K: Stabikad kes teeb, kuidas mõõta.

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

Pilt meil kont niimoodi lahendatud. regulli palju tahad.
Henri404
Postitusi: 1
Liitunud: 18.12.2009 19:51
Asukoht: kohal

Postitus Postitas Henri404 »

stabika jäikuse reguleerimisega es-i ja tagasillal muudad autot kas üle- või alajuhitavamaks.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heips

Postitus Postitas 635Driver »

Kindlasti üks odavam viis muuta stabika jõuõlga ja teha kondid regullitavaks. Kui tahad head regullitavat unibali süsteemi siis lase Lillel teha.
Maksad vb natuke rohkem kui tahaks aga asi vähemalt tehtud ning ei pea ise nuputamisele aega raiskama ja millegi kokku keeramisele raha raiskama :) Vaata kui palju arveid sa jõuaks välja saata ise pusimise asemel :-D
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Mina olen aru saanud,et auto neutraalse juhitavuse jaoks peaks stabikas just mitte pinge all olema? Tavastabikale otsa ju mitmeid auke juurde ei puuri..et saaks jõuõlga raskemaks muuta ? Muidu pidi üks odavamaid viise auto kurvikiiruse tõstmiseks olema...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

läheb vaikselt ot-ks ära, aga las ta olla. endal on kõrvu jäänud selline tarkus(tagaveduse kohta siis), et kui tagant libiseb läbi siis teha kas tagant pehmemaks või eest jäigemaks. sama siis kehtib ka esiotsa puhul, et kui eest libiseb läbi siis teha tagant jäigemaks või eest pehmemaks. eelmine hooaeg sai proovitud ja tuleb tunnistada, et peab täitsa paika.
Vasta