1,8T jahtub liiga maha
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Äkki on üldse kehva bensiin sees. Näiteks sõidad 95'ega ja aju keerab süüte hiliseks, kogu soojus läheb sumpasse...Turbopassat kirjutas:´kilplane kirjutas:Kas oled proovinud radikat kinni katta juba? vbla pole probleem üldse autos vaid -20 kraadis ja liiga hea radikas.
Radikas on nagunii kinni kaetud juba
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
WTF? See masin sõidab tehase poolt nagunii juba 95-gaAstrona kirjutas:Äkki on üldse kehva bensiin sees. Näiteks sõidad 95'ega ja aju keerab süüte hiliseks, kogu soojus läheb sumpasse...Turbopassat kirjutas:´kilplane kirjutas:Kas oled proovinud radikat kinni katta juba? vbla pole probleem üldse autos vaid -20 kraadis ja liiga hea radikas.
Radikas on nagunii kinni kaetud juba

VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
Ventikas jahutab ainult suurt ringi.quintus kirjutas:on juhuseid olnud, et tempi andur väiksema temp näiduga kui termostaat ise, näiteks andur 82-87 C ja termostaat 92-95 C
kui andur paneb ventika puhuma juba liiga vara, siis jahutab pidevalt maha 87-82 C tagasi! ja temp ülesse ei saagi minna!
Täiesti stabiilselt -30ga sõites on mul mootori temperatuur nüüd 80C, kuigi termostaat peaks avanema 88C. 82C (kahe erineva) termostaadiga oli mootori temperatuur 74C, julgen arvata, et 92C termostaadiga saaksin 84C mootoritemperatuuri. Kõik termostaadid on olnud Wahler-i toodang. Ei oska muud arvata, kui termostaat avaneb sujuvalt alates ~79C, mitte järsult 88C peal.
Mõtlesin ka ise, et miks mul see viga alles nüüd avaldus ja vastus on varnast võtta - paigutasin suvel kuumade ilmadega eelnevalt radika ees asetsenud numbrilaua paremini ning sain jagu mootori liigkuumaks minemisest. Eelmistel talvedel toimis mu numbrilaud ilmselt kui papitükk radika ees. Mõtle Sinagi, ehk oled midagi ümber teinud vahepeal.Turbopassat kirjutas:.. ja üle eelmine jne..talv ju asi toimis
Lauda nitro
Täiesti loogiline. Need kraadid on maksimum termostaadi klapi tõus. Sellise ilmaga oleks vaja teada miinimum-klapitõusu temperatuuri.murjam kirjutas:Täiesti stabiilselt -30ga sõites on mul mootori temperatuur nüüd 80C, kuigi termostaat peaks avanema 88C. 82C (kahe erineva) termostaadiga oli mootori temperatuur 74C, julgen arvata, et 92C termostaadiga saaksin 84C mootoritemperatuuri. Kõik termostaadid on olnud Wahler-i toodang. Ei oska muud arvata, kui termostaat avaneb sujuvalt alates ~79C, mitte järsult 88C peal.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ei ole, see peale löödud temp on avanemistempertatuur. Mingit maks tõusu tempi vist ei antagi, sest mida rohkem kuuma annad, seda enam avaneb.Astrona kirjutas:Täiesti loogiline. Need kraadid on maksimum termostaadi klapi tõus. Sellise ilmaga oleks vaja teada miinimum-klapitõusu temperatuuri.
Leidsin pildigi olukorra illustreerimiseks:
http://www.viva-lancia.com/fulvia/qanda ... mostat.php
Ja siin räägitakse konkreetselt termostaadi testimisest:
http://www.certifiedmastertech.com/word ... ermostats/
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Loogiline oli küll, paraku aga mitte õige 
No siis annavad järelikult erinevad tootjad erinevaid temperatuure. Mõni annab täieliku avanemise, mõni avanema-hakkamise-temperatuuri.
Ei saa ju olla, et 88C avanema-hakkamise-temperatuuriga termostaat avaneb 80C peal. Ega need kõik 10 tutikat teemast läbi käinud termostaati rikkis pole, lihtsalt markeerimise küsimus. Suvel, kus pealetulev vesi pole alla 20C võib see 80C pealt avanema hakkav termostaat isegi juhuslikult mootori temperatuuri hoidagi 88C peal jne. Ja kui ta hakkaks avanema alles 88C peal, ja peale tuleb 80C vesi, siis temp võib mõnel juhul tõusta mitte jällegi +8c = 96C vaid palju kõrgemale näiteks 115C.... või mis

No siis annavad järelikult erinevad tootjad erinevaid temperatuure. Mõni annab täieliku avanemise, mõni avanema-hakkamise-temperatuuri.
Ei saa ju olla, et 88C avanema-hakkamise-temperatuuriga termostaat avaneb 80C peal. Ega need kõik 10 tutikat teemast läbi käinud termostaati rikkis pole, lihtsalt markeerimise küsimus. Suvel, kus pealetulev vesi pole alla 20C võib see 80C pealt avanema hakkav termostaat isegi juhuslikult mootori temperatuuri hoidagi 88C peal jne. Ja kui ta hakkaks avanema alles 88C peal, ja peale tuleb 80C vesi, siis temp võib mõnel juhul tõusta mitte jällegi +8c = 96C vaid palju kõrgemale näiteks 115C.... või mis
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tootja annab ikka avanema-hakkamise temperatuuri. Sirvisin kõik võimalikud tootjakataloogid läbi mis olemas ning nii nad kirjutavad.Astrona kirjutas:Loogiline oli küll, paraku aga mitte õige
No siis annavad järelikult erinevad tootjad erinevaid temperatuure. Mõni annab täieliku avanemise, mõni avanema-hakkamise-temperatuuri.
Ei saa ju olla, et 88C avanema-hakkamise-temperatuuriga termostaat avaneb 80C peal. Ega need kõik 10 tutikat teemast läbi käinud termostaati rikkis pole, lihtsalt markeerimise küsimus. Suvel, kus pealetulev vesi pole alla 20C võib see 80C pealt avanema hakkav termostaat isegi juhuslikult mootori temperatuuri hoidagi 88C peal jne. Ja kui ta hakkaks avanema alles 88C peal, ja peale tuleb 80C vesi, siis temp võib mõnel juhul tõusta mitte jällegi +8c = 96C vaid palju kõrgemale näiteks 115C.... või mis
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Selles minu esimeses lingis on ehk olukord lihtsalt kokku võetud:
"The wax melts at 83°C. Because the wax expands quickly and strongly when it changes phase from solid to liquid, it opens quickly between 83° and 93°. Between 70° and 83° it opens slowly due to thermal expansion of the solid wax."
Ehk et kiire avanemine toimub küll 83 ja 93 vahel, aga juba alates 70-st võib klapp paotuma hakata. Ja kui õues ikka -20, võib sellest 70 kraadil paotumisest ka küllalt olla. Siit ehk tulevadki mängu esiteks tootmiskvaliteet ja teiseks konkreetse termostaadi parameetrite sobivus konkreetse mootoriga. Pole ju kuulnud, et keegi oleks järjest 10-t originaaltermokat proovind ja lutti saand.
"The wax melts at 83°C. Because the wax expands quickly and strongly when it changes phase from solid to liquid, it opens quickly between 83° and 93°. Between 70° and 83° it opens slowly due to thermal expansion of the solid wax."
Ehk et kiire avanemine toimub küll 83 ja 93 vahel, aga juba alates 70-st võib klapp paotuma hakata. Ja kui õues ikka -20, võib sellest 70 kraadil paotumisest ka küllalt olla. Siit ehk tulevadki mängu esiteks tootmiskvaliteet ja teiseks konkreetse termostaadi parameetrite sobivus konkreetse mootoriga. Pole ju kuulnud, et keegi oleks järjest 10-t originaaltermokat proovind ja lutti saand.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Kus juures küsisin esindusest selle originaaltermostaadi avanemiskraade....öeldi et 88-102 või midagi taolist... päris segane lugu...
Kus juures nüüd on vist päris lahti see b-varuosa jäänudki sest isegi + kraadidega enam seier sõites skaala väikseimast väärtusest kõrgemale ei tõuse...
Kus juures nüüd on vist päris lahti see b-varuosa jäänudki sest isegi + kraadidega enam seier sõites skaala väikseimast väärtusest kõrgemale ei tõuse...
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra