350 cc pihustitega peaks olema silindri kohta 55 hp seda siis 3 bar-ise rõhu juures ja 85 duty-ga.
minu seatud piiri jaoks oleks see täpselt paras - et mootorist viristaks 320 kuni 340 hp välja ja kusagil veidi alla 500 Nm väänet.
rõhu olemuselt ongi räägitud, et mulle väga meeldib alumise otsaga sõita ja ei meeldi mootori kräunutamine, võimalik, et piiraks pöörete kasvu lausa 5500ni. - sealt võttes, oleks korralikud 350+ pihustid täitsa okk valik. (ja mõistan ka seda, et see käib mihklile hinge pihta, et ma ei taha sellest mootorist vähemalt 500 hp võtta).
Kas FOG-il dynosheet-i pole näidata oma 3,8 kohta?
Turbo valimine 535-le
järjekordne arusaamatus.
kuidas on võimalik, et http://vwmod.com/fuel.php
audi a4 turbo AEB mootoriga stock pihustitega tõmbab dynos 230 hp.
vastavalt sellisele arvutusele http://z31.com/software/injector.pl
pole nende pihustitega ju see võimalik.
arvutuslikult sai valitud duty - 85 ja BSFC 0,55
kuidas see asi siis toimib???
kuidas on võimalik, et http://vwmod.com/fuel.php
audi a4 turbo AEB mootoriga stock pihustitega tõmbab dynos 230 hp.
vastavalt sellisele arvutusele http://z31.com/software/injector.pl
pole nende pihustitega ju see võimalik.
arvutuslikult sai valitud duty - 85 ja BSFC 0,55
kuidas see asi siis toimib???
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Võimalik, et nad tõmbasid selle jõu 100% duty ja lahja seguga.
Uuemad VW-AUDI 1.8T motorid töötavad ulmelise seguga aga kuna neil on mustmiljon deto. andurit ja eri hädaabid kasutusel,
siis suudavad nad hoida asja deto piiril ja saada mingeid tulemusi ka 14.0 põhjagaasi seguga.
Sõbra Seat-il stockis boosti all 13.8-14.0 põhjagaasi segu ja enam-vähem sama on asi ka peale chippimist 1.0bar+ rõhuga.
Kui nüüd segu mõistlikuks teha, siis tuleks sealt vist veidi rohkem jõudu ja pöördemomenti ka aga lahja segu põhjus on ilmselt saastenormides.
Aga asi üle 60k km sõitnud ja siiani poel laiali käinud. Tagasi pole ka hoitud, eriti 5-endaga suurematel kiirustel.
Oled sa kindel, et need seal olid ikka stock pihustid? Oled sa kindel, et kütuserõhku tõstetud polnud?
Päris kalkulaatorite järgi ei saa ka asju võtta.
Uuemad VW-AUDI 1.8T motorid töötavad ulmelise seguga aga kuna neil on mustmiljon deto. andurit ja eri hädaabid kasutusel,
siis suudavad nad hoida asja deto piiril ja saada mingeid tulemusi ka 14.0 põhjagaasi seguga.
Sõbra Seat-il stockis boosti all 13.8-14.0 põhjagaasi segu ja enam-vähem sama on asi ka peale chippimist 1.0bar+ rõhuga.
Kui nüüd segu mõistlikuks teha, siis tuleks sealt vist veidi rohkem jõudu ja pöördemomenti ka aga lahja segu põhjus on ilmselt saastenormides.
Aga asi üle 60k km sõitnud ja siiani poel laiali käinud. Tagasi pole ka hoitud, eriti 5-endaga suurematel kiirustel.
Oled sa kindel, et need seal olid ikka stock pihustid? Oled sa kindel, et kütuserõhku tõstetud polnud?

Päris kalkulaatorite järgi ei saa ka asju võtta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Herr. Sake-l M20B25 mootori küljes on need pihustid aga tal vist custom latt ka.
Mingi hetk üritasime neid ringi tõsta aga ma ei mäleta mis pidi.
Ilmselt on seal tihenditega mängimise teema ja mõõdu järgi nad vast istuvad.
Mingi hetk üritasime neid ringi tõsta aga ma ei mäleta mis pidi.
Ilmselt on seal tihenditega mängimise teema ja mõõdu järgi nad vast istuvad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.