Kuidas ühendada 2 kütuselatti ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Kuidas ühendada 2 kütuselatti ?

Postitus Postitas jeff01 »

Oskab keegi nõu anda millised oleks toimivad, millised head ja millised halvad variandid.

Kummalgi mootoripoolel saab olema 2 pihustit ja kütuselattide vahe enam kui pool meetrit...pigem 70-80cm

variant "1" oleks see, kui pumbast viia voolikuga ühte latti, sellest läbi, siis ligi meeter voolikut ja teise latti ja siis rõhuregulaator ja paaki tagasi. Ise arvasin et äkki võib 2 silindrti nii vaesemaks jääda kui teised 2.

variant "2" oleks "Y" toruga viia kumbagi latti bensiin ja kummagi lati otsa regulaator aga siis võib erinevus tekkida regulaatoritest tingituna...right?

variant "3" oleks "Y" toruga kummalegi latile küte viia ja teiseltpoolt latte "Y" toruga taas kokku, regulaatorisse ja sealt paaki... Oleks se kõige normaalsem lahendus?

Variant "4" oleks teha miski tank kuhu tuleb küttesurve sisse, mille küljes on ka rhuregulaator ja millel on 2 väljundit lattidesse... mis sellest arvata?

Ei ehita miskit super performance mootorit aga vaja talutava erinevusega bensin pihustiteni toimetada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Selle küsimusega võid vast Mihklit kiusata, tal oli minuarust Y laadne süsteem kasutusel.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jadamisi süsteemi nö. tootlikus oleneb sellest kui jämedad on voolikud/latid.
8mm sisemõõduga voolikutega alla 350hp ei tohiks mingeid probleeme olla.

Kõige kindlam on teha siiski nö Y süsteem, et enne latte lahku ja enne regulaatorit jälle kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

mida rohkem on suure vooluga ühist anumat seda parem, - meaning et kui tuleb üks suur volla, sis oleks see hea aegsasti laiali jagada, lasta rõhulangetajast või düüsidest läbi, siis uuesti ühtlustada vool ja panna kokku tagasi üheks suureks vollaks ja siis reguleerida temas töötavat rõhku - aga, kas v8 motodel milledel paljudel on just lati otsas regulka on mõlemale poolele siis eraldi liin täiesti või on see lihtsalt mugavuse pärast seal lati otsas kohe???
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mallory regulaatoriga saad mõlemale latile regulaatorist oma vooliku viia. Voolikutele Y otsa ja saad kõik 4 lati otsa kütusega survestada.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

selliselt võib ehitada:

Pilt
Pilt
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

aga on's ameeriklastel tõesti mõlema poole jaoks eraldi pump ja süsteem?
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

t-birdil küll on
Pilt
Vasta