H-profiil kepsude võrdlus
See on moly määre, mitte õli.
Minul ei olnud SPM karbis poltidega mingit määret kaasas.
Minul ei olnud SPM karbis poltidega mingit määret kaasas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ARP määrde pakke olen ma peos hoidnud küll ja ARP määret kasutanud ka aga ta on kõike muud kui õli.
Lisaks ei ole täpsustatud, et ARP "õliga" peaks pingutama ja kuna minu karbis ei olnud ARP määret kaasas, siis eeldan, et tavalist mootoriõli on selle õli all mõeldud.
Lisaks ei ole täpsustatud, et ARP "õliga" peaks pingutama ja kuna minu karbis ei olnud ARP määret kaasas, siis eeldan, et tavalist mootoriõli on selle õli all mõeldud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Uurisin vahepeal väheke ARP2000 pingutusmomente teistel tootjatel ja keskmine mis silma jäi on
40.5mm (1.600") pika ja 9.525mm (3/8") jämeduse poldi puhul 45-47 ft.lbs ehk 60-63NM kasutades ARP määret.
Poldi stretch-iks öeldud 0.0058" ehk ümardatult 15 sajandiku.
ARP kodulehel on ka selle mõõduga ARP2000 poltidel täpselt smad andmed.
Mina tõmbasin need FRP omad kinni ARP määrdega ~60NM (võtmel ei ole päris 1-e ühiku kaupa jaotisi).
Sai viidud kepsud Detjonosovide juurde vända poolse otsa mõõtmisse.
Hommseks peaks selguma, kas kepsud veel ilusti ümmargused ka või mitte.
Kolvisõrme puksid olid enamvähem head. 2tk tundusid väga head 2tk veidi tihkemad.
Soovitati proovida kõik sõrmed eraldi läbi, et parim kompott kokku sobitada, kuna küsimus on seal mikronites ja igasugune töötlus võtab kõvasti rohkem maha.
Kuna minu ARP stretch gauge jõuab alles järgmiste ARP poltidega, siis väga täpselt ei saanud stretch-i mõõta aga enamvähem 15 sajandiku oli stretch (tava mikromeetriga).
Kui ma õigesti aru sain ütles Detjonosov ka, et alla 60NM on vähe ja 60NM on enamvähem hea.
Väga suure tõenäosusega kasutan sama lüket ka M10 Eagle kepsude peal aga seal stretch gauge järgi juba.
40.5mm (1.600") pika ja 9.525mm (3/8") jämeduse poldi puhul 45-47 ft.lbs ehk 60-63NM kasutades ARP määret.
Poldi stretch-iks öeldud 0.0058" ehk ümardatult 15 sajandiku.
ARP kodulehel on ka selle mõõduga ARP2000 poltidel täpselt smad andmed.
Mina tõmbasin need FRP omad kinni ARP määrdega ~60NM (võtmel ei ole päris 1-e ühiku kaupa jaotisi).
Sai viidud kepsud Detjonosovide juurde vända poolse otsa mõõtmisse.
Hommseks peaks selguma, kas kepsud veel ilusti ümmargused ka või mitte.
Kolvisõrme puksid olid enamvähem head. 2tk tundusid väga head 2tk veidi tihkemad.
Soovitati proovida kõik sõrmed eraldi läbi, et parim kompott kokku sobitada, kuna küsimus on seal mikronites ja igasugune töötlus võtab kõvasti rohkem maha.
Kuna minu ARP stretch gauge jõuab alles järgmiste ARP poltidega, siis väga täpselt ei saanud stretch-i mõõta aga enamvähem 15 sajandiku oli stretch (tava mikromeetriga).
Kui ma õigesti aru sain ütles Detjonosov ka, et alla 60NM on vähe ja 60NM on enamvähem hea.
Väga suure tõenäosusega kasutan sama lüket ka M10 Eagle kepsude peal aga seal stretch gauge järgi juba.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.