Ehk keegi aitab teostada...
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Ehk keegi aitab teostada...
siis sellist asja nagu siduri survelaagri vahetus.Endal puudub esiteks koht ja teiseks oskused teadmised selle tegemiseks.Teeksin heameelega ise kui ainult oleks seda know-howd.Masinaks muidu S13 90a.
Võime ikka aidata. http://www.k1.ee
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Deem ja ma lootsin et RX7 on ikka jaapani auto aga näed spidomeeter on trossiga. Samas Berlingol pole ehk too on jaapanlane :D?Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Ok,tundub,et ei ole keeruline ettevõtmine aga nüüd probleem kohaga.Koht kus ma seda saaksin seda teha on 130 km kaugusel.Ehk pakuks keegi siin linnas võimalust mul see asi ära teha?ejay kirjutas:keeerulist midagi pole, võta ainult sõber appi kasti alt tõstma.
Kardaan lahti, siduri silinder kasti küljest ära, paar pistikut lahti ja spido tross lahti. Salongist võtad käigugangi küljest ja siis kasti polte lahti kruvima.
Kogu muusika. paar tundi alt ja alla tagasi.
Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Pakud, et inimene hakkab seda laagrit sealt eraldama? Varuosana ju ikka kogu kompott- laager koos kerega ja klamber. Ja maksab piisavalt vähe, et kas on mõtetki laagrit eraldi otsida ja möllata. Muidugi, kui tead täpselt, mis laager käib, siis ehk veel.Astrona kirjutas:Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Küsisin poest laagrit, ja just nimelt oli too eraldi.taxu kirjutas:Pakud, et inimene hakkab seda laagrit sealt eraldama? Varuosana ju ikka kogu kompott- laager koos kerega ja klamber. Ja maksab piisavalt vähe, et kas on mõtetki laagrit eraldi otsida ja möllata. Muidugi, kui tead täpselt, mis laager käib, siis ehk veel.Astrona kirjutas:Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
Just nii. Vaatas VIN järgi, vist mingist vene keelsest kataloogist internetis, ja müüs mulle vale laagri.KaroK kirjutas:vahest küsivad poes VIN koodi, aastat ja kilovatti, aga ka neid andmeid teades satub tihti vale jupp kätte
Mis su laagril üldse viga on ja kas üldse?
Mul nimelt lendas laager otast ja 10cm jäi garaazi seinast puudu (laager ja korpus oli ok, lihtsalt klamber oli pahasti pandud vms). Peale seda kui jalakäijana vöötrada ületan, siis liigun selle taga ootavatest autodest võimalikult kaugel


Kasti-laagrid neil suht tüüpiline asi, mis häält hakkab tegema, kui sidur all. Peale selle, mul sidur ise tegi kõrisevat häält, mis pidi ORC puhul kah ok olema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET