
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
bypassiga õli pealevoolu poleks mõttekas teha meie kliimas? Kuigi seda restrictorit kõik kasutavad tundub se mulle selline poolkõva asi. Ilmselt lihtsuse mõttes omalgi esimeseks variandiks restrictor 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
No by-pass on paras aretamine sinna, et õige õlirõhu saaks.
Kui see õlirõhk külmalt lambist ei jebiks oleks see restrictor täiesti ok.
Suvel ei lekkinud turbosse mitte kordagi tilkagi õli.
Lisaks kui by-pass peaks mingil põhjusel möödavoolule jääma on turboga by-by.
Kui see õlirõhk külmalt lambist ei jebiks oleks see restrictor täiesti ok.
Suvel ei lekkinud turbosse mitte kordagi tilkagi õli.
Lisaks kui by-pass peaks mingil põhjusel möödavoolule jääma on turboga by-by.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Laupäeval sain selle pesutöö TAASKORD ette võtta ja siis leidsin lõpuks ka probleemi põhjuse.
Muidugi seekord käis coolerist ja summutist läbi sama palju õli kui aasta/kaks tagasi.
Kogu probleemi põhjus oli siis umbe jäätunud karterituulutus, mis on tegelikult väga labane viga.
Sain laupäeval sõpra oodates veidi kapotiualust uurida ja siis täheldasin, et ühe klapikambrikaane vahelt tilgub veits õli.
Teadsin, et sealt on õrnalt märg aga tilkunud pole kunagi, siis turgataski kohe, et karterituul umbes.
Võtsin catchtank-i küljest otsa lahti, keerasin õlikorgi maha ja no h*i midagi läbi jõudis puhuda.
Ei osanud algul seda probleemi kahtlustada, kuna karterituulutus on ringi ehitatud juba ning reede hommikul see nagu toimis.
Tegelikult sulas ilmselt öösel ~0 kraadises garaažis see karterituulutus vabamaks.
Ja järgmine hommik see soga seal torudes -20 kraadiga jäätus uuesti kinni.
Igatahes sai auto peale karterituule probleemi avastamist kohe väga sooja töökotta lükatud ja paari tunni pärast sai juba karterituulutusest läbi puhuda.
Lasin siis suruõhuga kogu karterituulutuse süsteemi läbi ja nüüd tundub, et on ilusti puhas.
Brake cleaner puhastas imekergelt ära laadetorud ning kuna kanistris brake cleanerit plnud sai 95E kütusega ka cooler läbi pestud, mis lahustas õli päris hästi.
Kanistris müüdav brake cleaner puhastaks cooleri ikka väga labase vaevaga ja kiiresti puhtaks.
Nüüd peab hakkama seda karterituulutust ilmselt mõne päeva tagant kontrollima ja tegelikult peaks asja veidi ringi üldse ehitama.
Hetkel saavad kõik 3 toru enne catchtank-i kokku aga peab need eraldi suunama, et ei saaks seda ühtset ummistusprobleemi enam tekkida.
Ei osanud algul ette näha, et sealt nii palju vett läbi käima hakkab.
Tänase päeva lõpuks võib taaskord autoga rahul olla.
Väga mõnus auto on, kui ta korras on ja sõidab ilusti, tihe remontimine võtab ainult närvid läbi.
Polegi varem eriti kogenud, et isegi 4-janda käiguga 4WD autol sirgel teel lihtsalt pidamist pole
Mõned talvised pildid ka:

Muidugi seekord käis coolerist ja summutist läbi sama palju õli kui aasta/kaks tagasi.
Kogu probleemi põhjus oli siis umbe jäätunud karterituulutus, mis on tegelikult väga labane viga.
Sain laupäeval sõpra oodates veidi kapotiualust uurida ja siis täheldasin, et ühe klapikambrikaane vahelt tilgub veits õli.
Teadsin, et sealt on õrnalt märg aga tilkunud pole kunagi, siis turgataski kohe, et karterituul umbes.
Võtsin catchtank-i küljest otsa lahti, keerasin õlikorgi maha ja no h*i midagi läbi jõudis puhuda.
Ei osanud algul seda probleemi kahtlustada, kuna karterituulutus on ringi ehitatud juba ning reede hommikul see nagu toimis.
Tegelikult sulas ilmselt öösel ~0 kraadises garaažis see karterituulutus vabamaks.
Ja järgmine hommik see soga seal torudes -20 kraadiga jäätus uuesti kinni.
Igatahes sai auto peale karterituule probleemi avastamist kohe väga sooja töökotta lükatud ja paari tunni pärast sai juba karterituulutusest läbi puhuda.
Lasin siis suruõhuga kogu karterituulutuse süsteemi läbi ja nüüd tundub, et on ilusti puhas.
Brake cleaner puhastas imekergelt ära laadetorud ning kuna kanistris brake cleanerit plnud sai 95E kütusega ka cooler läbi pestud, mis lahustas õli päris hästi.
Kanistris müüdav brake cleaner puhastaks cooleri ikka väga labase vaevaga ja kiiresti puhtaks.
Nüüd peab hakkama seda karterituulutust ilmselt mõne päeva tagant kontrollima ja tegelikult peaks asja veidi ringi üldse ehitama.
Hetkel saavad kõik 3 toru enne catchtank-i kokku aga peab need eraldi suunama, et ei saaks seda ühtset ummistusprobleemi enam tekkida.
Ei osanud algul ette näha, et sealt nii palju vett läbi käima hakkab.
Tänase päeva lõpuks võib taaskord autoga rahul olla.
Väga mõnus auto on, kui ta korras on ja sõidab ilusti, tihe remontimine võtab ainult närvid läbi.
Polegi varem eriti kogenud, et isegi 4-janda käiguga 4WD autol sirgel teel lihtsalt pidamist pole

Mõned talvised pildid ka:





Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vb mõtekas tuulutusse ssoendus ehitada. Motopoodides müügil ATV-de käepidemete soenduselemente. Äkki annab midagi teha.
Räägi kuda Bi-xenonitega rahul oled, kas originaalidega suur vahe?
Räägi kuda Bi-xenonitega rahul oled, kas originaalidega suur vahe?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Antud Impreza esiduledest näitavad küünlad ka paremini. 
Hetkel oskan neid luupe vaid kiita, sest see on sama vahe nagu pime saab nägijaks.
Kuigi alati võiks valgem olla aga legaalsete lumenitega seda suuremat valgust ilmselt ei saavuta.

Hetkel oskan neid luupe vaid kiita, sest see on sama vahe nagu pime saab nägijaks.
Kuigi alati võiks valgem olla aga legaalsete lumenitega seda suuremat valgust ilmselt ei saavuta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hea, et ma täna hommikul ka karterituulutust läbi proovisin puhuda, kuna see oli taaskord kinni jäätunud.
Nüüd leidsin ka koha kust ta antud hetkel jäätunud oli, õnneks peale klapikambri kaante ja ploki ühenduskohta,
seega sain kolmiku küljest voolikud eemaldada ja mõlemad otsad olid ilusti puhtad.
Uut WB lambdaandurit on ka vaja, kuna viimased õlitsükklid täpsid selle lõplikult ära.
Nüüd leidsin ka koha kust ta antud hetkel jäätunud oli, õnneks peale klapikambri kaante ja ploki ühenduskohta,
seega sain kolmiku küljest voolikud eemaldada ja mõlemad otsad olid ilusti puhtad.
Uut WB lambdaandurit on ka vaja, kuna viimased õlitsükklid täpsid selle lõplikult ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Esimene tõsisem Subaru ilm seljataga ja peab tõdema, et lahtise esidiffriga käitus auto veidi paremini.
Praegu tundub, et probleem on tagumises Visco diffris, mis rakendub viitega erinevalt esidiffrist.
Seega on juhitavus kohati nagu sõidaks esiveoga. Tunda on, et tagumine differ rakendub väga suure viitega võrreldes esidiffriga.
On need ka ju erinevat tüüpi.
Ühesõnaga tuleb nüüd mõõtma ja uurima hakata, kuidas oleks kõige kergem taha ka õige differ alla saada.
Hetkel läheb ikka rõvedalt otse kurvis auto ja gaasi andes tahtes külge ette saada lükkab tagant nagu veel rohkem otse.
Praegu tundub, et probleem on tagumises Visco diffris, mis rakendub viitega erinevalt esidiffrist.
Seega on juhitavus kohati nagu sõidaks esiveoga. Tunda on, et tagumine differ rakendub väga suure viitega võrreldes esidiffriga.
On need ka ju erinevat tüüpi.
Ühesõnaga tuleb nüüd mõõtma ja uurima hakata, kuidas oleks kõige kergem taha ka õige differ alla saada.
Hetkel läheb ikka rõvedalt otse kurvis auto ja gaasi andes tahtes külge ette saada lükkab tagant nagu veel rohkem otse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Pead enne kurvi külje ette saama. endal ix läheb ka kurvis otse kui keset kurvi hakata kiirendama. muidugi kui ruumi on siis kurvi peal rattaid täitsa välja keerates ja pedaali kõvasti anda veab ka lõpuks ikka tee suunas. muidugi audil mul oli lülitatav lukk taga sillas ja rajapeal tegi see autot rohkem ülejuhitavaks ja kiiremaks.
No 2.7TQ A6 käitub ikka absoluudselt teist moodi ja Audidel minu teada kõigil see nelikvedu enamvähem sama ehitusega.
Sa pole ilmselt Subaruga vist sõitnud?
Sellist kompotti nagu mul hetkel on pole Subaru tehas kunagi väljastanud ka.
Kontraga olen kogu aeg sõitnud, talvel sõitmist ei pea mulle õpetama tulema
Lihtsalt antud hetkel on juhitavus häiriv. Proovi sa kontrasse keerata, kui autol esirattad veavad otse nii kui gaasi puudutad, täpselt nagu esiveolisel.
Hakka või kässariga kontrasse laskma.
R180 SureTrack differ on mul olemas aga selle vahetus ei ole selline lumme kusta töö nagu E30-nel vaid Jaapani insenerid on kõik asjad ilusti üle mõelnud.
Ilma modimiseta paigaldusega peaks ma ära vahetama järgmised asjad:
* R180 differ
* diffri kinnitus
* tagumised poolteljed
* tagumised käändmikud
* tagumised rummud
* tagumised pidurikettad
* tagumised Brembo pidurisupportid
Hea meelega vahetaks vaid tagumise diffri koos kinnitusega ja tagumised poolteljed.
Aga selleks peab võrdlema STI ja GT pooltelge, et kas see asi on lihtsalt teostatav või mitte.
Marko sai seal väikse treitööga sobima asjad aga tal on ka 10a uuem auto ja mul pole aimugi, kas asjad on enam sarnased.
See praegune tagumine Visco differ ei ole ilmselt enam parimas töökorras ka.
Vaja oleks lihtsalt, et tagumine lukk veidi varem reageeriks, oleks asi tunduvalt parem.
Sa pole ilmselt Subaruga vist sõitnud?
Sellist kompotti nagu mul hetkel on pole Subaru tehas kunagi väljastanud ka.
Kontraga olen kogu aeg sõitnud, talvel sõitmist ei pea mulle õpetama tulema

Lihtsalt antud hetkel on juhitavus häiriv. Proovi sa kontrasse keerata, kui autol esirattad veavad otse nii kui gaasi puudutad, täpselt nagu esiveolisel.
Hakka või kässariga kontrasse laskma.
R180 SureTrack differ on mul olemas aga selle vahetus ei ole selline lumme kusta töö nagu E30-nel vaid Jaapani insenerid on kõik asjad ilusti üle mõelnud.
Ilma modimiseta paigaldusega peaks ma ära vahetama järgmised asjad:
* R180 differ
* diffri kinnitus
* tagumised poolteljed
* tagumised käändmikud
* tagumised rummud
* tagumised pidurikettad
* tagumised Brembo pidurisupportid
Hea meelega vahetaks vaid tagumise diffri koos kinnitusega ja tagumised poolteljed.
Aga selleks peab võrdlema STI ja GT pooltelge, et kas see asi on lihtsalt teostatav või mitte.
Marko sai seal väikse treitööga sobima asjad aga tal on ka 10a uuem auto ja mul pole aimugi, kas asjad on enam sarnased.
See praegune tagumine Visco differ ei ole ilmselt enam parimas töökorras ka.
Vaja oleks lihtsalt, et tagumine lukk veidi varem reageeriks, oleks asi tunduvalt parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.