K:nissan 200sx s13
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14.11.2006 15:18
K:nissan 200sx s13
Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
mõtetu küsimus, kuid vastus lihtne
kui tahad korralikult teha siis umbes 100k kapitaal kui originaali kapitaal siis kuskil 10k-25k ringis
tähelepanu pöörata esiteks turbole, et lõtke poleks, sisselaske vollad õli täis poleks, taga koopaäärte rooste, tagatiiva alune rooste, muidugi suitsemine. mootor õline poleks, nagu enamus autodelgi. muidu tüüpvigadeks on bypass puudumine, turbo õlituse ummistumine, ehk turbo saab kiirelt otsa, olen tundnud omal nahal 3 korda enne kui lõpuks Astrona aitas hädast välja ja juhendas mis teha.
varuosad on kallimad kui bemmidel ja opelitel, kuid odavam kui Fiat Coupe olen ma aru saanud:D seega odav ta pole, kuid saada on kõike ja ei pea isegi tikutulega taga otsima.
kui tahad korralikult teha siis umbes 100k kapitaal kui originaali kapitaal siis kuskil 10k-25k ringis
tähelepanu pöörata esiteks turbole, et lõtke poleks, sisselaske vollad õli täis poleks, taga koopaäärte rooste, tagatiiva alune rooste, muidugi suitsemine. mootor õline poleks, nagu enamus autodelgi. muidu tüüpvigadeks on bypass puudumine, turbo õlituse ummistumine, ehk turbo saab kiirelt otsa, olen tundnud omal nahal 3 korda enne kui lõpuks Astrona aitas hädast välja ja juhendas mis teha.
varuosad on kallimad kui bemmidel ja opelitel, kuid odavam kui Fiat Coupe olen ma aru saanud:D seega odav ta pole, kuid saada on kõike ja ei pea isegi tikutulega taga otsima.
ma saalesid ei nimetaks küll Ca18Det'i nõrgaks kohaks, ise omanud kahet 200sx'i ja kummalgi pole saanud saaledest jagu, ühel läks turbosid, kuna turbo õlitus oli umbes ja teisel detoneeris kolb ära, vedeleb asi senimaani nurgas, saaled on vist isegi tehasest sees. sest vänt on STD mõõdus ja saaledel pole ka kriimegi.
Re: K:nissan 200sx s13
S13 on kas SR või CA mootoriga. Mõlemil on omad vead.kristian001 kirjutas:Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
Varuosad on u. sama kallid kui samaväärsel BMW'l. Kasutatud osasid Nissanil vähem saada, kuna neid lihtsalt vähem.
Hindasid vaata sealt... http://www.autoladu.ee/
Saaled on küll probleem, aga enamasti mitme lolluse kokkulangemise tulemus, kui näiteks: tekib mingi väike õlileke, 2 nädalat varrast ega ka õlirõhku ei jälgi, ja peenestad edasi.
Või näiteks lähed Saugale, extra-õlitagasivoolusid ei paigalda, paned korralikud rinkarehvid, ja lased mingis pikemas kurvis 7000RPM 10ringi järjest - ja õlirõhku ei jälgi.
Eestist ei soovita osta. Ja kui väljast ostad, siis vaata kasvõi õlikorgi alla, kas kõik läigib - japsi insenerid arvasid, et inimesed hooldavad autosid.
Kui autos on juba boosti- ja õlirõhu-kell siis võid aimata selle ajalugu

Kui sul pole 20+30K vaba raha ja iga kuu mitu kilo vedelema ei jää, siis ära osta 30K'ga sellist autot. Võib juhtuda et esimene aasta on vaja osta paar turbot

Väldi automaatkastiga isendeid - need on uimasemad.
Loe foorumit.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ei isegi kasutatud osasid saab, kuid mitte eestist. natukene interneti ja võõrkeelte abi ja on kõik osad koju kätte.
samas niimoodi saalesid ära lasta on ju iga autoga võimalik, seega seda siiski ei saa lugeda tüüpveaks. Enamus autodel on ju õli liikumine plokis sarnane ja võib samuti igas kurvis peenestades saale kuivale lasta. Astrona, sa võtsid punasel mootori ka lahti? oli ju STD mõõdus vänt sees, aga tollel sai vist saalesid vahetatud, kui hästi mäletan, kuid seda vaid remondihoos, või kiskusin hallil karteri alt, kui aus olla ei mäleta.
Samas võib seda öelda, et kuna s13 on laialdaselt levinud kui drifti auto siis ei imesta, kui eestis korralikuma leiaks kui näiteks leedust.
samas niimoodi saalesid ära lasta on ju iga autoga võimalik, seega seda siiski ei saa lugeda tüüpveaks. Enamus autodel on ju õli liikumine plokis sarnane ja võib samuti igas kurvis peenestades saale kuivale lasta. Astrona, sa võtsid punasel mootori ka lahti? oli ju STD mõõdus vänt sees, aga tollel sai vist saalesid vahetatud, kui hästi mäletan, kuid seda vaid remondihoos, või kiskusin hallil karteri alt, kui aus olla ei mäleta.
Samas võib seda öelda, et kuna s13 on laialdaselt levinud kui drifti auto siis ei imesta, kui eestis korralikuma leiaks kui näiteks leedust.
Ütleme nii, et CA'ga on see lihtsam, kuna japsid panid liiga pika õlivarda, et hoolduskulusid kokkuhoida, arvestamata et väikeste lekete puhul võib vähene õli osutuda saaledele ohtlikuksAigo kirjutas:samas niimoodi saalesid ära lasta on ju iga autoga võimalik, seega seda siiski ei saa lugeda tüüpveaks.
CA õlivardaga peaks olema kaasas manual:
* MIN - MINeOstaUuedSaaled
* alla MINi - MINeLaseVäntRemontMõõtu
* NORM - MIN
* MAX - NORM
* üle MAXI - MAX, hästi elame.
Kui õigesti mäletan siis nõutud õlivahetusvälp oli 5000km, aga kui autost hoolime või võimsust on tõstetud ja tihti peenestame, siis 3000km ei tee paha. Ja üle MAXi (>4L) korralikku õli (1000eek/4L) sisse valada läheb ju mingi 300eek/1000km, mis ei tapa.
Paraku parim mis turult leida võib on masin, kus on vahetatatud 4x harvem ja 2.5x odavamat õli.
Isiklikult sellest Aigo automaat S13 klapikambrist tõmbasin reka-rehvi välja.
Ses mõttes, et kui ei osta platilt ja oled väga huvitatud auto ajaloost, ning omanik on nõus klapikambri eemaldama, siis võtke see maha ning keerake kaane-tuulutuse plaat korra eest ära... siis on näha, mis õli see mootor näinud on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: K:nissan 200sx s13
Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.Astrona kirjutas:S13 on kas SR või CA mootoriga. Mõlemil on omad vead.kristian001 kirjutas:Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
Re: K:nissan 200sx s13
Ei soovitanudki eestist ostaMotary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.

Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14.11.2006 15:18
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?
Re: K:nissan 200sx s13
sellel on ka vastavalt modidele ka hind, aga kas too on enam street legal?Astrona kirjutas:Ei soovitanudki eestist ostaMotary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.
Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.
Re: K:nissan 200sx s13
Täpselt sama streetlegal kui teised sama kiired pillidAigo kirjutas:sellel on ka vastavalt modidele ka hind, aga kas too on enam street legal?Astrona kirjutas:Ei soovitanudki eestist ostaMotary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.
Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.

Isegi saad aru, et pole sel hinnal viga midagi. Taod 100k, et CA'ga S13 korda saada, ja tulemuseks pole ikka RB'ga S13.Aigo kirjutas:kui tahad korralikult teha siis umbes 100k kapitaal
Ma küll Laisut isiklikult ei tunne, ja tema masinat ei plaani reklaamida, aga kas sa tead mõnda kiiremat ja samas korralikumat masinat müügis, mis oleks ka odavam? Esimesena meenub üks 600ne MB, mis on odavam, aga tal ju 100-200kw vähem ja kaalub kah ligi tonn rohkem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Konkreetse isendi kohta ei tea, aga lisa-kellad on sees, seega kunagi ei tea, kas peab hakkama kolbe vahetama, pealegi esistange nagu ripub väheke.kristian001 kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/308/auto_php-id=682308-www_auto24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?
Paistab olevad NB segukell, mis viitab sellele, et eelmine omanik ei julgenud ilma sellleta rõhku tõsta. Paras toorik alustamiseks

ok osta ära. masu aeg. Aasta tagasi küsiti selliste eest 45k.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Paistab stock auto, lisakellad on vist eelmisel omanikul "tuuningu" pärast lisatud. Pettuma autos vast ei pea, kere on sile, mootor käib, pidurid pidurdavad ja sidur lahutab.Astrona kirjutas:Konkreetse isendi kohta ei tea, aga lisa-kellad on sees, seega kunagi ei tea, kas peab hakkama kolbe vahetama, pealegi esistange nagu ripub väheke.kristian001 kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/308/auto_php-id=682308-www_auto24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?
Paistab olevad NB segukell, mis viitab sellele, et eelmine omanik ei julgenud ilma sellleta rõhku tõsta. Paras toorik alustamiseks
ok osta ära. masu aeg. Aasta tagasi küsiti selliste eest 45k.
E: Kui teema algataja kannatab, siis võin vihjeks öelda, et peagi-peagi peaks üks korralik sinine sx müüki jõudma, tollel konkreetsel autol on 90k sõitnud mootor. Aastaks oli vist 09.93..
Näed ei läinudki palju aega: http://www.auto24.ee/used/685376 Helista ja uuri, auto oli eile tollis...
E: näe, sveitsi kuulutus ka: http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge ... 592738914/ Kollektor vast vahetatakse ära või keevitatakse, üks velg on ka teistest erinev..
E: näe, sveitsi kuulutus ka: http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge ... 592738914/ Kollektor vast vahetatakse ära või keevitatakse, üks velg on ka teistest erinev..