Turbo kuumkoja vahetus?
Turbo kuumkoja vahetus?
Painab selline asi, kui turbol on mitu erinevat kuumkoda, kas siis on igal kuumkojal ka erinev tiivik? Täpsemalt huvitab k27 kuumkoja vahetus, kui on veoka diisli kuumkoda kas siis seda annab ilma tiivikut vahetamata ümber lapata mõne teise k27 kuumkojaga või käivad kuumkoda ja selle tiivik alati käsikäes?
Alati ei ole suurema/väiksema A/R-iga kuumakojal erineva mõduga tiivik aga mitte performance turbodel kipub see paraku enamuses nii olema.
Garrett-i GT seeria turbodele on enamustele eri suuruses kuumakodasid saada, nii et kuumaosa tiivik on neil samade mõõtudega.
KKK K27 puhul ma pigem kahtleks selles.
Garrett-i GT seeria turbodele on enamustele eri suuruses kuumakodasid saada, nii et kuumaosa tiivik on neil samade mõõtudega.
KKK K27 puhul ma pigem kahtleks selles.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.