mure sharan 1,9 66 kw
mure sharan 1,9 66 kw
mure siis selline. külmast peast oleks nagu turbo taga, auto liigub siis päris nobedasti. nii kui soojemaks läheb on turbo just kui kadunud. vilinat on kuulda aga minek puudulik. samas see varras mis turbo küljes on peab vist vabalt liikuma. seisva mootoriga ma seda käega igastahes liigutada ei jõudnud. jõuõlga ka erilist polnud, kuna turbo auto peal.
seda hooba ei liigutagi kergelt kuna actuaatori vedru on päris tugev. testriga tuleks jälgida rõhu näitu koormusel samuti õhukulumöötja parameetreid. siis saab mingi pildi toimuvast. Turbo lõdvikud hoolega üle vaadata samuti radikas. põhimõteliselt on palju tegureid mis jõu kadu põhjustavad.
kui hakkama ei saa ja tln. satud võta ühendust.
kui hakkama ei saa ja tln. satud võta ühendust.
supra mk3, terrano, a4b6. honda cbr900rr
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Diisli aktuaator on väga pehme vedruga, sest see imetakse kinni, mitte ei suruta suurel rõhuga lahti, nagu bensiini turbo autol!
Kui paned vooliku otsa, siis peab suutma selle suuga kinni imeda!
Võib juhtuda, et kuuma turboga kiilub see klapp lahtises asendis kinni. On juhtunud varemgi.
Kui paned vooliku otsa, siis peab suutma selle suuga kinni imeda!
Võib juhtuda, et kuuma turboga kiilub see klapp lahtises asendis kinni. On juhtunud varemgi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Minu diislil töötab accuraator küll survega, mitte vaakumiga. Teema algatajast ei saanud, kas tegu on VNT turboga või mitte. kui N75 olemas on siis vaakumiga.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee