pihustid väike kysimus
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
pihustid väike kysimus
tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ... et kas orginaal aju saab hakkama nende pihustitega
nt sard 850 cc
ette tänades snve
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ... et kas orginaal aju saab hakkama nende pihustitega
nt sard 850 cc
ette tänades snve
s14 underconstruction
Originaal kütusemap ujutab kindlasti silindrid üle, eriti veel nii suurte pihustitega.
Kui sul on ka vastav "chip" nende pihustite jaoks, siis on vaid pihuistite takistus aju jaoks oluline.
Kui sul on ka vastav "chip" nende pihustite jaoks, siis on vaid pihuistite takistus aju jaoks oluline.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
555cc on veel kuidagi lootust andev aga 370cc vs 850cc on hea kui auto üldse läbi häda käima saad peale pihustite vahetust.
Pihustid käivad ikka käsikäes seadega.
Pihustid käivad ikka käsikäes seadega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: pihustid väike kysimus
Millised olud seda siis sunnivad?stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Re: pihustid väike kysimus
taxu kirjutas:Millised olud seda siis sunnivad?stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
kuigi samas jätkub orginaalidest ka suht kauaks sest ilmseslt ei lähe yle 300 hp asja ehitamiseks nagu nii ( never say never ....) ei lähe

s14 underconstruction
Re: pihustid väike kysimus
Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhikluselestockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....

Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Re: pihustid väike kysimus
heh vöhikuga on tegud kyll sellel alal ei hakka seda eitamaAstrona kirjutas:Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhikluselestockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.

aga kusagilt otsast peab hakkama asjaga pihta miks segu vale on ja hetkel on boosti all 15-16 vahel ..... aem wide-iga möödetud ...
aga kui on muid pakkumisi mis olla vöib siis aga palun andke tuld ...!!!(ennem pumba vahetust oli 17 )
s14 underconstruction
Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
pump sai walbro orginaal ................Marko kirjutas:Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.
s14 underconstruction
Mõõda siiski kütuse rõhk ära, pärast on toru või mida iganes umbes ja lihtsalt ei jookse piisavalt peale. Suvalise manomeetri paigaldamine on üks odavamaid asju millega peaksid saama ise hakkama. Kui kütuserõhk on tõhikäigul ja rõhu all normis siis pihustite kallale. Boosti tõustes peab sul ka kütuserõhk samapalju tõusma!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ka mitte nii võhikuid on hiljem avastanud, et polnudki originaal nagu müüja ütlesstockrider kirjutas: pump sai walbro orginaal ................

Sõitsid boosti all 17:1 seguga? Suitsemist vms ei ole juba täheldanud

Boosti all võib ta sul vahele kah jätta, ja siis näitab kah lahjemat segu.
Kontrolli jah 1. asjana kütusesurve üle ja enne seda juba vaata surveregulaatori ühendus üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET