1,8T jahtub liiga maha
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
1,8T jahtub liiga maha
Teema siis selline et kohapeal saavutab mootor pika peale 90 C aga sõites langeb kusagil 60 C peale. Suur ring oleks nagu koguaeg lahti aga samas termostaadi viga ei ole. Neid juba korduvalt vahetanud ja eelmisi veenõus keetmismeetodil katsetanud ja avanevad ilusasti natuke enne keema minemist.
Salongi sooja tuleb kenasti kui kohapeal 90 C saavutab aga maanteel enam nii sooja ei tule mis on ka loogilne iseenesest kui temp. alla läheb. Äkki kellegil sarnast kogemust ?
Salongi sooja tuleb kenasti kui kohapeal 90 C saavutab aga maanteel enam nii sooja ei tule mis on ka loogilne iseenesest kui temp. alla läheb. Äkki kellegil sarnast kogemust ?
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
Sarnaseid kogemusi on küll, kuid enamasti viga ikka termostaadis või siis termostaadi tihendis. Loogiliselt võttes vist ei saa ju muus viga ollagi kui jahutusvedeliku tase normis ja süsteem kuidagi valesti kokku ei ole pandud. Muud moodi mootorit ikka maha ei jahuta, kui vesi peab olema suurel ringil.
P.S: just praegu lähen välja termostaati vahetama :D
P.S: just praegu lähen välja termostaati vahetama :D
Lauda nitro
Mul kah V6 audi, kuid mitte mingit vahet pole kas väljas on 0 või -24, temp püsib täpselt 90c nii maanteel kui linnas. Enne langes maanteel 70ni aga peale termostaadi vahetust asi lahenesMardo kirjutas:äkki on asi pigem ilmas kui autos endas. Külma ilmaga maanteel saab radikas rohkem jahutust ja jahutab mootori maha. Sama asi ka minul
V6 audiga, maanteel on ~70 kraadi või alla selle aga kohapeal 90.

Teemaalgatajale, et kontrolli kas süsteem juhuslikult ei leki, endal oli paisupaagis mõra ja süsteemi rõhu languse korral hakkas temp. igasuguseid pulle tegema.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
kus juures siiani pakutud variandid on jah loogilised aga kohe mitte ei lähe minu looga kokku. Termostaat töötab 100% (testisin seda vees mida kuumutasin keemiseni, natuke ennem keema minemist avanes termostaat kenasti). Termostaadi tihend- kokku panemisel sai termostaat ise ennem oma pesasse hermeetiku abil kinnitada, et toru kinnitamisel paigast ei liiguks. Samuti sai korpuse külge kinnitatud ka tihend (uus tihend) ja kokku läks asi väga ilusti. 2 korda juba lahti võtnud ja vaadanud olukorda ja siis kenasti kokku tagasi pand. Suur radikas on soe jah ees st. et vesi on suures ringis aga mismoodi on see võimalik ?
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
mul termostaat iidamast aadamast vahetamata, enamvähem VIST töötab.
a lahendus probleemile on väga lihtne. papitükk ja tükkike teipi.
mul pandi uus radikas, ja see külmaga jahutas liiga hästi (temp tõusis liiga aegalselt, küll aga polnud probleemi, et ära kukuks.) ja katsin pool radikat papitükiga kinni. (nüüd on papitüki ja esistange vahel muidugi suur jääkamakas, aga vähemalt toas on soe.). ühel tuttava autol pidi ventika kah tagant ära tõmbama, tal mingi soojailma auto, vent käis pidevalt.
vanadel vene autodel müüdi isegi mingeid nahkasid, mis tõmmati stange ribide peale, et sõites kõlma õhku niipalju peale ei puhuks.
häid talverõõme!
a lahendus probleemile on väga lihtne. papitükk ja tükkike teipi.
mul pandi uus radikas, ja see külmaga jahutas liiga hästi (temp tõusis liiga aegalselt, küll aga polnud probleemi, et ära kukuks.) ja katsin pool radikat papitükiga kinni. (nüüd on papitüki ja esistange vahel muidugi suur jääkamakas, aga vähemalt toas on soe.). ühel tuttava autol pidi ventika kah tagant ära tõmbama, tal mingi soojailma auto, vent käis pidevalt.
vanadel vene autodel müüdi isegi mingeid nahkasid, mis tõmmati stange ribide peale, et sõites kõlma õhku niipalju peale ei puhuks.
häid talverõõme!
kus juures siiani pakutud variandid on jah loogilised aga kohe mitte ei lähe minu looga kokku. Termostaat töötab 100% (testisin seda vees mida kuumutasin keemiseni, natuke ennem keema minemist avanes termostaat kenasti).
Küsimus polegi ju ülekuumenemises ja termostaadi mitte avanemises, vaid pigem selle sulgumises. Kas testisid ka termostaadi sulgumist? Võibolla jääb alles peale 5. avanemist irvakile. 10-20KW soojust mis 70-90kmh'ga cruisides veesärki jm läheb pole just väga palju - õhuliikumine kapoti all võtab sellest suure osa ära ja võimas salongisoojendusradikas võtab veelgi rohkem.90 C saavutab aga maanteel enam nii sooja ei tule mis on ka loogilne iseenesest kui temp. alla läheb.
Korraliku soojendusega, sõidad mootori soojaks ja keerad soojenduse kraani pool kinni.
Mitte, et nüüd ei peagi soojaks saama, vaid tahan öelda, et pole suurt viga vaja, et jahedaks tõmbaks.
Ega sul juhtumisi ilma korraliku termostaadita õli-jahutust pole?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Kus juures mul on radikas niigi 100% eest kinni kaetud...muidu kukkus temp ikka päris nurgataha ja tuli vaid leiget õhku.kilplane kirjutas:mul termostaat iidamast aadamast vahetamata, enamvähem VIST töötab.
a lahendus probleemile on väga lihtne. papitükk ja tükkike teipi.
mul pandi uus radikas, ja see külmaga jahutas liiga hästi (temp tõusis liiga aegalselt, küll aga polnud probleemi, et ära kukuks.) ja katsin pool radikat papitükiga kinni. (nüüd on papitüki ja esistange vahel muidugi suur jääkamakas, aga vähemalt toas on soe.). ühel tuttava autol pidi ventika kah tagant ära tõmbama, tal mingi soojailma auto, vent käis pidevalt.
vanadel vene autodel müüdi isegi mingeid nahkasid, mis tõmmati stange ribide peale, et sõites kõlma õhku niipalju peale ei puhuks.
häid talverõõme!
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Kui veest välja termostaadi võtan siis see sulgub kenasti...proovisin ka seda. Pole ka eriti loogiline et 3 tutikat termostaati järjest omadega peetis on (erinevate tootjate omad ka veel)Astrona kirjutas:kus juures siiani pakutud variandid on jah loogilised aga kohe mitte ei lähe minu looga kokku. Termostaat töötab 100% (testisin seda vees mida kuumutasin keemiseni, natuke ennem keema minemist avanes termostaat kenasti).Küsimus polegi ju ülekuumenemises ja termostaadi mitte avanemises, vaid pigem selle sulgumises. Kas testisid ka termostaadi sulgumist? Võibolla jääb alles peale 5. avanemist irvakile. 10-20KW soojust mis 70-90kmh'ga cruisides veesärki jm läheb pole just väga palju - õhuliikumine kapoti all võtab sellest suure osa ära ja võimas salongisoojendusradikas võtab veelgi rohkem.90 C saavutab aga maanteel enam nii sooja ei tule mis on ka loogilne iseenesest kui temp. alla läheb.
Korraliku soojendusega, sõidad mootori soojaks ja keerad soojenduse kraani pool kinni.
Mitte, et nüüd ei peagi soojaks saama, vaid tahan öelda, et pole suurt viga vaja, et jahedaks tõmbaks.
Ega sul juhtumisi ilma korraliku termostaadita õli-jahutust pole?
Õli jahutusest ei tea ma küll miskit...1,8T AEB 97a.... mõni targem äkki teab kui see kuidagi asjasse muidugi puutuda võib.
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
0-100 km/h - 8,4 s
Oli endal just sama probleem ja uus termostaat lahendas olukorra. Kusjuures testisin ka vana tükki veeklaasis ja selle järgi ei saand nagu midagi aru et vigane oleks.
Ja kui liigjahtumine just kiiremini sõites toimub, siis saab viga olla ainult radikaringiga seotud- sinna jõuab kuskilt kaudu liiga palju jahtusvedelikku. Ja kui see ei tule läbi termostaadi, siis kuskohast?
Ja kui liigjahtumine just kiiremini sõites toimub, siis saab viga olla ainult radikaringiga seotud- sinna jõuab kuskilt kaudu liiga palju jahtusvedelikku. Ja kui see ei tule läbi termostaadi, siis kuskohast?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D