AndresZ kirjutas:Ärge palun ostke hiina regulaatreid.... Kasutage mingeid originaale või ostke korraliku firma oma. Pärast kahjud liiga suured. Ise soovitan seda: http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... llory.html
+1
need odavad nö noname regulaatorid toovad tavaliselt rohkem halba kui head.
Sai ise ka mingiaeg pandud mingi hiinaka. Masin sai dünos ära seadistatud ja alguses käis täitsa normaalselt. Sain sõitta 2 päeva ja juba oli segu paigast ära tänu sellele regulaatorile. Õnneks läks minul segu rikkamaks, kuid tuttaval põles terve mootori sisu maha, kui asi hoopis lahjaks läks. Pärast kui korralik küljes, oli vaja jälle seadistada ja reaalselt käisin raha rohkem välja, kui oleks kohe võtnud korraliku asja
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
selge suured tänud köigile kes viitsisid vastata( turul liigub nii palju erinevaid märke ja firmasid et pole enam nii lihtne orienteeruda mis on pask ja mis on ok =)
Fog kirjutas: ...kuid on mingi silindriline kummijunn.
?? Toyotsi originaalil on näiteks tööpinnad lausa mingist kõvasulamist. Ju siis aja jooksul omab kütusevool ikka piisavalt kulutavat mõju. Tean et mingitel vuflitel on vastavad kohad näiteks alumiiniumist. Aga lausa kummist?!
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D