pihustid väike kysimus

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

pihustid väike kysimus

Postitus Postitas stockrider »

tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ... et kas orginaal aju saab hakkama nende pihustitega
nt sard 850 cc


ette tänades snve
s14 underconstruction
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Originaal kütusemap ujutab kindlasti silindrid üle, eriti veel nii suurte pihustitega.
Kui sul on ka vastav "chip" nende pihustite jaoks, siis on vaid pihuistite takistus aju jaoks oluline.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

selge seda kartsingi et midagi sellist juhtub ....... kuna orginaal on 370 cc.
ja 555 cc on siis ilmselt sama keiss
s14 underconstruction
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

555cc on veel kuidagi lootust andev aga 370cc vs 850cc on hea kui auto üldse läbi häda käima saad peale pihustite vahetust.
Pihustid käivad ikka käsikäes seadega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: pihustid väike kysimus

Postitus Postitas taxu »

stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
Millised olud seda siis sunnivad?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Re: pihustid väike kysimus

Postitus Postitas stockrider »

taxu kirjutas:
stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
Millised olud seda siis sunnivad?

vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
kuigi samas jätkub orginaalidest ka suht kauaks sest ilmseslt ei lähe yle 300 hp asja ehitamiseks nagu nii ( never say never ....) ei lähe :-D
s14 underconstruction
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: pihustid väike kysimus

Postitus Postitas Astrona »

stockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhiklusele ;)

Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Re: pihustid väike kysimus

Postitus Postitas stockrider »

Astrona kirjutas:
stockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhiklusele ;)

Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.
heh vöhikuga on tegud kyll sellel alal ei hakka seda eitama :)
aga kusagilt otsast peab hakkama asjaga pihta miks segu vale on ja hetkel on boosti all 15-16 vahel ..... aem wide-iga möödetud ...
aga kui on muid pakkumisi mis olla vöib siis aga palun andke tuld ...!!!(ennem pumba vahetust oli 17 )
s14 underconstruction
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

Marko kirjutas:Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.
pump sai walbro orginaal ................
s14 underconstruction
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mõõda siiski kütuse rõhk ära, pärast on toru või mida iganes umbes ja lihtsalt ei jookse piisavalt peale. Suvalise manomeetri paigaldamine on üks odavamaid asju millega peaksid saama ise hakkama. Kui kütuserõhk on tõhikäigul ja rõhu all normis siis pihustite kallale. Boosti tõustes peab sul ka kütuserõhk samapalju tõusma!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

stockrider kirjutas: pump sai walbro orginaal ................
Ka mitte nii võhikuid on hiljem avastanud, et polnudki originaal nagu müüja ütles :)
Sõitsid boosti all 17:1 seguga? Suitsemist vms ei ole juba täheldanud :lol:?
Boosti all võib ta sul vahele kah jätta, ja siis näitab kah lahjemat segu.
Kontrolli jah 1. asjana kütusesurve üle ja enne seda juba vaata surveregulaatori ühendus üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta