Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Mina WB lambda enda juhet ei torgiks, kuna tegu suhteliselt täpse mõõteseadmega.
LC-1 karp ongi mõeldud kapotialla paigalduseks, seega võid selle ka vabalt põhja alla kinnitada ja LC-1e enda juhtmeid pikendada palju süda ihkab.
LC-1 karp ongi mõeldud kapotialla paigalduseks, seega võid selle ka vabalt põhja alla kinnitada ja LC-1e enda juhtmeid pikendada palju süda ihkab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
karp ammu kapotiall,aga nüüd tundub,et tuleb väga põhja ligidale ka . Seal jällegi on ainuke koht kuhu kinnitada üldse võibolla väga kollektori lähedal. Põhi on sile ja ühtegi kohta seal otseselt pole kuhu seda vahele panna saaks,et kaitstud oleks.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Boschi wb sensoreid on tegelikult erinevate koodidega - erinevus seisab juhtme pikkuses. ehk on mõttekas otsida sul mõni teine andur, millel saba pikem?
VAG kataloogid vist aitasid nende sensorite asjus, kui õigesti mäletan?
VAG kataloogid vist aitasid nende sensorite asjus, kui õigesti mäletan?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Talvel lumel sõites
?
Eks ma lähen vaatan täpsemalt kuhu annaks mahutada , pean salongist asju lahti keerama - ilmselt osa karbikese juhtmest salongis kokku keeratud. See pistiku ots on jah rämesuur ja Astrona mõte tegelt oleks hea ja lihtsalt teostatav,kui seda pistikut poleks.
Vaatan äkki saan pareimaid pilte teha mingi aeg õige fotokaga. Kuigi garaasis valgustus pole just kiita... kellegil pikkasid 2 lambiga uusi garaasivalgusteid pole ülearu jagada ?

Eks ma lähen vaatan täpsemalt kuhu annaks mahutada , pean salongist asju lahti keerama - ilmselt osa karbikese juhtmest salongis kokku keeratud. See pistiku ots on jah rämesuur ja Astrona mõte tegelt oleks hea ja lihtsalt teostatav,kui seda pistikut poleks.
Vaatan äkki saan pareimaid pilte teha mingi aeg õige fotokaga. Kuigi garaasis valgustus pole just kiita... kellegil pikkasid 2 lambiga uusi garaasivalgusteid pole ülearu jagada ?
Viimati muutis Maik, 31.01.2010 13:45, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mul PLX kitil oli anduri pistiku ja kontrolleri vahel 2m juhet, mille kontrolleri poolne pistik oli u. sama jäme kui kaabel ise, et oleks lihtne paigaldada. Kui Innovate on valitud, ja Innovate on disaininud nii, et karp käib kapotti või põhja all, siis võiks ka nii toimida, tuleb järgida instruktsioone ja kui ikkagi, midagi juhtub, on Innovate süüdi, ja nende mure on järgmine mudel paremini disainida.
Ma ei näe ka probleemi, see anduri juhe korraks pooleks lõigata, ja läbi augu ajada või korralikult pikendada. Pistiku sees on jah vastavalt andurile laser-cut kalibreerimis-takistusriba mille takistus on sadades oomides. Kui lisad 0.1oomi jagu kaablit vahele võib muutuda sul lambda näit 12.00:1 pealt 12.006 peale, mis su seadistustäpsusest ja kella resolutsioonist 20x väiksem. Või mis.
Ma ei näe ka probleemi, see anduri juhe korraks pooleks lõigata, ja läbi augu ajada või korralikult pikendada. Pistiku sees on jah vastavalt andurile laser-cut kalibreerimis-takistusriba mille takistus on sadades oomides. Kui lisad 0.1oomi jagu kaablit vahele võib muutuda sul lambda näit 12.00:1 pealt 12.006 peale, mis su seadistustäpsusest ja kella resolutsioonist 20x väiksem. Või mis.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mul pole ~10 Innovate kit-i paigaldusel kapotialla küll ühtegi probleemi olnud.
Lisaks on see Innovate controller valatud nö kesta sisse ja sinna ei saa ka niiskus kuidagi ligi.
Lisaks on see Innovate controller valatud nö kesta sisse ja sinna ei saa ka niiskus kuidagi ligi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Põhimõtteliselt rahul . Lambdad kinni ja innovate karbikesele leidsin ka koha, tõmbasin kuumakaitsva riidega ka igaksjuhuks üle. Veel mitu asja said ära tehtud mis vaja teha oli.
Nüüd ootame nukka, 26 jan . on shipped... tuleb ta sellisest kohast nagu
http://www.dallasperformance.com/
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Probleem:
Radikas on suvega üsna palju heina auto alt sisse korjanud,puhastada seda aga mahavõtmata ei saa.Iga talv seega seda teha ei viitsiks. Mis on lahendus, ise mõtlesin,et paneks nö. tuning võre sinna auto alla - ei kujuta aga ette,kuipalju see õhuvoolu radikasse takistab? On see mingi oluline number või räägime paarist protsendist? Et igat heina üles ei võtaks, ei saa see mingi 1cmx 1cm ruudline ka olla, pigem ala seal 4-5mm vahed
(selgituseks siis,et õhuvõtt radikasse on auto alt,mitte auto eest nagu tavalistel autodel).
Aga muidu tegin täna ca 4h tööd on ja maas on veepump,kompressor, roolilatt,radikad, rattad alt ja kõik muu mis sinna ette jääb,et nukkvõlli vahetada. Mõned poldid ja kruvid on veel vaja lahti keerata,aga see on pigem kuni 1h lisatööd veel ainult. Teatavasti on ju sel autol 1 nukkvõll vända kohal sisuliselt keset mootorit... küll oleks lihtne ülanukka vahetada.
Nukk eesti tollis olemas, ootame.
Radikas on suvega üsna palju heina auto alt sisse korjanud,puhastada seda aga mahavõtmata ei saa.Iga talv seega seda teha ei viitsiks. Mis on lahendus, ise mõtlesin,et paneks nö. tuning võre sinna auto alla - ei kujuta aga ette,kuipalju see õhuvoolu radikasse takistab? On see mingi oluline number või räägime paarist protsendist? Et igat heina üles ei võtaks, ei saa see mingi 1cmx 1cm ruudline ka olla, pigem ala seal 4-5mm vahed

Aga muidu tegin täna ca 4h tööd on ja maas on veepump,kompressor, roolilatt,radikad, rattad alt ja kõik muu mis sinna ette jääb,et nukkvõlli vahetada. Mõned poldid ja kruvid on veel vaja lahti keerata,aga see on pigem kuni 1h lisatööd veel ainult. Teatavasti on ju sel autol 1 nukkvõll vända kohal sisuliselt keset mootorit... küll oleks lihtne ülanukka vahetada.

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA