Jaapani siseturu autod Inglismaalt.
Ok, oletame et Eesti ARK ei võta masinat arvele. Kas saab selle arvele nn rallimasinana? sellega saab ka tänaval liigelda... tennid on ju igapäevaselt 

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Sportauto-na arvele saades peab tänaval liigeldes olema trenn registreeritud EAL-is.
Vähemalt mälu järgi nagu oli asja juures selline klausel, lisaks ei taha ark neid sportauto-sid vist enam väga arvele juurde võtta.
Auto märkega sportauto ei ole siiski ARK jaoks tänaval liiklemiseks.
Vähemalt mälu järgi nagu oli asja juures selline klausel, lisaks ei taha ark neid sportauto-sid vist enam väga arvele juurde võtta.
Auto märkega sportauto ei ole siiski ARK jaoks tänaval liiklemiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See sportauto värk on tehtud ja ikka juba väga mõttetult keeruliseks võrreldes siin 1,5 aasta taguse ajaga. Ja sellena arvele võtmine on muutunud juba suht mõttetuks.
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Tervist,
lugesin ja lehitsesin siin, kuid ei leidnud konkreetset vastust oma küsimustele.
Tahan tuua UK-st autot, mis on seal arvel. Euroopa auto, parempoolse rooliga
Rooli conversioni teen ära ning vahetan tuled, kas sellest piisab, et autot Eesti arvele saada ?
Mis rahasummadega peab ette arvestama peale arvelevõtu ?
Kui peaks minema suuremaks bürokraatiaks, siis kelle poole siin klubis pöörduda, et auto ilusti arvele saada jne?
Igasugune info oodatud, ette tänades
lugesin ja lehitsesin siin, kuid ei leidnud konkreetset vastust oma küsimustele.
Tahan tuua UK-st autot, mis on seal arvel. Euroopa auto, parempoolse rooliga
Rooli conversioni teen ära ning vahetan tuled, kas sellest piisab, et autot Eesti arvele saada ?
Mis rahasummadega peab ette arvestama peale arvelevõtu ?
Kui peaks minema suuremaks bürokraatiaks, siis kelle poole siin klubis pöörduda, et auto ilusti arvele saada jne?
Igasugune info oodatud, ette tänades

Ümberehitusega on nii, et konkreetse margi esindus (n:Mersu puhul Silberauto) vaatab auto üle. Kui neile sobib ümberehituse kvaliteet, siis võid edasi arki minna. On juhuseid, kus esindus viskab autole pilgu peale ja annab sertifikaadi ja kõik ok. Aga on ka variant, et auto võetakse pulkadeks ja vaadatakse täpselt üle, et kuidas ja mis. Kui ei eksi, siis maksad sina ise selle lõbu kinni, olenemata sellest kas võid hiljem arkis arvele võtta või mitte.
Kes ise hiljuti kokku puutunud, siis võib täpsustada.
Kes ise hiljuti kokku puutunud, siis võib täpsustada.
Meie juures pole veel käidud evo asjus, aga usun et pikale lainele ikka ei saadaks, iseasi kui ehitus väga ülekäe tehtud.hents99 kirjutas:Ja on variant, et saadetakse pikale lainele ilma üle vaatamiseta - tegemist on siseturu kaitsega, mitte niisama plääga-plääga..ole sõber! (Keegi on proovinud Silberautoga asju ajada? EVO`de ümbertõstmisega seoses)
CA18DET best et 11.1s 205kmh