VW Scirocco GTII 2042cc stroker/ 1990 / Uus omanik! Lukku.
kuumkoda õline ning just sealt vahelt immitseb kus turbo keskosa kuumakoja külge ühendatakse.
Õliga päris seda läbi pressida ei saa kuna enne sõrmust käib mul õli pealevoolu piiraja tavaliselt vahele, mis on G60 oma, kuid 0.3mm suurema puuriga läbi puuritud
karterituulutus otse õue ning täiesti vaba
täpselt ei oska öelda miks sealt lekkis.
Õliga päris seda läbi pressida ei saa kuna enne sõrmust käib mul õli pealevoolu piiraja tavaliselt vahele, mis on G60 oma, kuid 0.3mm suurema puuriga läbi puuritud
karterituulutus otse õue ning täiesti vaba
täpselt ei oska öelda miks sealt lekkis.
Mul ka täpselt keskosa ja kuumakoja vahelt lahmab õli.
Osad kohad väidavad, et kui tagasivoolu takistus on kõrvaldatud, siis mingi aja pärast läheb asi ise korda tagasi.
Võid proovida veidi sõita nii. See kuumapoole õlirõngas pidavat ise tagasi sisse töötama ennast.
Lihtsalt hea oleks katsetada, kas reaalselt ka sellel jutul mingi põhi all on.
~100km võiks see asi siis ju ise korda minna, kui üldse läheb.
Osad kohad väidavad, et kui tagasivoolu takistus on kõrvaldatud, siis mingi aja pärast läheb asi ise korda tagasi.
Võid proovida veidi sõita nii. See kuumapoole õlirõngas pidavat ise tagasi sisse töötama ennast.
Lihtsalt hea oleks katsetada, kas reaalselt ka sellel jutul mingi põhi all on.
~100km võiks see asi siis ju ise korda minna, kui üldse läheb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma sõitsin eri variantidega linnas pikemaid otsi ja ei muutunud suurt midagi.
Võtan täna turbo vahelt ära ja sõidan summuti puhtaks. Siis saab ka veenduda, et mootor ei suitse, kuigi turbo enivei ujub väljast.
Võtan täna turbo vahelt ära ja sõidan summuti puhtaks. Siis saab ka veenduda, et mootor ei suitse, kuigi turbo enivei ujub väljast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
nii, sai täna siis 1.2 õlivoolu takisti vahele pandud, asi muutus natuke paremaks kuid mitte pole päris see..
mis ma täna leidsin ...
kui torbo käib ringi siis ei tossa, kohe kui lased tühikäigule siis keerleb ta nagu kell tik tik tik (piltlikult, mitte häälega) ning julmalt tossab..
kohe kui pöörded 2000 peale tõmmata, kaob tossamine ja turbo käib ringi..
ja kui lasta tagasi tühikäigule (900 pööret) jääb seisma ja mängib kella..
kui mu teooria õige on siis on see põhjustatud 2 asjast, 1 langeb kohe välja kuid räägin enivei ära..
tühikäigul surutakse turbiin rohkem summutipoole(välja) mis poob ta siis kinni. - trbol pole lõtke, ja kui ta ise suruda õrnalt välja, käib ta ikka kergelt ringi..
teine kahtlusalune on ikkagi õlirõhk, kui ta on liiga suur siis võib turbo kinni puua ? kas mu arvamus võib tõsi olla ?
kuigi restrictor (piiraja) sai vahele pandud ja 1.1 auguga ..
ning kui mootor töötab tühikäigul ja turbo seisab, ning proovida käega keerata seda siis ikka suht raske seda keerata .. kuid kui mootorile pöördeid anda käib ilusti ja kui välja suretada ja siis keerata teda, käib kergelt nagu peab
edit: 1 tegelikult on veel, uurisin natuke foorumit ning kui selline asi on ning kõik kahtlused likvideeritud siis on turbo õhtal..
täitsa jama..
mis ma täna leidsin ...
kui torbo käib ringi siis ei tossa, kohe kui lased tühikäigule siis keerleb ta nagu kell tik tik tik (piltlikult, mitte häälega) ning julmalt tossab..
kohe kui pöörded 2000 peale tõmmata, kaob tossamine ja turbo käib ringi..
ja kui lasta tagasi tühikäigule (900 pööret) jääb seisma ja mängib kella..
kui mu teooria õige on siis on see põhjustatud 2 asjast, 1 langeb kohe välja kuid räägin enivei ära..
tühikäigul surutakse turbiin rohkem summutipoole(välja) mis poob ta siis kinni. - trbol pole lõtke, ja kui ta ise suruda õrnalt välja, käib ta ikka kergelt ringi..
teine kahtlusalune on ikkagi õlirõhk, kui ta on liiga suur siis võib turbo kinni puua ? kas mu arvamus võib tõsi olla ?
kuigi restrictor (piiraja) sai vahele pandud ja 1.1 auguga ..
ning kui mootor töötab tühikäigul ja turbo seisab, ning proovida käega keerata seda siis ikka suht raske seda keerata .. kuid kui mootorile pöördeid anda käib ilusti ja kui välja suretada ja siis keerata teda, käib kergelt nagu peab
edit: 1 tegelikult on veel, uurisin natuke foorumit ning kui selline asi on ning kõik kahtlused likvideeritud siis on turbo õhtal..
täitsa jama..
Mul Polol suitses ka siis, kui tühikäigul mingi 2000rpm hoida, kui mälu ei peta.
Tegelikult siis kõige hullemini tossama just hakkaski.
Tegelikult siis kõige hullemini tossama just hakkaski.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See ei ole kindlasti põhjus. Õli ei ole kunagi takistuseks.teine kahtlusalune on ikkagi õlirõhk, kui ta on liiga suur siis võib turbo kinni puua ? kas mu arvamus võib tõsi olla ?
Turbost käis läbi kas mingit sodi ja pikilõtku puks on kahjustatud või käib tiivik korpusesse, sest puksid(laagrid) on kulunud. Või isegi võll kõver.
Hoiatuseks ütlen, et kahjustunud turbo võib eraldada metallipuru ja see võib kahjustada mootorit ja ka tulevikus paigaldatud uut turbot.
Ja see puru ei ole isegi vahel õlis näpuga tuntav, vaid muudab õli natuke sätendavaks. Turbole ja saaledele saab see aga kindlasti saatuslikuks.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Lihtsalt ääremärkuseks, et 1 reegel ütleb, et kui natuke rohkem pöördeid hoides hakkab tossama, on tegemist üldse rõngastega. Seda oleks muidugi tunda ka ülekeskmise kõva karterituulega.
Päris tihti juhtub, et süüdistatakse valet lüli. Näiteks vahetades karpa-pill pritsungi-pilli vastu, siis järgmise probleemi põhjust otsitakse tihtipeale pihustitest
. NA pill vs Turbo pill vahetuse puhul süüdistatakse turbot jne.
Stokermootori puhul, kus pööretepiiramisega probleeme, ei välistaks ma ka rõngaid. Kui sa teaks, palju su kompottil norm kompressioon peab olema, aitaks kompressiooni test.
Kas sa loom-katset ei saa teha? Pane võll kinni ja õli kah kinni - vaata kas tossab
Päris tihti juhtub, et süüdistatakse valet lüli. Näiteks vahetades karpa-pill pritsungi-pilli vastu, siis järgmise probleemi põhjust otsitakse tihtipeale pihustitest

Stokermootori puhul, kus pööretepiiramisega probleeme, ei välistaks ma ka rõngaid. Kui sa teaks, palju su kompottil norm kompressioon peab olema, aitaks kompressiooni test.
Kas sa loom-katset ei saa teha? Pane võll kinni ja õli kah kinni - vaata kas tossab

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
MA ei hakka ost-müüki risustama...
Saan aru, et sul pole eelarves enam isegi teise ja kolmanda rikkis turbo ostmise jagu raha
T25 on su 2.1L mootorile tiba väike, varsti kurdad kõrge TIP üle jne... soovitan mu remontivajav T28 ära osta (1000eek + remont) - saad vähemalt alla 5K'ga töötava lahenduse. Neid vanasid turbosid võibki ostma jääda - kuni lõpuks oled uue turbo raha juba ära kulutanud, rääkimata, et enam pole siis raha turbo remondiks.
Kas antud turbo oli ikka katkisena ostatud? See väide võib mõjuda müüja mainele laostavalt.RKsilver kirjutas:Oleks vaja siis T25 turbolaadurit
Soovitatavalt tallinnas kuid vajadusel ka kaugemal
mida odavam seda parem, kuna ei arvestanud enda eelarvesse rikkis turbo ostu![]()
Silver 55 680 699
Saan aru, et sul pole eelarves enam isegi teise ja kolmanda rikkis turbo ostmise jagu raha

T25 on su 2.1L mootorile tiba väike, varsti kurdad kõrge TIP üle jne... soovitan mu remontivajav T28 ära osta (1000eek + remont) - saad vähemalt alla 5K'ga töötava lahenduse. Neid vanasid turbosid võibki ostma jääda - kuni lõpuks oled uue turbo raha juba ära kulutanud, rääkimata, et enam pole siis raha turbo remondiks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Noh kurja
Mina võtsin selle töötava autopealt ja see küll ei suitsenud. Ise tahtsin neid 2 tk. muretseda, et panna taunusele. Siis aga tuli kompressori pakkumine ja nii ta läks.
Samas asi seisnud riiulil umbes 1,5 aastat, aga see ei tohiks asja ju tuksi keerata. Pigem tundub, nagu oleks miskit läbi käinud või kuivale jäänud, et poob võlli. MInukäest tulles oli asi väga korralik. Lõtkud puudusid ja asi käis väga ilusti ringi

Samas asi seisnud riiulil umbes 1,5 aastat, aga see ei tohiks asja ju tuksi keerata. Pigem tundub, nagu oleks miskit läbi käinud või kuivale jäänud, et poob võlli. MInukäest tulles oli asi väga korralik. Lõtkud puudusid ja asi käis väga ilusti ringi

Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h