Amorditugi ehk strutbar
Amorditugi ehk strutbar
küsimus siis järgmine, et plaanis autole paigaldada srutbar nii ette kui ka taha AGA oskab keegi rääkida kuidas mõjutab see auto käitumist ja kas see on üldse vajalik autole, mis vaid paar korda suvejooksul ringrajal sõidab.
Turbo auto
See kõik oleneb autost mis algmaterjaliks on. Muudab kere jäigemaks ja parandab seega auto kurvikäitumist natuke. Osadel autodel pole nende panemisest samas mingit kasu eriti ... mida vanem-pehmem auto,seda rohkem kasu
Ise arvaks,et eriti vajalik pole,kui rinkat sõidad ainult paarr korda - samas kahju tast ka ei ole.
opentrack.tqhq.ee oleks ehk õigem foorum.
Isegi lingi leidsin http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=183

opentrack.tqhq.ee oleks ehk õigem foorum.
Isegi lingi leidsin http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=183
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maksab, kaalub, ja paigaldamine võib kah aega võtta.Maik kirjutas:Ise arvaks,et eriti vajalik pole,kui rinkat sõidad ainult paarr korda - samas kahju tast ka ei ole.
Vanal astral kaotas see lausa esisillast kõik lõtkud, kui korralikult pingusse keerasin

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See juba rohkem ringraja teema kus vaja jäigemaks saada autot kere poolest.Kui juba jäigemad stabikad,puksid.amordid ning jõudu ka rohkem kui orig siis tavaliselt hakkab se auto kuskilt ikkagi järele andma.Seepärast kasutataksegi jah strutte nii ette kui ka taha.Taha teha, siis asjal mõtet kui seod difri padjaga ära ning ees olevat strutti tuleks kindlasti saada pingesse keerata.Endlan nt taga seotud difri puksiga ning kannud oma vahel ja ees plaanis panna pingutatav ülesse ja alla lansekate vahele olemasolevale originaalile lisada üks ette poole.