Daihatsu Charade 1.0 turbo "87 Kaarel MÜÜDUD

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Daihatsu Charade 1.0 turbo "87 Kaarel MÜÜDUD

Postitus Postitas Kaarel »

tegemist on siis pisikese 1-liitrise karpa-turbomootoriga mis on pandud väikse riisikonservi karpi :D
on mul varasemast üks charade mis on üleeelmise omaniku poolt vabalthingavaks tehtud ja hiljuti ostsin ühe mis oli originaalkomplektsuses.
viimasel oli küll mootoris mahlad segamini,kuid kahe mootori peale sain ikkagi komplekti kokku.
veidi pildimaterjali kah:

vana vabalthingav(esiotsa laksuga, tuled m2141 omad)
Pilt

uue äratoomine:
Pilt

valges:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

mootori alumine ots koos turbokolvidega:
Pilt

mootor iseenesest koos:
Pilt

väike tuuning:
Pilt

hetke seisuga ootan nädalavahetust,et mootor auto peale tõsta ja siis tuleb oodata palgapäeva et osta küünlad,õlifilter ja õli.
siis saabub tõehetk et kas lendab laiali või mitte :-D
Viimati muutis Kaarel, 28.09.2012 19:58, muudetud 1 kord kokku.
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

See nelivedu ka vöi?
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

kahjuks mitte,nelivedulisi tehti järgmisest mudelist.mul esivedu
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Palju sihukese punni mass on?
Treimis- ja freesimistööd
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

tühimass peaks olema 700kg
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Rida3 turbokas...swiiiiit:D

Palju sellel originaalis jõudu on?

Ei krt, igasuguseid lahedaid asju leidub ikka, jõudu!
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Väga lahe masin! Isegi olen pikka aega juba vaadanud Subaru Justy-sid (nelivedu, 1.2l R-3), et mõnda siis ära turbotada. Minu loogika järgi on 3-silindrilisel turbomootoril samad eelised kui divided entry turbol/kollektoril rohkemasilindriliste peal (kahe silindri vl-klapid ei ole korraga avatud). Loodame, et jääb kestma ja jõunumbrid üllatavad.
Jaksu!
Lauda nitro
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

originaalis 7psi-d rõhku ja 50 kw :-D
ette on nähtud muidugi sõita 91-92 oktaanarvuga kütusega,niiet 98-ga peaks ressurssi veel olema :)
esialgu muidugi tuleb vaadata kuidas originaalkonditsioonis toimetama hakkab.
arvestades seda kui hästi auto vabalthingavana edasi läks oma 38kw-ga(persedüno järgi hästi)siis võib päris meeldima hakata.
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

mainimata jäi siiski et päris originaaliks ei jää, kuna lisan intercooleri.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

äge punn, edu ehitamisel ja oma plaanide teostamisel.
Pilt
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

d

Postitus Postitas 635Driver »

Auto ise on äge aga jäin pilte vaatama ning ei saanud aru ,et kas se hooratas ongi nii massivne . Lase kergemaks teha saad kaalust veel alla ja ehk käib nagu bike pöördesse siis.Kas sellistele ägedamaid nukke ka pakutakse või annab orkunnida midagi??? 8)
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

ju see hooratas on selline kolakas seepärast, et mudu stock masinaga ei saaks paigalt ära korralikult ja kui käiguga pidurdada tahad siis gaasi maha laskmisel on tunne nagu oleks kahe jalaga piduripedaalile hüpanud.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

hje

Postitus Postitas 635Driver »

Gaasi maha lastes tagaveolisega oleks parem efekt jah :-D eriti käiguga pidurdades.Kohalt tuleb ikka rehvikrõbinaga minna :lol:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Väga lahe punn, kuigi jah võiks 4wd olla :)
Kui ma ei eksi siis se konkreetne auto oli ka mõni aasta tagasi müügis ja siis sai sõbraga sellest isegi mõeldud aga vedu kahjuks või õnneks ei võtnud.

100kw võiks isegi ise tehes üsna odavalt välja võluda vaadates selliste eelajalooliste turbokate kitsendusi (Vähe rõhku, väike turbo, olematu küttesüssteem, kohutavad kollektorid, coolrivaba sisselase ja muud pudelikaelad)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

hooraratas ei ole nii massiivne kui piltidelt tundub,mootori poolel on samamoodi süvend/tühimik nagu siduri pool.sellele mootorile pole mitte midagi saada peale tihendisarja, saalede ja siduri survelaagri.kui midagi lendab siis on originaalmootoriga aidaa kah.
varasema kohta ei oska midagi öelda kuid mina ostsin u. pool aastat tagasi sr.orgiast müügikuulutuse peale.
Vasta