salongi soojendus jamab

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas S13-nel salongiradikal nn. kraani pole?
Paljudel autodel keeratakse salongiradikast kuuma vee läbivool kinni, kui salongi temperatuur külma peale keeratud on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Vot ei tea.pole saanud veel lahti kiskuda.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Oma silmaga seda kraani näinud ei ole, kuid ilmselt on ta olemas küll ja asub salongipool soojamüüri. Igatahes on manualis kirjas, et jahutusvedelikku välja lastes tuleb soe põhja keerata salongist (loogiliselt võttes, et siis avataks see kraan ja vesi saaks välja ka salongiradikast).
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

tundub,et see soojendusradikas on vist mingit jama seest täis.ei lähe üldse eriti soojaks.kuna ma jahutusvedelikku vahetades panin tähele,et sees oli vesi.ju siis katlakivi w muud sellist jama seal radikas.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:tundub,et see soojendusradikas on vist mingit jama seest täis.ei lähe üldse eriti soojaks.kuna ma jahutusvedelikku vahetades panin tähele,et sees oli vesi.ju siis katlakivi w muud sellist jama seal radikas.
üldse eriti?

Ma küll kraapisin eelmine aasta ühe radika maha, seal peaks ikka kraan olema. Ja kui ma ei eksi siis isegi lihtsalt trossiga. Ja katlakivi see küll täis pole, pigem plokikaane tihendeid jms kola :lol:
Salongi radikas on enamasti 1 kõrgemaid kohti jahutussüsteemis, nii et see võib sul lihtsalt õhku täis olla - eriti hea on siis kui plokikaane tihendi vahelt kah aegajalt jahutusse paar mulli tuleb :)
Mootor läheb ilusti soojaks?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist :( üks jama teise järgi :x
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.
Plokikaanetihend! Võid proovida mõnda teist radikakorki, aga on 90% tõenäosust vähemalt, et viga plokikaanetihendis. Võimalik ka mõra kaanes või plokis, kuid tõenäolisemalt on tihend katki.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist :( üks jama teise järgi :x
Ega see vanade turboautode omamine pole odav lõbu. Võid küll 10-20k'ga kuskilt eksemplari leida, aga korralikud maksavad siiski 50-100k, ja kui sul 100k pole, siis enda oma võid korralikuks saada läbi õnne :)

Vedelikku välja küll ei tohiks ajada - tundub, et sul on ikka jahutussüsteemis surve sees.
Tagant valget auru liigapalju ei tule?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Tihendit kindlam ehk nii kontrollida, et külmast peast võtad radika korgi maha ja paned mootori tööle. Ja radikas vala nii täis, et vedeliku pind näha august. Siis jälgi, kas mulle ei tõuse. Kuigi, võib ka nii olla, et lööb ainult korralikult talda andes surve radikasse. Siis ei pruugi tühijooksul mullitada ka.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Astrona kirjutas:
Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist :( üks jama teise järgi :x
Ega see vanade turboautode omamine pole odav lõbu. Võid küll 10-20k'ga kuskilt eksemplari leida, aga korralikud maksavad siiski 50-100k, ja kui sul 100k pole, siis enda oma võid korralikuks saada läbi õnne :)

Vedelikku välja küll ei tohiks ajada - tundub, et sul on ikka jahutussüsteemis surve sees.
Tagant valget auru liigapalju ei tule?
On küll surve sees. :( ja seda auru tuleb ka ikka omajagu.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

huvipärast küsin, et kui tosool mootorist läbi käib ja sumpast välja tuleb, mis ta on siis ikka magusa haisuga w?
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Maitset on küll tunda, lõhna pole eriti aru saanud.
Treimis- ja freesimistööd
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Kas käivitub auto ilusti ? Kohe alguses kõik silindrid töötavad ?
Vahest on nii, et kui on surve jahutuses, siis seisma jättes pressib läbi katkise tihendi vee silindrisse ja pärast käivitades kõik silindrid ei tööta.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Kle ei käivitu alati.paneb väheke traktorit ja plödiseb.ja mõnikord käian aku kuivale ennem kui käima läheb.ja samas läheb ilusti käima.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Proovi peale seismajätmist paisupaagi kork maha võtta. Sealt lased surve välja. Kui järgmine kord peale seismist läheb paremini käima, siis on kaanetihend õhtal või kaas kõver.
Vasta