rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Mis selle pumbaga siis on? Niikuinii ringleb kogu sodi kogu aeg. Ega siis kuskil karteri põhjas olev magnet kogu õli rauaosakestest hoobilt puhtaks tõmba. Külge jääb vaid see, mis juhtub lähedalt mööda minema.Maik kirjutas:Minuarust on täpselt vastupidi - kõik magnetid mida näinud olen pannakse ikka just karteri põhja.
ntx kõik mersud on selliste magnetitega. Tavaline kandiline magnet.
Śinu variandi puhul käiks õlipumbast ikkagi puru enne läbi.
Õlifiltris kulgeb kogu õli suht väiksest alast läbi ja seal just hea sodi ka magnetiga püüda.
http://fleetmate.com.au/filtermag.html
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vahetpole kuidas mõtlen - sinu loogika mulle ei sobi.
Õlifiltrisse pasa kogumine = Samahea kui väga sitane õlifilter - kas sa tahaks seda oma autole ? MINA küll ei tahaks.
Karter teisestküljest = settiv õli ja vaikselt liikuv õli mis kenasti saab sinna magnetite külge kinni jääda.
Pealegi ma ei tea,et keegi paneks õlifiltri ümber mingeid magneteid - kõlab nagu china trikid. Pigem on ikka kõik karterisse pannud .
Võibolla ma tõesti eksin.. endal mul pole aimugi näiteks kas mul on mingit magnetit kuskil...aga suva ka.. eeldan lihtsalt,et õlifiltri ja õli vahetusega ei pea ma ka muretsema mingite rauaosakeste pärast väga...
Õlifiltrisse pasa kogumine = Samahea kui väga sitane õlifilter - kas sa tahaks seda oma autole ? MINA küll ei tahaks.
Karter teisestküljest = settiv õli ja vaikselt liikuv õli mis kenasti saab sinna magnetite külge kinni jääda.
Pealegi ma ei tea,et keegi paneks õlifiltri ümber mingeid magneteid - kõlab nagu china trikid. Pigem on ikka kõik karterisse pannud .
Võibolla ma tõesti eksin.. endal mul pole aimugi näiteks kas mul on mingit magnetit kuskil...aga suva ka.. eeldan lihtsalt,et õlifiltri ja õli vahetusega ei pea ma ka muretsema mingite rauaosakeste pärast väga...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Et siis lühidalt kokku võttes on sinu arvates õlis leiduva mustuse õlifiltrisse sattumine halb ja seda tuleks sinu auto puhul iga hinna eest vältida 
Ma pakuks pigem et õlifiltri ümber pole magnetit mõtet panna, kuna ta ei muuda lõpptulemust - sellised osakesed mis magnetisse kinni jäävad, jäävad filtrisse ka ilma selleta. Aga enne käivad läbi õlipumba.

Ma pakuks pigem et õlifiltri ümber pole magnetit mõtet panna, kuna ta ei muuda lõpptulemust - sellised osakesed mis magnetisse kinni jäävad, jäävad filtrisse ka ilma selleta. Aga enne käivad läbi õlipumba.
Loe mu postid läbi,kenasti ju kirjutatud,et parem kui enne õlipumpa juba ära korjab . Ja kindlasti pole mõtet õlifiltrit ise rohkem mõtet umbe ajada ma arvan meelega,kui saab ka teistmoodi... fakt on see,et paljudel on magnet karteris - järelikult on seda ka sinna vaja ja filtrist üksinda ei piisa,et mootorit täielikult sademete-puru vaba hoida .Jesper kirjutas:Et siis lühidalt kokku võttes on sinu arvates õlis leiduva mustuse õlifiltrisse sattumine halb ja seda tuleks sinu auto puhul iga hinna eest vältida
Ma pakuks pigem et õlifiltri ümber pole magnetit mõtet panna, kuna ta ei muuda lõpptulemust - sellised osakesed mis magnetisse kinni jäävad, jäävad filtrisse ka ilma selleta. Aga enne käivad läbi õlipumba.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
aga võrreldes nüüd varjandiga kui muidu üldse magnetit ei ole, siis käib ju kõik kõikjalt läbi, seega parem olgu filtri ümber, kui üldse mitte. usun, et kõige turvalisem on panna mõlemad, siis võib rahulikult öösel magada.
tekkis korra ka selline küsimus, et kui ta end sinna kogub ja kogub ja ühel heal hetkel mingi suurem punt neid sealt lahti peaks murduma ja õlipumba suunas liikuma hakkab, et ega see saatuslikuks ei või saada? noo tead karteris õli loksub ja lamavad politseinikud ning tallinna teed põrutavad ikka korralikult.
tekkis korra ka selline küsimus, et kui ta end sinna kogub ja kogub ja ühel heal hetkel mingi suurem punt neid sealt lahti peaks murduma ja õlipumba suunas liikuma hakkab, et ega see saatuslikuks ei või saada? noo tead karteris õli loksub ja lamavad politseinikud ning tallinna teed põrutavad ikka korralikult.
Siis on "UUPS" 
Seepärast peakski magneti külge kogunev jama olema kuidagi eemaldatav. Mina näiteks ei taha karteri põhja iga õlivahetuse ajal ära võtta, et magnetit puhastada. Seepärast eelistangi filtrisse sodi kogumist.
Mis puutub sellesse, et sodi läbib enne filtrisse jõudmist pumba, siis huvitav et autotootjad pole sellele mõelnud ja filtrit enne pumpa pannud. Ja ometi pole pumpade läbi kulumine kuuldavasti kuigi sage nähtus.

Seepärast peakski magneti külge kogunev jama olema kuidagi eemaldatav. Mina näiteks ei taha karteri põhja iga õlivahetuse ajal ära võtta, et magnetit puhastada. Seepärast eelistangi filtrisse sodi kogumist.
Mis puutub sellesse, et sodi läbib enne filtrisse jõudmist pumba, siis huvitav et autotootjad pole sellele mõelnud ja filtrit enne pumpa pannud. Ja ometi pole pumpade läbi kulumine kuuldavasti kuigi sage nähtus.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ei vaidle vastu, lihtsalt nalja tegi kuidas üks härra paaniliselt kardab seda, et õlifiltrisse mustust koguneb. Minu võib-olla vananenud arusaama kohaselt on õlifiltri ainus eesmärk mustuse kogumine.hents99 kirjutas:Seda saigi nagu mainitud, et magnet püüab tükid kinni enne õlipumpa sattumist.
Samas kõhutunde ja keskmise õlipumba sisemise lõtku suurusjärgu järgi pakuks et kui ringi ujuvad metallitükid hakkavad juba õlipumpa lõhkuma, siis see on kõige väiksem probleem. Pigem on magnetiga punn hea indikaator mootori tervisest, et kui punni ära võttes siil peal on, siis see tähendab et võiks enne rebuildi teha kui keps värske õhu käes on.
Ma ei räägigi,et toodab mul midagi... ja ma ei põe ka sellepärast absuluutselt
.
liht. mina paneks karteri põhja magneti mitte õlifiltri külge - ja kõik. teema ammu läbi,võiks vabalt selle jutu siit kõik ära puhastada
aga muidu 10tuh km lastakse siin foorumis nii mõnedki mootorid kokku autode peal ju :P magnetid korjavad üsna palju jama kokku nende paarisaja tuhande kilomeetriga ... enda AT käigukastis olid nagu suured siilid mitu mangetit, 10a peale kogunenud.
.
liht. mina paneks karteri põhja magneti mitte õlifiltri külge - ja kõik. teema ammu läbi,võiks vabalt selle jutu siit kõik ära puhastada

aga muidu 10tuh km lastakse siin foorumis nii mõnedki mootorid kokku autode peal ju :P magnetid korjavad üsna palju jama kokku nende paarisaja tuhande kilomeetriga ... enda AT käigukastis olid nagu suured siilid mitu mangetit, 10a peale kogunenud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn