diil toimuks siis nii, et kui fiat sõidukorras siis annan opeli üle ja võin isegi ise opeli ümber registreerimise maksta, samas oleks hea kui tegija oleks tartu kandist, et ma saaks ise kõrvalt õppida, et mis vigasid järgmine kord teha ei tasu.


cartman kirjutas:muidu jh ma ei tea pole küll mingit joonistust vaja, et sellel autol rihma paika panna, kui on nukalukud, aga no mis teha, plokiaane tihend oli tehasepraak, vähemalt vahetati poes välja, süütenurka EI OLE VÕIMALIK MUUTA, inimestele kes ei tea veel misasi on itaalia auto. rihma võid valesti peale panna kuni 2 hammast ja ikka käib asi samamoodi, sest ikkagi loetakse nuka ja väntvõlli anduritest andmeid ja selle järgi seab aju süüte. kui ikka veel lugeda ei oska või ei viitsi, taha, siis ajus on immovaba kiip(+20Kw, ei mäleta enam peast andmeid) ja ei tööta sellepärast, et las ostja liigutab oma varbaid 10 minutit ja sebib starteri ja küünlajuhtmed.
Tundub et suht soodsatl pakud opelit
mis polegi eriti palju. Ja 4x4 mudel võib 10 aasta pärast olla juba suht kohta kollektsionääride kaup.Calibra Production 1989-1997
239,118 built [1]
4x4: 3,385
V6: 12,015