S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

kilplane kirjutas:kas boost controli all mõtled midagi sellist?
Pilt
kui see, siis parempoolne ots läheb kas turbo nipplisse või kusagile võimalikult turbo lähedale. alumine WG'sse. kruvi vasakul , sellega regullid mis rõhu juures WG avaneb.
me sellise ehitasime, kiilus see tihti kinni, kuna niiskusega läks seest kuulike rooste.

miks see siibri soojendus üldse vajalik on?
On selline,et kolm otsa on voolikute jaoks ja peal on timmimise kruvi.
Vasakult tuleb turbost,paremalt edasi WG alumisse suurde torusse ja alla on pime ees http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg http://www.upload.ee/image/291014/Fotod-0127.jpg
Viimati muutis Riisirakett, 08.12.2009 14:09, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:On selline,et kolm otsa on voolikute jaoks ja peal on timmimise kruvi.
Vasakult tuleb turbost,paremalt edasi WG alumisse suurde torusse ja alla on pime ees.
Sa muretsed üle! Esiteks, mille üle sa kurdad? Mis see pime halba teeb? Võibolla kui paigaldad kunagi BOV'i siis paned selle sinna kolmikusse.
Kui ma 1. S13 ostsin oli kah palju lahtiseid ja pimedaid voolikuid, ja ei teadnud, mis kuhu läheb. Peale mõningast kapotti alla vaatamist panin praktiliselt kõik pimedaks, viskasin pooled voolikud ja jubinad minema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Seisab üksikult selline asi http://www.upload.ee/image/291017/Fotod-0130.jpg

Ja siin ei ole ka asi vist päris õige http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:Seisab üksikult selline asi http://www.upload.ee/image/291017/Fotod-0130.jpg

Ja siin ei ole ka asi vist päris õige http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.

2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.

Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo :) kondist rääkimata.

* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!

* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Astrona kirjutas:
Riisirakett kirjutas:Seisab üksikult selline asi http://www.upload.ee/image/291017/Fotod-0130.jpg

Ja siin ei ole ka asi vist päris õige http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.

Seega selle võib siis eemaldada.

2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.

On selline plastikust julla millel peal on ka veel nippel kuhu saaks mingi peenema vooliku panna.Ehk peaks selle vidina panema sinna kolmiku asemele millest ta praegu välja tuleb?Ja üle on veel üks vaakum voolik mis on ka pildil näha(on torgatud segusiibri juurde poldi otsa).

Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo :) kondist rääkimata.

* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!

* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:
Astrona kirjutas:
Riisirakett kirjutas:Seisab üksikult selline asi http://www.upload.ee/image/291017/Fotod-0130.jpg

Ja siin ei ole ka asi vist päris õige http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.

Seega selle võib siis eemaldada.

2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.

On selline plastikust julla millel peal on ka veel nippel kuhu saaks mingi peenema vooliku panna.Ehk peaks selle vidina panema sinna kolmiku asemele millest ta praegu välja tuleb?Ja üle on veel üks vaakum voolik mis on ka pildil näha(on torgatud segusiibri juurde poldi otsa).

Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo :) kondist rääkimata.

* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!

* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
Viska see junn üldse minema, ega see sul ju midagi seal ei tee - võibolla on see mingi audi bypass klapp.
Kuhu see voolik läheb mis siibrist ette poole jookseb? Kas see pole muidu bena-aurude, söefiltri ots.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Millist voolikut sa silmas pead?
http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:Millist voolikut sa silmas pead?
http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
Parandan. Mitte siibrist, vaid siibri juurest SL kollektorist see 8mm vms must volla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Tundub, et see üks kolmiku haru, kus mingi tundmatu klapp otsas, on pimedaks tehtud (mingi polt sisse visatud, pildilt näha), võid selle kolmiku sealt üldse eemaldada.
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Astrona kirjutas:
Riisirakett kirjutas:Millist voolikut sa silmas pead?
http://www.upload.ee/image/291020/Fotod-0124.jpg
Parandan. Mitte siibrist, vaid siibri juurest SL kollektorist see 8mm vms must volla.
Pildil oli selle nippli kohta öeldud,et pimedaks või siis saab sealt BOV vaakumi aga minul on see ühenduses ben.rõhu reg. tulevate voolikutega???Ja teine asi mis on on see,et pildil 1.3(oli vist) nipplist voolik panna ben.rõhu reg. ja saab ka vaakumi näidiku jaoks.minul aga ainult sinna näidikusse lähebki ja kolmik vahel millest üks voolik on see samunegi mis seal minu pildil selle siibri juures poldi otsa torgatud e pime siis.pudru ja kapsad ma ütlen :x
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

benarõhuregulaatorile võiks SL kolle teisest otsast ikkagi vaakumi võtta, muidu kui kell lekib, siis benarõhk vahel.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Eks tõstan siis selle ringi.vaatab mis juhtub :-D
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Üks küsimus veel seoses ühe lahtise otsaga siin http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg Foorumis ringi tuhlates lugesin,et tavaliselt jääb see ots lahti.Aga kas ikka jääb või peab selle kuhugile ikkagi ühendama?Ning siin http://www.upload.ee/image/291014/Fotod-0127.jpg kas jääb see pime alla alles või tuleks sinna taha ka midagi-kedagi panna
:-D ?
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

ega tegu juhuslikult ühe oranzi autoga pole?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:Üks küsimus veel seoses ühe lahtise otsaga siin http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg Foorumis ringi tuhlates lugesin,et tavaliselt jääb see ots lahti.Aga kas ikka jääb või peab selle kuhugile ikkagi ühendama?Ning siin http://www.upload.ee/image/291014/Fotod-0127.jpg kas jääb see pime alla alles või tuleks sinna taha ka midagi-kedagi panna
:-D ?
See audi WG, arvatavasti sina juhidki seda 1 kambriga, ja teine jäta lahti, aga pane mingi voolik otsa lihtsalt nii, et sodi sisse ei läheks.
See teine pilt: manual boost controller - tundub olevat bleed-type, ehk lekkimise põhimõttel, mis laseb osa boostisignaali vastu maad, et turbo rõhk ei langeks. Kui pime on ees, siis ta boosti ei tohiks reguleerida. Ei tea mis rõhku su WG vedru hoiab, aga kui hoiab sobivat, võid selle vahelt ära vista ja lihtsalt otse voolik panna.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta