Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill :)
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heisps

Postitus Postitas 635Driver »

Loodame ,et sa varsti keretöid tegema ei pea hakkama :-D.Ilma vaadates ja seda projekti lugedes on se üsna tõenäoline :-D :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Audiophile kirjutas:Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill :)
6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Astrona kirjutas:6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ott5 kirjutas:
Astrona kirjutas:6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.
oops, my bad, lugesin just Audiophile teemat ja nüüd ta postitust :) Veits uimane veel...
EDIT:
taxu kirjutas:4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
Sõltub segust. Kui näiteks 10:1 saad 500hj, siis 12:1 saad juba ~600hj + 20hj kuna effektiivsus kah kasvab - teisisõnu 600hj lahjendab 500hj/10:1 segu 12:1 peale.. Peale selle sõltub see ka mootori effektiivsusest ja kõigest... Ja kui jääb natuke puudu, võib ka ju 80 asemel 90% peale lasta ja tuleb juba 670hj ja kui survet tõsta siis veelgi rohkem... 500 vs 750 on +50% vahe... Kui panna üldse vesipriste kambrit jahutama ja sõita 14:1 seguga, saaks ülde veeel rohkem. Racing bensiin annaks kah mõne hj juurde jne. Ehk sõltub konkreetsest lahendusest.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

1000cc saab sinna 600hp juurde ilusti. minu enda kogemus oli midagi sinnakanti pihustid 85% duty ja 495rwhp pingis 33c kuumaga. parematel päevadel kindalt üle 600hp, sellele viitas lisaks dynole ka väljasõidetud veerandmiili aeg..
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Subaru mootorite BSFC on muidugi 0.59 kanti, ehk tava R4 võiks vast veidi vähem kütust sama tulemuse jaoks kulutada.
Pihustite puhul on oluline ka see, kus pöördel see max hp saavutatakse.
Enamus kalkulaatoreid ei arvesta seda mis pöördel konkreetne mootor seda max tootlikust vajab.

Minu autol 550cc pihustid ja et max võimsuse juures alla 12 segu hoida GT2860RS-iga pidin kütuserõhku tõstma.
Nüüd muidugi langetasin veidi kütuserõhku, kuna sättisin põhjagaasi segu ühtlasemaks ja lahjemaks.

Pihustid on tegelikult selline asi, mida ei saa ikka väga suure varuga ka võtta.
Et stiilis 800cc oleks hetkel vaja aga võtaks juba varuga 1600cc.
Tulemus on see, et ei saa tühikäiku nii lahjaks kui ta võiks olla, mis tahmab küünlad pikapeale ära ja vähemalt mul M10 mootoriga andis see kõvasti tunda.
Erksus oli läinud, kui küünlad mõnituhat km niimoodi sõitnud olid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Paar õhtut maadeldud külmkäivituse seadetega, kohe mitte ei tahtnud käima jääda. Täna hommikul käivitus masin poolest pöördest, seega -13kraadi juures on asi hea. Külmkäivituse sättimise tulemusena saan homme õli vahetada, väga palju kütet õlis :(
Lootus on, et samade 1600cc pihustitega saab ka tühikäigul segu enam-vähem paika. Paukumis probleemid unustatud, piisas seadistamise vigadeparandusest :)
Nädalavahetusel saab veel vahepealse õliga sõita ja siis Mobili 5W50 mootorisse. Kui seadistamise abilisi on siis talveks tõstab rõhu 1bari juurde - õigemini jätan võimaluse 1bar rõhuga kulgeda.

Suured tänud Kuunole ja Mihklile kes hoolimata pakasest olid abiks ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
super G2
Postitusi: 49
Liitunud: 04.11.2005 15:41

.

Postitus Postitas super G2 »

oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma :evil: ma olin selle halli type-R iga!
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma :-D
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: .

Postitus Postitas Marko »

super G2 kirjutas:oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma :evil: ma olin selle halli type-R iga!
Njaaa, pool sooja mootoriga ei taha asi käia. Külmast peast ja soojana toimetab aga keskmise temperatuuri seade täiesti mööda :(
Sina nägid-kuulsid kui masin ei toimetanud, siis mootor lonkab ja osad pütid mingil pöördel ei löö. Hetkel 5W50 õli mootoris ja julgem tunne endal vajutada. Õhtul tegin ka mootori pesu, tuulutusfiltrist loomis mingil määral kütuse-õli ollust välja. Loodetavasti järgmisel korral kuuled kui masin töötab nii nagu peab...
Dc85 kirjutas:Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma :-D
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.
Kõrgel pöördel jookseb piirajasse ja seal tuleb nn paukumine, muidu ei tohiks seda nähtust enam olla :lol:
Kuuno lubas homme seadistada, saab pööretepiiraja 7200rpm`ile tõsta. Hetkel suht raske hoida piirajasse minekut, rahulikult liigeldes muidugi seda ei juhtuks.
Eks homme selgub mis saama hakkab

PS. Vaja kiiremas korras dccd kontroller saada, hetkel masin rohkem tagavedu 36:64 ja jäisel teel tahab külge loopida :( suht ohtlik kiiremat sõitu teha.
Laupäeval sai ka sama kerega STI-ga korra joonestada ja selle 0.6bari rõhu ja turvalise seadega minust vastast pole. Kohe stardis hüppas STI eest ära ja siis enam-vähem jäime vahet hoidma kuid aeglasem olin ikkagi :)
Saan ka 50:50 lukustada siis start midagi muud, hetkel käivad rattad lihtsalt ringi... ehk jõuludeks toodakse vajalik vidin :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Jõulumees tuli väikese viitega kuid pakk kohal. Reguleerimise nupu vahetan Subaru originaalosa vastu.

Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

DCCD kontroller küljes ja masin käitub 50:50 veoga ikka super hästi. Enne ei julgenud boostides eriti vajutada, nüüd on vana hea subaru tagasi :)

Muudatuse tegin väljalaske süsteemis, Kakumei pütt tegi liiga lärmakat häält ja alla rändas Simonsi 500mm 3" rv pütt ja kroom äärega lühemaks tehtud ots. Keevitused nagu ikka roostevabaga, õmblustele lastud prooviks peale tsingi kiht. Hääl on juba inimlikum, muidugi võiks veel vaiksem olla.

Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 03.05.2010 21:41, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Päris hea :-D ,hea et mootori uuesti kokku said,loodetavasti jääbki kokku ja võimu kindlasti juurde :p
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Vasta