootsin plaadi küljest lahti tulnud pistiku joodised üle ning toimib.

Kindlasti on asju, mis nõuavad väljaminekuid, kuid annab leida ka raha mitte nõudvaid tegevusi, eriti kui kaalulangetus käsil.
Lauda nitro
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Konditsioneeriga s13 :shock:
Haruldus!
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Motary1 kirjutas:Konditsioneeriga s13 :shock:
Haruldus!
Naljaga ütlesid ikka seda???
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Astrona btw, auto parem pidamine on alati üks driftijate eesmärke - saab läbida kurve kiiremini. Profid kasutavad ainult väga häid rehve sellejaoks .
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta