Maik kirjutas:Nina vist on jah plastik,aga ülejäänu on klaasriie - kapott ja tiivad.....
Kui seda tasuta saaks teha siis laseks hea meelega seest-ja väljast kolled katta. Mis selline teenus maksab üleüldse ? Teipimine kaotab kolletootjatel btw kohe garantii ära nii,et selle mõttekusest eestis peaks ka läbi mõtlema need kes seda teevad...
Varsti upgade'id siis plekist kapotti peale
Loomulikult, kui väljast katad ära siis toru hakkab nägema teist kuumust, see nagu point ongi, et kuum gaas põrgates vastu sama kuuma toru, ei anna soojust ära, aga vastu külma toru põrgates annab - ja kiirus langeb.
Toodangus on arvestatud, et kolle kestabki nii nagu ta kestab, et ei peaks selle tootmist veel kallimaks tegema. Custom asi võiks olla aga ju tugevam ja ei hakka peale teipimist varsti murenema ja lekkima, see muidugi eeldab, et põlve seinad on paksemad kui toruseinad jne. NA puhul tuleb torul võidelda ainult kuumusega, mis on kah üldselt väiksem kui laetud masinate, aga NA torudes ei suru 1-3kg/cm2 ja elu kergem...
Kui katta ainult seest poolt siis võiks tehas anda üldse pikendatud garantii...
Oleneb muidugi vägagi sellest, kui optimaalse läbimõõduga sul torud on. Kui ikka ilusti nii peened kui võimalik, et võimsus ei kannata, siis on seda kiirust juba küll, torud kah kuumemad ja katmine võib muutuda kriitiliseks halva kvaliteediga kohtades - samas kapott on kallim kui 1 toru ülekeevitamine

. Kui aga n.ö. jämedad VARUga tehtud runnerid, siis ei teki seal korralikku tõmmet isegi peale katmist...

Aga noh vahet pole, sa niikuinii ei viitsi ju

(ma kah ei viitsi

)