Autost endast - 1985-ndal aastal liinilt maha veerenud Buick Regal,
varustatud n.ö. lisavarustuspaketiga, mille koondnimetus Grand National, lühidalt GN. See tähendas originaalis 3,8L SFI turbomootorit, otsast lõpuni must värv, asisem vedrustus jne. Auto ajaloost lühidalt: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163#5 (kerige alla, kus toodud näiteid erinevatest USA turboautodest).
Minu auto oli juba ostes "kergelt" moditud:
Block: 4.1L 274 ci Stage II Off-Center Block, puuritud 4,5L peale
Compression ratio: 8.0:1
Heads: Champion GN1R Aluminum Heads/Valve Covers Latest Castings, 2.02 Intake, 1.60 Exhaust Valves
Cam: Solid Roller 224/224 @ .050
Rocker arms: T&D 1.65 Roller Rockers
Flywheel JW SFI w/BHJ SFI Balancer
Oil Pan: Deep Wet Sump
Pistons: JE Forged Pistons
Rings: JE Rings
Crankshaft: 3.625 BMS Forged
Rods: Oliver 6.5 Rods
Fuel injectors: PTE 160 lb/hr
Fuel pump: Weldon Racing 2015 Pump
Ignition: Hot Fire Coils w/Volt Blaster
Engine management: Big Stuff Gen 3
Turbo: PTE 47-88mm
Intercooler: Air-To-Air
Radiator: Two Core Aluminum Radiator
Wastegate: Tial 44mm Wastegate
Headers: Custom Made 1.625” Primary Stainless Headers
Down Pipe: Stainless 4” Down Pipe
Muffler: Stainless Race Muffler
Intake: BGC Intake and Spacer
Transmission: Turbo 400 w/Brake (Reverse Pattern)
Boost Controller: AMS 1000 w/CO2
Torque Converter: Billet 9” Non-Lockup 4000 Stall
Driveshaft: Denny Heavy Drive Shaft
Frame: Notched and Boxed w/Additional Cross Member and Structure
Front suspension: All New w/Solid Bushing and Front Limiters
Rear suspension: Wolfe Racing w/QA1 Coil-Overs and Aluminum Core Support
Axles: 33 Spline Axles
Rearend: 8.5” w/Moser Spool and C-Clip Eliminators, 3.42 Gear
Brakes: Wilwood Manual Master w/Fronts and Rears
Wheels: Weld Alumastars 26” Front, 15x10” Rear
Front tires: 26” x 4.5” Hoosier front runners
Rear tires: 28/10.5/15 Hoosier Drag slicks
Line Lock: Hurst Mounted on Shifter
Nagu näha, siis auto ehitatud ainult otsesõitmiseks, siiski on tal sees veel täielik originaalsisustus (k.a. tagaiste). Obestekari peaks sinna kuhugi 1000 kanti jääma, mida ise siiski mõõtnud pole.
2009 aastal üritasin autot tundma õppida ja ka dragivõistlustel kaasa lüüa, paraku tõmmati õnnekraanid minu jaoks täiesti kinni ja terve hooaja maadlesin erinevate probleemidega, mis tingitud põhiliselt detonatsioonist. Parimaks 1/4 miili ET-ks jäi siiski Tartus testipäeval sõidetud 9.9, näha oli, et pidamiseprobleemid on suured ja lootus jäi Haapsalu viimase etapi peale. Paraku selgus jällegi, et olin kuidagi järjekordse deto kaela saada ja oligi kriips peal.
Uueks hooajaks hoolimata kõigest siiski uued eesmärgid. Kindlasti toimub conversion racebensiini pealt etanooli peale. Lisaks plaanis üks väga suur muudatus, mida siiski praegu veel ei avalda, kuna kõik pole veel 100% kindel. Pingutama peab kuna nüüd juba PS klassis ja seal juba nii mõnigi Eesti meister ees

Mõned videod minu sõiduõpingutest:
http://www.youtube.com/user/vlzman#p/u/2/QZSaR-Avc_A
Paar pilti ka:
