S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ühendasin jh nr. 3 otsa selle ben. vaakumi ja kolmikut ma ära ei võtnud vaid panin lihtsalt pimeda sinna ette klapi asemele.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ja kui SL kolle õline siis see õli tuleb sinna turbo kaudu kuidagi?
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

kilplane kirjutas:õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
Võetud lahti ja puhtaks ka tehtud 8) .ka sealt plaatide alt.oli ka suht kakine.selle õhutusega on nii,et ühendatud on need kaante pealsed torud ja SL kolle taga olev toru omavahel kolmikuga ja see ots mis originaalis läheb kuhugile õhu sissevõtu torusse on niisama vabalt rippuv :-D
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

noo aga siis on vägev karteri tuulutus. :D pmtselt võib ta seal rippudda aga igaksjuhuks võiks õlikoonuka otsa torgata. et putukad ja muu jama sealt sisse ei roniks. lihtsalt ettevaatus abinõuna. või ostad õliämbri (oil catch can) ja topid selle otsa sinna. sel juhul ilmselt jah turbo tilgub sul. kui sul just kuskilt mujalt õli torudesse ei pristi. mul nägi see õhufilter välja nagu seda oleks õliga pestud.. ma loodan, et mul torud sellepärast õlised.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Aga karta on,et turbo on liiga saanud ja sellest ka kerge õli SL :( kuna ennem olid voolikud seal manual boost reg. suletud ringis ehk siis turbo külmakojas olevast väiksest nipplist õhk kuhugile välja ringlusesse ei pääsenud.ja puhus ka mingi pea 1,5 bar aga nüüd kui sealt turbo nipplist otse WG-i pandud tuleb ainult 0,5 bar kätte.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

mul oli asi paremini lahendatud. turbo nippli ja WG vahele oli pandud kraan. see ilmselt siis dragide jaoks pandud, et lasta turbol surge'ida.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Sai täna WG vedrukamber lahti võetud.Lühidalt öelda siis kas on kellegil pakkuda seda pealmist kaant koos selle reg.kruviga?tegemist siis audi WG-ga.Ja kui suur võib olla turbol selle rootori loks?näpuga katsudes oli edasi-tagsi u 1-2 mm,ülesse-alla vaevu tuntav loks.
Viimati muutis Riisirakett, 14.12.2009 12:38, muudetud 2 korda kokku.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

1000 eest võin terve regullitava pakkuda ja 3,5k eest koos kkk k26 turboga
Pilt
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

up
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Aga oskab keegi ehk siis öelda mis asjandusega on tegemist?
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

tegemist nn supercharger pressure relief valve.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ehk siis maa keeli turbo rõhu vabastus asjandus?kas ja kuhu see panna ning mis voolikud kuhu?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

räägitakse, et tegemist kompressoritega masinatele

käib sisselaske torustiku külge, nagu turbodel on bypass.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ok,ma ei hakka siis seda kuhugile aretama.
Vasta