Tugevama siduri variandid ?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Tugevama siduri variandid ?

Postitus Postitas Ragnar »

Nii, originaal sidur sai eelmine aasta otsa, kevadel sai alla siis uus LUK'i komplekt, aga kettale tulid pidurimeistri katted peale. Nii nüüd 7000km sõidetud ja jälle otsas. Libiseb nii mis kole. Mis oleks parim lahendus ? Kas metall ketas labadega originaal korvis oleks ok ? Tüütuks hakkab minema see iga aastane kohustuslik siduri jama. Või mis te ise mõtlete milline lahendus oleks parim. Ise arvasin, et orig. korv + tugevam ketas kestab nagu turbo oopelitel, aga ei kesta... jõudu pole ka nii palju kui nendel, aga sidur sureb ikka ära.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kui korv ei hoia, siis on ketta vahetamine suht mõttetu. Mõni lihtsalt on paksemate kattetega ja see veidi aitab, kuid mitte palju. Enne soovitan vastubidist varianti.(Tugevam korv ja originaal ketas)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Viljar avaldas sulle saladuse - korvi on tugevamat vaja :-D
Ja Opelitel kestab sidur just sellepärast, et korv on tehtud arvestades suht suurt väänet ja 4wd ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Ehh originaalsidur kestis mul kaks hooaega, siis otsustasin igax juhuks pidurimeistris kettale uue katte panna ja asi andis kohe järgi. Juba burnouti ajal läks asi kärssama. Peaks ka vist mõtlema turbocali korvile ja miskisele asjalikule kettale.
CPX
Postitusi: 54
Liitunud: 05.06.2005 11:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas CPX »

Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv
Üritusteks välja rentida peotelk 5x8m.
Tel:56 484 989
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

CPX kirjutas:Pidurimeistris saab lasta ka tugevamad katted panna, mida näiteks rahvarallurid kasutavad. Aga kasuks tuleb ka tugevam korv
mul need nö. tugevad pidurimeistri katted ongi kettal.

pagan. ma hakkasin mõtlema, et sidur mis autol peal oli kui sain kestis küll tunduvalt kauem kui see pidurimeistri värk ja ilmselt oli sellega juba mingit aega sõidetud kah. ega enne vist teada ei saa mis häda kui sidur maha võtta.
hmm... äkki prooviks integrale evo korvi, 4wd ja 300+nm juba stockis sellel autol.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

kas shacs ei paku fiatile midagi!

Ühe tuttaval peab 300 hid vastu küll! ( keraamilinne ketas,korv )
Turbo auto
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

paksemad katted äkki? libistamist talub samamoodi nagu muidu aga kui sidur täielikult haakunud on siis ei libise nii kergelt kui originaal.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Kasutan võistlusmaasturil erilist Centerforce`i Dualfriction sidurit, millel on hooratta pool keramiline kate, korvipool aga tavalisele kattele sarnane kate. Korvil on lamellide küljes lahtised raskused mis pöörete suurenedes tsentrifukaal jõuga haaret veelgi suurendavad. Kõlab kosmosena aga toimib väga hästi. Asi ei maksnud ka eriti hullult, tuli ainult kaua oodata milla US`ist kohele jõudis. Soovitan soojalt.

http://www.centerforce.com/clutches.tpl ... lutchtypes#
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

originaal korv peak kestma kyll (sul ju esivedu)
aga ketas pane 4 või 3 labaline caronceraamiliste katetega
mul endal 4wd ja kasutan samasugust ketast ainult et 6 labaga, peale 20000km sõitmist väsis ainult originaal korv ja hakkas libisema, algul mõtlesin et ketas õhtal aga lahtivõtmise käigus selgus et ketas veel täiesti korras, korv lihtsalt oli väsind. Nyyd panin jaapani 2000a sti korvi ja super.
Aga jahh sul soovitaks ikkagi esilagu ketas panna ja vaata et korv ikka sile on
Vasta