Megasquirt
Need klapid on nii väikse võimsusega asjad ikkagi, et ülekoormus väga ebausutav. Pigem ikka väljalülitamisel tekkiva ülepingega probleemid. Eriti kui seda vastulülituses dioodi polnud väljundisse pandud. Sellega nimelt nii, et kui pooljuhil temale lubatav vastupinge ületada, siis tekib läbilöök. Mis aga iseenesest teda veel ei kahjusta ja on täiesti pöörduva iseloomuga. Viga saab trants siis, kui läbilöögil tekkiv vool siiret talumatult kõrge temperatuurini kuumutab. Seega ei pruugi trants kohe rikneda kui ilma vastudioodita teda kasutada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
No TIP122 on mul läbi isolaatori otse jahutusradika küljes, kus originaalis süütedraiver käib.
Siiani pole veel ühegi ajuga sellist pulli olnud ja kõigil sama kohapeal asi.
Nüüd panen selle flyback dioodi ka külge.
Polol hakkas flyback dioodi kasutades aju järjest resettima, diood oli õigesti paigaldatud.
Peab ilmselt Polo segusiibri lahti võtma ja vaatama kuidas seal see tühikäigumootori osa reaalselt lahendatud on.
Polol nimelt keerab originaalis PWM-iga segusiibrit veidi lahti, et tühikäik saavutada.
Siiani pole veel ühegi ajuga sellist pulli olnud ja kõigil sama kohapeal asi.
Nüüd panen selle flyback dioodi ka külge.
Polol hakkas flyback dioodi kasutades aju järjest resettima, diood oli õigesti paigaldatud.
Peab ilmselt Polo segusiibri lahti võtma ja vaatama kuidas seal see tühikäigumootori osa reaalselt lahendatud on.
Polol nimelt keerab originaalis PWM-iga segusiibrit veidi lahti, et tühikäik saavutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ilmselt tekitab Sul praegu teisena esitatud küsimus esimese. Starteriga peaks näitama paarsada RPM-i.Miq kirjutas:Kuidas ma saan testida/kontrollida, et VR'ist signaal MS'i jõuab? starteriga ei loe nagu midagi.
Kas MegaSquirt'i versioon on valitud (Configurations menüü vms, olenevalt MegaTune'i versioonist)? Communications menüü alt pead ka seaded paika panema ning vajutades 'Test connection', pead saama 'success'.Miq kirjutas:Miks mul on kõik VE, spark ja AFR tabelid inaktiivsed MegaTunes?
Kas MegaSquirt on juba auto peal? Proovi alustuseks MegaStim'iga.
Lauda nitro
Mis arvate pihustite jadamisi ühendamisest?
Tegu on ms1 ver. 2.2ga ehk siis vana versioon mille puhul madalaoomiseid kasutatakse koos takistiga.
Kas ei võiks panna kumbagi kanalisse 2 madalaoomist pihustit jadamisi ilma takistita? kui panna 2 nissani pihustit (2,8 oomi) jadamisi teeb se kummagi kanali takistuseks 5,6 oomi mis peaks tegema sama välja mis kummaski kanalis 11,2 oomised pihustid klassikalisel kujul ühendatuna mida loetakse juba kõrgeoomisteks?
Kunagi juhtus ühel võistlusel nii, et peale testisõite põles mingil põhjusel 1 kanal maha ja 3 pihustit jäid avatuks (Palju ei puudunud, et auto oleks keset raadi lennuvälja maha põlenud sest pihustite avatust ma kohe ei avastanud vaid alles siis kui bensiiniloik summuti kaudu auto alt välja valgus. Sai juhtmed maha võetud ja mootor tühjaks veetud ja kuna hirmus isu oli ajasõitudesse saada siis sai kõik 6 pihustit ühte kanalisse ühendatud...veidi req fueli sätitud ja sõidud ära sõidetud ja kauemgi veel sest sõitsin nädalaid niiviisi. kahjuks ei mäleta bemmi pihustite takistust aga pihustid jäid kahte blokki jadamisi ja kummaski plokis 3 tk rööbiti. MS1 ver3 elas selle igatahes üle aga kui palju seda ver 2.2te piinata saab?
Tegu on ms1 ver. 2.2ga ehk siis vana versioon mille puhul madalaoomiseid kasutatakse koos takistiga.
Kas ei võiks panna kumbagi kanalisse 2 madalaoomist pihustit jadamisi ilma takistita? kui panna 2 nissani pihustit (2,8 oomi) jadamisi teeb se kummagi kanali takistuseks 5,6 oomi mis peaks tegema sama välja mis kummaski kanalis 11,2 oomised pihustid klassikalisel kujul ühendatuna mida loetakse juba kõrgeoomisteks?
Kunagi juhtus ühel võistlusel nii, et peale testisõite põles mingil põhjusel 1 kanal maha ja 3 pihustit jäid avatuks (Palju ei puudunud, et auto oleks keset raadi lennuvälja maha põlenud sest pihustite avatust ma kohe ei avastanud vaid alles siis kui bensiiniloik summuti kaudu auto alt välja valgus. Sai juhtmed maha võetud ja mootor tühjaks veetud ja kuna hirmus isu oli ajasõitudesse saada siis sai kõik 6 pihustit ühte kanalisse ühendatud...veidi req fueli sätitud ja sõidud ära sõidetud ja kauemgi veel sest sõitsin nädalaid niiviisi. kahjuks ei mäleta bemmi pihustite takistust aga pihustid jäid kahte blokki jadamisi ja kummaski plokis 3 tk rööbiti. MS1 ver3 elas selle igatahes üle aga kui palju seda ver 2.2te piinata saab?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ei oska siis keegi pihustite ühendamise osas miskit kosta?
Vahepeal tekkinud uus küsimus:
Kas MS1 ver 2.2 puhul võib VR sensori lugemise ajust välja ehitada?
Kui seda skeemi vaadata siis see oleks igatepidi mugavam kuna ajust vaja talle vaid 5v anda ja signaal tagasi lasta pin6´te (5v saab ka aju väliselt) aga kas mass võib olla mootorist eraldi vaid selle jaoks võetud ?
Sama küsimus süütefettide kohta...kas need peavad ajus olema? mu meelest ei pea kui tooks ajust välja FETi signaali juhtmed ei oleks seda jama nende peenikeste pinnidega mis neis db pistikutes on? ja kolmas küsimus on see, et kui lähedal võivad süütefetid olla VR sensorit lugevale süsteemile või pole sel miskit vahet kuna seal vaid väike vool ja pmt massid mis häireid VRi lugemises ei saa põhjustada?
Vahepeal tekkinud uus küsimus:
Kas MS1 ver 2.2 puhul võib VR sensori lugemise ajust välja ehitada?
Kui seda skeemi vaadata siis see oleks igatepidi mugavam kuna ajust vaja talle vaid 5v anda ja signaal tagasi lasta pin6´te (5v saab ka aju väliselt) aga kas mass võib olla mootorist eraldi vaid selle jaoks võetud ?
Sama küsimus süütefettide kohta...kas need peavad ajus olema? mu meelest ei pea kui tooks ajust välja FETi signaali juhtmed ei oleks seda jama nende peenikeste pinnidega mis neis db pistikutes on? ja kolmas küsimus on see, et kui lähedal võivad süütefetid olla VR sensorit lugevale süsteemile või pole sel miskit vahet kuna seal vaid väike vool ja pmt massid mis häireid VRi lugemises ei saa põhjustada?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Süüte FET-id võiksid ideaalis häirete vältimiseks VR-i lugemisest nii kaugel olla kui saab.
VR-i lugemise võid ka aju väliselt ehitada samuti ka süütedraiverid.
VR-i lugemise mass võta ikka aju pistikust, 5V saad TPS Vref-ist.
Siiani pole minul need DB37 pin-id süütel takistuseks saanud ja kusagil põhjendati ära ka miks see nii suur probleem ei ole.
Pihustite kohta:
Wiring injectors in series is not a good idea. First, they don't see the same voltage which means they won't open and close at the same time.
Second, putting them in series means that the flyback at the driver will be much higher which is not good for the driver. Also the flyback will have a negative impact on the closing time.
You have to remember that injector are coils with inductance and are not pure resistors. Putting resistors in series is an obvious way to lower the current.
When you consider the inductance, things are different and you can't ignore that.
VR-i lugemise võid ka aju väliselt ehitada samuti ka süütedraiverid.
VR-i lugemise mass võta ikka aju pistikust, 5V saad TPS Vref-ist.
Siiani pole minul need DB37 pin-id süütel takistuseks saanud ja kusagil põhjendati ära ka miks see nii suur probleem ei ole.
Pihustite kohta:
Wiring injectors in series is not a good idea. First, they don't see the same voltage which means they won't open and close at the same time.
Second, putting them in series means that the flyback at the driver will be much higher which is not good for the driver. Also the flyback will have a negative impact on the closing time.
You have to remember that injector are coils with inductance and are not pure resistors. Putting resistors in series is an obvious way to lower the current.
When you consider the inductance, things are different and you can't ignore that.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sellist lahendust olen näinud küll, et süütedraiverid on kastist väljastpool ning signaal tuleb läbi samasuguse DB15 pistiku nagu enamasti tehakse (selle lehe soovituste põhjal, näiteks http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... #2coilscop)
Lauda nitro
olen järgmise kalani jõudnud.
Kahtlustan, et pihusti transid läbi.
Tuner Studio näitab Pulse Width ilusti aga pihustid ei tee midagi.
DB9 pistiku äärne diood vilgub ilusti iga pihustus-eventi kohta, nagu on manualis mainitud. Stim'i peal I1 ja I2 aga ei vilgu. Kas selle peale võib kahtlustada pihustite transistore?
Kahtlustan, et pihusti transid läbi.
Tuner Studio näitab Pulse Width ilusti aga pihustid ei tee midagi.
DB9 pistiku äärne diood vilgub ilusti iga pihustus-eventi kohta, nagu on manualis mainitud. Stim'i peal I1 ja I2 aga ei vilgu. Kas selle peale võib kahtlustada pihustite transistore?
Võimalik jah, et pihusti transid läbi.
Kas enne töötas? Mis sa tegid, et nad läbi läksid? Mitu oomi pihustid ja kuidas seal taga olid?
Kas enne töötas? Mis sa tegid, et nad läbi läksid? Mitu oomi pihustid ja kuidas seal taga olid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.