
Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?Audiophile kirjutas:Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
oops, my bad, lugesin just Audiophile teemat ja nüüd ta postitustott5 kirjutas:olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.Astrona kirjutas:6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?

EDIT:
Sõltub segust. Kui näiteks 10:1 saad 500hj, siis 12:1 saad juba ~600hj + 20hj kuna effektiivsus kah kasvab - teisisõnu 600hj lahjendab 500hj/10:1 segu 12:1 peale.. Peale selle sõltub see ka mootori effektiivsusest ja kõigest... Ja kui jääb natuke puudu, võib ka ju 80 asemel 90% peale lasta ja tuleb juba 670hj ja kui survet tõsta siis veelgi rohkem... 500 vs 750 on +50% vahe... Kui panna üldse vesipriste kambrit jahutama ja sõita 14:1 seguga, saaks ülde veeel rohkem. Racing bensiin annaks kah mõne hj juurde jne. Ehk sõltub konkreetsest lahendusest.taxu kirjutas:4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
1000cc saab sinna 600hp juurde ilusti. minu enda kogemus oli midagi sinnakanti pihustid 85% duty ja 495rwhp pingis 33c kuumaga. parematel päevadel kindalt üle 600hp, sellele viitas lisaks dynole ka väljasõidetud veerandmiili aeg..
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Subaru mootorite BSFC on muidugi 0.59 kanti, ehk tava R4 võiks vast veidi vähem kütust sama tulemuse jaoks kulutada.
Pihustite puhul on oluline ka see, kus pöördel see max hp saavutatakse.
Enamus kalkulaatoreid ei arvesta seda mis pöördel konkreetne mootor seda max tootlikust vajab.
Minu autol 550cc pihustid ja et max võimsuse juures alla 12 segu hoida GT2860RS-iga pidin kütuserõhku tõstma.
Nüüd muidugi langetasin veidi kütuserõhku, kuna sättisin põhjagaasi segu ühtlasemaks ja lahjemaks.
Pihustid on tegelikult selline asi, mida ei saa ikka väga suure varuga ka võtta.
Et stiilis 800cc oleks hetkel vaja aga võtaks juba varuga 1600cc.
Tulemus on see, et ei saa tühikäiku nii lahjaks kui ta võiks olla, mis tahmab küünlad pikapeale ära ja vähemalt mul M10 mootoriga andis see kõvasti tunda.
Erksus oli läinud, kui küünlad mõnituhat km niimoodi sõitnud olid.
Pihustite puhul on oluline ka see, kus pöördel see max hp saavutatakse.
Enamus kalkulaatoreid ei arvesta seda mis pöördel konkreetne mootor seda max tootlikust vajab.
Minu autol 550cc pihustid ja et max võimsuse juures alla 12 segu hoida GT2860RS-iga pidin kütuserõhku tõstma.
Nüüd muidugi langetasin veidi kütuserõhku, kuna sättisin põhjagaasi segu ühtlasemaks ja lahjemaks.
Pihustid on tegelikult selline asi, mida ei saa ikka väga suure varuga ka võtta.
Et stiilis 800cc oleks hetkel vaja aga võtaks juba varuga 1600cc.
Tulemus on see, et ei saa tühikäiku nii lahjaks kui ta võiks olla, mis tahmab küünlad pikapeale ära ja vähemalt mul M10 mootoriga andis see kõvasti tunda.
Erksus oli läinud, kui küünlad mõnituhat km niimoodi sõitnud olid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Paar õhtut maadeldud külmkäivituse seadetega, kohe mitte ei tahtnud käima jääda. Täna hommikul käivitus masin poolest pöördest, seega -13kraadi juures on asi hea. Külmkäivituse sättimise tulemusena saan homme õli vahetada, väga palju kütet õlis 
Lootus on, et samade 1600cc pihustitega saab ka tühikäigul segu enam-vähem paika. Paukumis probleemid unustatud, piisas seadistamise vigadeparandusest
Nädalavahetusel saab veel vahepealse õliga sõita ja siis Mobili 5W50 mootorisse. Kui seadistamise abilisi on siis talveks tõstab rõhu 1bari juurde - õigemini jätan võimaluse 1bar rõhuga kulgeda.
Suured tänud Kuunole ja Mihklile kes hoolimata pakasest olid abiks

Lootus on, et samade 1600cc pihustitega saab ka tühikäigul segu enam-vähem paika. Paukumis probleemid unustatud, piisas seadistamise vigadeparandusest

Nädalavahetusel saab veel vahepealse õliga sõita ja siis Mobili 5W50 mootorisse. Kui seadistamise abilisi on siis talveks tõstab rõhu 1bari juurde - õigemini jätan võimaluse 1bar rõhuga kulgeda.
Suured tänud Kuunole ja Mihklile kes hoolimata pakasest olid abiks

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Re: .
Njaaa, pool sooja mootoriga ei taha asi käia. Külmast peast ja soojana toimetab aga keskmise temperatuuri seade täiesti möödasuper G2 kirjutas:oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitmama olin selle halli type-R iga!

Sina nägid-kuulsid kui masin ei toimetanud, siis mootor lonkab ja osad pütid mingil pöördel ei löö. Hetkel 5W50 õli mootoris ja julgem tunne endal vajutada. Õhtul tegin ka mootori pesu, tuulutusfiltrist loomis mingil määral kütuse-õli ollust välja. Loodetavasti järgmisel korral kuuled kui masin töötab nii nagu peab...
Kõrgel pöördel jookseb piirajasse ja seal tuleb nn paukumine, muidu ei tohiks seda nähtust enam ollaDc85 kirjutas:Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma![]()
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.

Kuuno lubas homme seadistada, saab pööretepiiraja 7200rpm`ile tõsta. Hetkel suht raske hoida piirajasse minekut, rahulikult liigeldes muidugi seda ei juhtuks.
Eks homme selgub mis saama hakkab
PS. Vaja kiiremas korras dccd kontroller saada, hetkel masin rohkem tagavedu 36:64 ja jäisel teel tahab külge loopida

Laupäeval sai ka sama kerega STI-ga korra joonestada ja selle 0.6bari rõhu ja turvalise seadega minust vastast pole. Kohe stardis hüppas STI eest ära ja siis enam-vähem jäime vahet hoidma kuid aeglasem olin ikkagi

Saan ka 50:50 lukustada siis start midagi muud, hetkel käivad rattad lihtsalt ringi... ehk jõuludeks toodakse vajalik vidin

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jõulumees tuli väikese viitega kuid pakk kohal. Reguleerimise nupu vahetan Subaru originaalosa vastu.

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
DCCD kontroller küljes ja masin käitub 50:50 veoga ikka super hästi. Enne ei julgenud boostides eriti vajutada, nüüd on vana hea subaru tagasi
Muudatuse tegin väljalaske süsteemis, Kakumei pütt tegi liiga lärmakat häält ja alla rändas Simonsi 500mm 3" rv pütt ja kroom äärega lühemaks tehtud ots. Keevitused nagu ikka roostevabaga, õmblustele lastud prooviks peale tsingi kiht. Hääl on juba inimlikum, muidugi võiks veel vaiksem olla.



Muudatuse tegin väljalaske süsteemis, Kakumei pütt tegi liiga lärmakat häält ja alla rändas Simonsi 500mm 3" rv pütt ja kroom äärega lühemaks tehtud ots. Keevitused nagu ikka roostevabaga, õmblustele lastud prooviks peale tsingi kiht. Hääl on juba inimlikum, muidugi võiks veel vaiksem olla.
Viimati muutis Marko, 03.05.2010 21:41, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]