S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Võetud lahti ja puhtaks ka tehtudkilplane kirjutas:õli võib sinna sattuda ka klapikambri kaane õhutuse kahudu. või siis turbost. rohkem nagu õli kusagilt läbi ei käi.?
Oled klapikambri kaaned lahti võtnud ja seest puhtaks kah teinud? mul oli seal ikka päris õudusunenägu. algul vaatad, et ok on must aga kui need plaadid sai sealt lahti muterdatud siis sealt oli paksult kärssand õli täis. kahju, et pilti ei teinud sellest. tagrem oleks puhtaks teha, ei maksa midagi ja ühtegi negatiivset tulemust sellest ei tule.


noo aga siis on vägev karteri tuulutus. :D pmtselt võib ta seal rippudda aga igaksjuhuks võiks õlikoonuka otsa torgata. et putukad ja muu jama sealt sisse ei roniks. lihtsalt ettevaatus abinõuna. või ostad õliämbri (oil catch can) ja topid selle otsa sinna. sel juhul ilmselt jah turbo tilgub sul. kui sul just kuskilt mujalt õli torudesse ei pristi. mul nägi see õhufilter välja nagu seda oleks õliga pestud.. ma loodan, et mul torud sellepärast õlised.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Aga karta on,et turbo on liiga saanud ja sellest ka kerge õli SL
kuna ennem olid voolikud seal manual boost reg. suletud ringis ehk siis turbo külmakojas olevast väiksest nipplist õhk kuhugile välja ringlusesse ei pääsenud.ja puhus ka mingi pea 1,5 bar aga nüüd kui sealt turbo nipplist otse WG-i pandud tuleb ainult 0,5 bar kätte.

-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Sai täna WG vedrukamber lahti võetud.Lühidalt öelda siis kas on kellegil pakkuda seda pealmist kaant koos selle reg.kruviga?tegemist siis audi WG-ga.Ja kui suur võib olla turbol selle rootori loks?näpuga katsudes oli edasi-tagsi u 1-2 mm,ülesse-alla vaevu tuntav loks.
Viimati muutis Riisirakett, 14.12.2009 12:38, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere