See auto on mul praegustest kõige kauem olnud, juba 2003. aastast. Auto on originaalis vabalthingava 2.0 R-4 mootoriga, võimsusega 125 hj.
Vahepeal jäi masin päris unarusse ja seisis 2004. aastast alates, kuni ma talvel ta keretöödesse ja värvimisse viisin.
Nüüd laon vaikselt autot kokku, hetkel sisu praktiliselt komplektne, klaasid, peeglid, tihendid küljes.
Tehnika pärineb sellel autol minu valge 924 pealt, kus ta arendas u. 210 hj/265 Nm rattast. Hetkel läbib mootor värskenduskuuri, kaane ja ploki pinnad peegliks lastud, uued saaled, tihendid ja kolvirõngad ka sees. Vaja veel väntvõlli esimene simmerling ära oodata, siis panen mootori peale.
Huvitav on see, et kuigi mootor on hetkeks ligi 400 000 sõitnud, on kolvid uue välimusega ja ometi originaalid (kuupäev kolvil 1982. aasta 10 kuu, mootor pärineb 1983. aasta 924-lt).
Saaled olid kõik perfektsed peale keskmise (pikilõtku oma), millel külgmised pinnad veidi kulunud olid. Sellegipoolest vahetasin kõik uute vastu välja.
Kuna ei ole tahtmist keret lammutada, et 944 Turbo vahejahutit kasutada, siis otsin hetkel mingit Keisei FMIC varianti, mille kõrgus ei oleks üle 250 mm.
Auto eesmärk on olla suvine igapäevasõiduk, vaikse summutiga jne.
Väike spec list:
*IHI KHF-1A turbo (RHB5 seeriast)
*EFI conversion, 440cc pihustid, Bosch 3.0 bar FPR
*custom roostevabast 2.5" sisselasketorustik
* 2.5" DP, 2.25" summuti, resoka ja tagapütiga
*SPEC Stage III+ lightweigh sidurikorv koos 6-labalise kettaga.
*VEMS v3.5 mootorijuhtimine + LCD koos gear-dependant boost-control'i, shift-lighti ja launch controliga)
*Bosch 2x2 coil-pack
*944 pidurid (4* vent. kettad)
*17x7, 17x9 Porsche Cup veljed (originaalid).
Kindlasti on palju veel, aga hetkel ei tule pähe.
Hetkeseis selline (off-road välimus on puuduva mootori pärast):

Veel tühi mootoriruum (see sai ka värvitud):

Kolvid pärast pesemist:

