Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Eile sai siis poolide takistused ära mõõta ja nendega on korras. Takistused siis 0,9 +/- 0,1 oomi, ühel ka 0,2 oomi suurem.
Aga viga peitus siis kahes küünlas, millest üks lasi lihtsalt läbi ja teisel käis see portselanist osa ringi. Need sai ära vahetatud teiste Bosch küünalde vastu ja asi ajutiselt korras. Soovitavalt tuleb ette võtta veel ka piipude vahetus ja küünlad siis niiehknaa
Aga viga peitus siis kahes küünlas, millest üks lasi lihtsalt läbi ja teisel käis see portselanist osa ringi. Need sai ära vahetatud teiste Bosch küünalde vastu ja asi ajutiselt korras. Soovitavalt tuleb ette võtta veel ka piipude vahetus ja küünlad siis niiehknaa
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Hetkel tundub, et ainult kalla ja talla. Vahepeal sai peale suurt remonti täis 7000km ja sai Valvolin 10W60 racing õli ära vahetatud talvisema Valvolin 5W40 õli vastu. Ja kuna kliima displei oli kuidagi kahtlaselt hägune ja pimedas neid kirju sealt lugeda polnud võimalik, sai kas seda asja lähemalt uuritud.
Võtsin ploki esimese osa lahti ja tegin sinna fooliumteibist ümber pirni ja pirni alla reflektori ja panin uued pirnid 5W-sed. Tööde käigus avastasin, et ka tuhatoosil ja selle all oleval "laekal" on ka valgustus, mis sai samuti omale uue pirni. Nüüd kohe palju mõnusam pimedas sõita kui kõik on ilusti loetav.
Nädalavahetusel hakkab naabrimees loodetavasti ka ühte vidinat veel paigaldama, aga sellest juba siis, kui asi küljes
Võtsin ploki esimese osa lahti ja tegin sinna fooliumteibist ümber pirni ja pirni alla reflektori ja panin uued pirnid 5W-sed. Tööde käigus avastasin, et ka tuhatoosil ja selle all oleval "laekal" on ka valgustus, mis sai samuti omale uue pirni. Nüüd kohe palju mõnusam pimedas sõita kui kõik on ilusti loetav.
Nädalavahetusel hakkab naabrimees loodetavasti ka ühte vidinat veel paigaldama, aga sellest juba siis, kui asi küljes

BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Krt nüüd saab hommikul sooja autosse minna:P Nimelt sai tehtud autole ka väike jõulukink ja ära paigaldatud varem soetatud kahepoolse sidega ja kaugkäivitusega alarm. Ainukt, et sõber peab nüüd vähe kodutööd tegema ja vaatama kuidas selle comfort süsteemi ka tööle saaks ja siis samaaegselt tulevad ka automaatsed päevasõidu tuled, milleks ettevalmistuse ta tegi juba ära.
See aeg kui tema alarmiga mässas, tegin mina valgustusega käigukangi nupu:D Vaja ainult välja mõelda mida ta siis valgustama hakkab.
Kui kellegil on mõni hea idee, siis ootan pakkumisi.
See aeg kui tema alarmiga mässas, tegin mina valgustusega käigukangi nupu:D Vaja ainult välja mõelda mida ta siis valgustama hakkab.
Kui kellegil on mõni hea idee, siis ootan pakkumisi.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Kuna külmade ilmadega tegid uksed igasuguseid trikke, siis sai uksed pilbasteks võetud ja kõik lukud ning klaasi mehanismid ära puhastada ja määrida.Ja kuna ma olen igasuguste naginate vihkaja, siis said kõik uksed omale uued polstri tüüblid ja sellise poroloni.

Ja kuna uksed juba lahti olid, sai ära tehtud ka linkide valgustus.

Kuna eriline puidu fänn ei ole, oli hea võimalus ka liistud üle värvida ja lakkida.


Lisa kaugtuled, mis on suurte tulede kõrval, said omale samuti xenonid.

Ja N75 kolmandale lahtisele otsale ka nüüd oma koht, mis asub bypassi ja turbo imu ava vahel.

Ja kuna hoog juba sees oli, läksid tagumistele LED pirnidele vahele takistid.


Ja kuna uksed juba lahti olid, sai ära tehtud ka linkide valgustus.

Kuna eriline puidu fänn ei ole, oli hea võimalus ka liistud üle värvida ja lakkida.


Lisa kaugtuled, mis on suurte tulede kõrval, said omale samuti xenonid.

Ja N75 kolmandale lahtisele otsale ka nüüd oma koht, mis asub bypassi ja turbo imu ava vahel.

Ja kuna hoog juba sees oli, läksid tagumistele LED pirnidele vahele takistid.

BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Kuna kütusekulu hakkas vägisi juba ulmelisi piire ületama, siis sai kiiremas korras asjaga tegelema hakata.
Ära sai vahetada piibud. Beru toodang 5k oomi, väliselt ja ka kood sama, mis originaalil, puudub ainult audi logo.
Üle sai mõõdetud ka vag-com-iga lambda töö ja no see oli ikka päris surnud;) Mis seal ikka, uus Boschi 4 juhtmega lambda külge ja mootor ilusti soojaks ja proovi ringile. Üllatus mis sugune:P Kui nüüd segu kella vaadata, siis minu autol poel lambda kunagi töödanudgi. Nüüd liigub seier ikka maru energiliselt ja rikka peale läheb alles siis, kui gaasi anda. Ennem ta seal rikka peal suuremaosa kangutasgi. Perse järgi on auto ikka tunduvalt erksam ja ära kadus ka loll auk 2200 ja 2500 vahel, mis ennast aegajalt ilmutas. Häirib ainult üks asi veel, mille ise lootsin ligvideerid nüüd lambda vahetusega, aga nii kahjuks ei läinud:( Nimelt siis ühtlase gaasiga sõites ja siis sidur alla vajutada sureb auto vahest välja. Peale seda kui ajus pöördeid natuke tõsteti asi küll paranes, kuid päris ära ei kadunud. On kellelgi mingeid soovitusi?
Ära sai vahetada piibud. Beru toodang 5k oomi, väliselt ja ka kood sama, mis originaalil, puudub ainult audi logo.
Üle sai mõõdetud ka vag-com-iga lambda töö ja no see oli ikka päris surnud;) Mis seal ikka, uus Boschi 4 juhtmega lambda külge ja mootor ilusti soojaks ja proovi ringile. Üllatus mis sugune:P Kui nüüd segu kella vaadata, siis minu autol poel lambda kunagi töödanudgi. Nüüd liigub seier ikka maru energiliselt ja rikka peale läheb alles siis, kui gaasi anda. Ennem ta seal rikka peal suuremaosa kangutasgi. Perse järgi on auto ikka tunduvalt erksam ja ära kadus ka loll auk 2200 ja 2500 vahel, mis ennast aegajalt ilmutas. Häirib ainult üks asi veel, mille ise lootsin ligvideerid nüüd lambda vahetusega, aga nii kahjuks ei läinud:( Nimelt siis ühtlase gaasiga sõites ja siis sidur alla vajutada sureb auto vahest välja. Peale seda kui ajus pöördeid natuke tõsteti asi küll paranes, kuid päris ära ei kadunud. On kellelgi mingeid soovitusi?
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Jah, õhulugeja on kasutusel. Kahtlustasin ise ka algul seda. Pesin ka kliineriga puhtaks selle traadi ja lugeja ise toimib. By-pass toimetab ja suunab ka õhu sisselaskesse tagasi nagu originaalis, kohe turbo imu ette.
Ja lisaõhk on välistatud, kuna olen ka torustikku survestanud ja lekkeid ei olnud, aga see sama viga oli ka siis küljes.
Ja lisaõhk on välistatud, kuna olen ka torustikku survestanud ja lekkeid ei olnud, aga see sama viga oli ka siis küljes.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Neid asju pean vaatama. Kuid mäletamist mööda seda amorti pole näppinud ja potekas teeb klõpsu just siis kui segusiiber kinni läheb.Veuks kirjutas:Ega pole,kõik asjad liialt täpseks aetud.Et igakord ei jookse potekas lõpuni.Või siis see segusiibri amort vähe välja keeratud.Kukub just liialt kiiresti lõpuni.
BMW M52 328i turbo
* Tühikäigumootor külmub kinni või on niisama must, et ta ei jaksa kiirelt õhku avada. Siibrisoojendus arvatavasti maha võetud. Lihtsalt 1 loll mõte.
* Tühikäigu "klõpsu" katseta, jah, võibolla järsul lahti laskmisel tuleb siibri piiraja ja lööd põrkega nõksa kõrgemale - kuigi ka selles asendis võiks mootor tööle jääda. Segusiibriamorti kahjuks pole näind - see peaks vist selle "põrke" kõrvaldama, võibolla ta ei tee oma tööd külmaga.
Kas muidu on tühikäik tip-top? Kui tühikäigumootoril juhtme ära võtad, võiks masin soojast peast käia enam vähem tühikäigu pööretega.
Loodetavasti pole tegu lihtsalt gaas-maha, pidur ja siis hiline sidur pidurdamisega :D libeda tihti peale sureb nii välja, ja väga libedaga ei tõmba ka enam rattaid veerema kui siduri ja piduri lahti lased
* Tühikäigu "klõpsu" katseta, jah, võibolla järsul lahti laskmisel tuleb siibri piiraja ja lööd põrkega nõksa kõrgemale - kuigi ka selles asendis võiks mootor tööle jääda. Segusiibriamorti kahjuks pole näind - see peaks vist selle "põrke" kõrvaldama, võibolla ta ei tee oma tööd külmaga.
Kas muidu on tühikäik tip-top? Kui tühikäigumootoril juhtme ära võtad, võiks masin soojast peast käia enam vähem tühikäigu pööretega.
Loodetavasti pole tegu lihtsalt gaas-maha, pidur ja siis hiline sidur pidurdamisega :D libeda tihti peale sureb nii välja, ja väga libedaga ei tõmba ka enam rattaid veerema kui siduri ja piduri lahti lased

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Käisin tegin mõned kontrollid.
Tühikäigu mootorit mitmeid kordi kliineriga leotanud, puhastanud. Otse 12V peale lasta, toimetab. Tühikäigu pöörded sooja mootoriga 800/pmin ja ei laineta. Eemaldasin tühikäigu mootori pistiku, korraks lainetas, siis tõusis uuesti ise 800 peale ja paika ta jäi.
Klõps käib täpselt siibri sulgumise ajal. Ja see amort liibub ilusti sujuvalt, ei näe nagu selles probleemi.
Sõiduveaga siin ka kahjuks tegemist ei ole, kuna kui kohapeal pööret tõsta nt a-la 4500-ni ja gaas lahti lasta, sureb samuti välja
Siibrisoendus?
Tühikäigu mootorit mitmeid kordi kliineriga leotanud, puhastanud. Otse 12V peale lasta, toimetab. Tühikäigu pöörded sooja mootoriga 800/pmin ja ei laineta. Eemaldasin tühikäigu mootori pistiku, korraks lainetas, siis tõusis uuesti ise 800 peale ja paika ta jäi.
Klõps käib täpselt siibri sulgumise ajal. Ja see amort liibub ilusti sujuvalt, ei näe nagu selles probleemi.
Sõiduveaga siin ka kahjuks tegemist ei ole, kuna kui kohapeal pööret tõsta nt a-la 4500-ni ja gaas lahti lasta, sureb samuti välja

Siibrisoendus?
BMW M52 328i turbo