Tegin siin foorumis põgusa otsingu aga ei leidnud eriti palju juttu Mitsu kaheliitrise mootori kohta. Tekkisid mõned küsimused, võibolla siin leidub rahvast kes on neid mootoreid veidi seestpoolt näppinud ja oskavad vastata.
Kui mul oleks tarvis ühte tugevat põhja, siis:
*kas õlipihustid on kõigil DOHC kaanega mootoritel?
*raamlaagri pukid DOHCidel kõigil seotud või ainult turbomootoritel?
*kas Evo3 ja VR4 mootoritel on veel mõni eelis tavalise Turbo Eclipse ees a la sepistatud sisu, kõvemad/suuremate portidega kaaned vms mida oleks hea teada?
*N/A ning turboka sidur ja hooratas samasugused või pigem mitte?
*peaksin otsima endale hoopis 4G64 short-blocki?
Mingi hetk sai endale otsitud üks Dynamic-4 Galant, olemas on mingid stock Turbo-Eclipse'i kepsud-kolvid, miskine N/A kahenukane kaas, 450cm3 pihustid ja veel nipet-näpet. Tahaks suveks sellest moosist mingi sõitva isendi koostada aga "kodutöö" lõpuni tegemata.
Tänud.
Mitsubishi 4G63 6-bolt variatsioonid
7poldisel vabalthingaval ei ole raamlaagri pukid seotud, 6poldisel turbokal on. Teisi pole oma silmaga näinud. Turbomootoril(eclipse turbo) on õlipihustid kolvi alla ja esimese kolvirõnga vöö paksus(kolvi pealt rõngasooneni kaugus) on suurem, samuti surveaste madalam(võrreldes vabalthingavaga). Plokikaaned peaksid olema kõikidel suht samad va osadel on jahutuskanalid peenemad, samuti sisselaskenukkvõll jms turboga seotud asjandus. Ise EVO ja VR-4 motot pole näha saanud seespoolt.
Samuti on kepsude, väntvõlli erinevus 6-ja 7-poldisel.
Hoorattaid peaks olema 4 erinevat: NA ja turbo 6polt, NA ja turbo 7polt, 4x4 turbo 6polt, 4x4 turbo 7polt.
Sidureid kah vähemalt sama palju.

Samuti on kepsude, väntvõlli erinevus 6-ja 7-poldisel.
Hoorattaid peaks olema 4 erinevat: NA ja turbo 6polt, NA ja turbo 7polt, 4x4 turbo 6polt, 4x4 turbo 7polt.
Sidureid kah vähemalt sama palju.
