päris nii see ka pole
nissani soome esinduses (eestis pole vastavaid, kes omaks gtri müügiõigust) öeldi, et kuna autol on mustkast, siis hiljem mõne detaili purunemisel, mis on garantiiga kaetud, vaadatakse sealt samast musta kasti logist, mida eelnevalt autoga tehti. Sealt on näha ntx kiirus, külgkiirendus, pidurdused jms...ehk siis saab kenasti aru, kui tegemist polnud maanteega ja kui leitakse, et vot rinkal siiski juhtus detaili purunemine (käimar pidi suht tavaline lax olema) siis headaega garantii ning tere tulemast 200k uus käigukast. Samas, kui käigukast läheb 2 päeva peale ringraja külastust katki, siis pidi garantii kehtima, aga kui kohe peale rinkalt maha tulemist, siis ei kehti...ühesõnaga vaidlemist oleks palju ja foorumitest lugedes on neid garantiist ilma jääjaid ka ikka mõningad.
Minu andmetel Porsche garantii täitsa kehtib ringrajal, Tarmo suutis kunagi oma 911S-il käimari(oli vist käimar) laiali lasta ning hiljem teeninduses ütles ka, et vot seal läks ja garantii korras anti uus. Ja teine oluline pluss on see, et isegi kui keegi kobiseks porsches midagi selle kohta, et rinkal läks katki, siis Porsche ei saa tõestada seda ise kuidagi, kuna musta kasti ei eksisteeri

Nissani must kast salvestab lisaks ka ntx väljalaske tempi, kiirenduse jms ära ja kui nissani keskuses iga kohustusliku 10k järel hooldusse lähed, avastatakse, et kõik pole päris mitte nii nagu stockina oli(vahetatud ntx chip, väljalase, sisselase) siis adjööö garantii...porschel piisab sellisel puhul vana softi, sisselaske, väljalaske tagasi paigaldamisest hoolduse ajaks(interval 15k+)
uus turbo vs gtr
http://www.youtube.com/watch?v=Ut5f4-LpcNs
911tt kaks inimest autos 0-100 3.0s
http://www.youtube.com/watch?v=W-6JUvqh ... r_embedded
samas on tegelikult see kiirendus jura, lihtsalt gaas põhja ning oled istmes kinni, ei mingit rõõmu käiguvahetustest :s
Siin on ideaalne näide, kui igav on kiirendus uue 911tt-ga (sama kehtib kõikide gtr-ide kohta samuti)
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... turbo.html