Autoks opel vectra 2,2 turbodisla hakkas kõvasti õli võtma,sai siis kuulatud ja arvatavasti häälejärgi oleks ütelnud et mõni kett on omadega õhtal, aga sai siis hoopis turbo maha võetud ja oh üllatust võll pooleks, võlli tiivikud käinud vastu korpust ja sooned sisse söönud...
Millest võib olla asi tingitud? Kas turbo korpust annab taastada või läheb lammarist uus ?
aga sõber ostis oma AEB-le uue kat-i kuna hirmus kolin oli sees.
Tuli välja, et nii kuuma poole labad kui WG klapats "lobistasid" kati tünni sees ringi lihtsalt. Ja meestel oli jutt, et auto sõidab jumala normaalselt ja astub ilusti edasi.
like - really, haaahaaahaaa.
Ahti kirjutas:
aga sõber ostis oma AEB-le uue kat-i kuna hirmus kolin oli sees.
Tuli välja, et nii kuuma poole labad kui WG klapats "lobistasid" kati tünni sees ringi lihtsalt. Ja meestel oli jutt, et auto sõidab jumala normaalselt ja astub ilusti edasi.
like - really, haaahaaahaaa.
Kui need olid eelmise turbo omad, siis võis ju enam-vähem rahule jääda, kui mehed ei märganud T tähte, kuigi ikkagi raske uskuda, et AEB puhul päris mees ütleb et et ilusti astub .
sama siin,
enda autol oli kätte saades N75 täiesti õhtal ja lekkis rõhku kah 100st kohast ja kinnisilmi tundus ka, et täitsa normaalselt sõidab.
Reaalsus aga on ikka midagi hoopis muud, kui lasin plikal kõrvalistme peal mõõta ja 0-100 oli mingi 11,midagi sekundit.
a naiivsus ja lollus pidid olema kõige levinumad haigused siin maarjamaal