K:Turbo minu autole
BOV avaneb vaakumiga, kui aga vaakumit ei teki siis ei ava miski teda ju. kuna automaat kastiga autol hoiad segusiibrit avatuna käiguvahetuse ajal, siis ju ei saa sisselaske osas mingit rõhu/vaakumi vahetust, millest see psst hääl tekibki, et torustikus on rõhk ning segusiibri taga tekib mootori tööst vaakum ja see ülerõhk lastakse atmosfääri BOV kaudu. kuna automaat kastiga autol ju ei sulge segusiibrit, et tekiks "lisa rõhk" segusiibri ette torustikku.
Kui aus olla siis tundub su jutu järgi, et sa ei tea ka mittemidagi turrbotamisest, siis soovitavad siinse foorumi kasutajad kõik siitsamast lugeda läbi terve foorum otsast lõpuni kõik teemad ja kui see tehtud siis uuesti seda teha ja kui see ka tehtud siis tuletame meelde, et kordamise on tarkuse ema ja loed uuesti läbi. Sellesk ajaks kui see sul 3 korda tehtud on siis on sul kõikidele küsimustele vastused ja kõikidele vastustele küsimused ka olemas.
Kui aus olla siis tundub su jutu järgi, et sa ei tea ka mittemidagi turrbotamisest, siis soovitavad siinse foorumi kasutajad kõik siitsamast lugeda läbi terve foorum otsast lõpuni kõik teemad ja kui see tehtud siis uuesti seda teha ja kui see ka tehtud siis tuletame meelde, et kordamise on tarkuse ema ja loed uuesti läbi. Sellesk ajaks kui see sul 3 korda tehtud on siis on sul kõikidele küsimustele vastused ja kõikidele vastustele küsimused ka olemas.
Ebayst minu teada peaks saama nö turbulaatoreid mis kinnitatakse sumpsi ja maksavad ala 15 naela tk! Siis saad omale nii viiiiuuu kui ka pssst hääli nii palju kui tahad!carl93 kirjutas:tegu siis monopritsungiga
nii,et bovi-ist pole kasu ?tahaks kyll pst hääli:Disegi tühikäigul gaasitades v6i spordiga s6ites ei kostu pst-i? spordiga laseb käigud rohkem peeneks ja siis käiguvahetus veitsa pikem.
Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle

sport või mitte, et pssht häält esile kutsuda, pead sa gaasi siibri sulgema !arne13 kirjutas:Ebayst minu teada peaks saama nö turbulaatoreid mis kinnitatakse sumpsi ja maksavad ala 15 naela tk! Siis saad omale nii viiiiuuu kui ka pssst hääli nii palju kui tahad!carl93 kirjutas:tegu siis monopritsungiga
nii,et bovi-ist pole kasu ?tahaks kyll pst hääli:Disegi tühikäigul gaasitades v6i spordiga s6ites ei kostu pst-i? spordiga laseb käigud rohkem peeneks ja siis käiguvahetus veitsa pikem.
Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle
1) Mitte turbo külge! Sisselaske-kollektori külge.1) kuhu kinnitu rõhukella see vaakumvoolik?Kas sinna toru külge mis läheb turbost pritsungisse v6i karburaatorisse
2) kuhu see voolik läheb mis bovi-le peale tuleb panna
2) kah sisselaske-kollektori külge.
Need võidki kokku ühendada. Kuna mõlemad suht ebaolulised. Benarõhu ja MAP anduri väljavõtted võiks eraldi olla, muidu nii, et kui kell lekib siis kolvid sulavad.
Jätkan OT'ga, aga autodele pannakse hullemaidki jubedusi külge - pede-majakaid jms.arne13 kirjutas:Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
selline küsimus
autoks golf mk3 93 a
plaan autole turbo peale paikutada
aga ei ole veel kindel millist mootorit toonoriks võtta
vahepeal oli plaan vr6 aga uurisin pidi liiga kalliks minema ning ka keeruliseks vb siis tuleviku poole
aga siis ka 2,0 16v 110 kw mootorit kuidas sellega lood olex
ja veel kui kombineeriks selle g60 alumise osaga ja ma ei kujuta ette millise turboga
oskab keegi kogemusi vihjeid linke jne öelda
olen suht algaja
olen lugenud siin foorumis õpetusi ja teiste projekte ka aga neid niipalju erinevaid äki kellegil paremaid kogemusi asjaga
pole mõtet sitast ju saia ehitada
paluks väheke infot ja abi kogenenumatelt
autoks golf mk3 93 a
plaan autole turbo peale paikutada
aga ei ole veel kindel millist mootorit toonoriks võtta
vahepeal oli plaan vr6 aga uurisin pidi liiga kalliks minema ning ka keeruliseks vb siis tuleviku poole

aga siis ka 2,0 16v 110 kw mootorit kuidas sellega lood olex
ja veel kui kombineeriks selle g60 alumise osaga ja ma ei kujuta ette millise turboga
oskab keegi kogemusi vihjeid linke jne öelda
olen suht algaja
olen lugenud siin foorumis õpetusi ja teiste projekte ka aga neid niipalju erinevaid äki kellegil paremaid kogemusi asjaga
pole mõtet sitast ju saia ehitada
paluks väheke infot ja abi kogenenumatelt

Selle mootori kaante kohta oled lugenud? Kas need polnd mitte kõige masendavamad DOHC kaaned üldse?etz27 kirjutas:aga siis ka 2,0 16v 110 kw mootorit kuidas sellega lood olex
ja veel kui kombineeriks selle g60 alumise osaga ja ma ei kujuta ette millise turboga
....pole mõtet sitast ju saia ehitada
Kõigeodavam on sul vist ikka mingi valmis turbo-mootor osta.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET