Nüüd siis mootor laiali ja vaja teha praktiliselt mootori kap remont kuna saaled, rõngad läbi, sidur kutu, kaan õhtal, turbot vaja, mootori padjad poolex jne..
Tegevust jätkub kevadeni..
Fb:
Pärnu TDI Power
Sillucar
M: 1.9/2.5 r5 tdi tuning pihustiotsad uued, sportnukkvõllid
Mootorite remont, hooldus.
Silver kirjutas:Nüüd siis mootor laiali ja vaja teha praktiliselt mootori kap remont kuna saaled, rõngad läbi, sidur kutu, kaan õhtal, turbot vaja, mootori padjad poolex jne..
Tegevust jätkub kevadeni..
Silver kirjutas:Nüüd siis mootor laiali ja vaja teha praktiliselt mootori kap remont kuna saaled, rõngad läbi, sidur kutu, kaan õhtal, turbot vaja, mootori padjad poolex jne..
Tegevust jätkub kevadeni..
vänt ja kolvid on normis,
nukvõll on selline sooneline nagu kokkujooksnud väntvõll, siuke sooneline..
Kuna mootor võttis õli ja ma suht värske selle auto omanik siis arvan et ei ole õigel ajal õli lisatud ja on kuivax sõidetud, siuke kärsakas oli ka lahti võttes mootorit, soojal mootoril ennem lahti võtmist oli õli surve tühikäigul 0.6-0.8, mis minu arvates on liiga väike
Fb:
Pärnu TDI Power
Sillucar
M: 1.9/2.5 r5 tdi tuning pihustiotsad uued, sportnukkvõllid
Mootorite remont, hooldus.