K: turboõlitussüsteem

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

K: turboõlitussüsteem

Postitus Postitas quintus »

Tere!
Turboks siis uus selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T4-Turbo ... ccessories
nimelt kas pean õli pealevoolule restriktori sisse keerama, ilma selleta on auk 10mm,
kas on normaalne, et võib sealt õli sumpasse kui moto töötab, voolata, sest ava liialt suur?
kes omab kogemust?
...bushi no ichigon
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Ja mille järgi saab teada õige piiraja läbimõõdu ?
Turbod ja õlirõhud on ju erinevad.
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

mk3 suprale vist pole m6ttet restriktori panna
6li voolavus ja r6hk nii madal :-D

mine hydroskandi ja tee seal sobiv voolik,
see polt mis kinnitab plokist valjuneva voolikut teeb sama mis restriktor.
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

Tore Sag, sa vist ainuke igal pool, kes viitsib vastata ja nõu jagada, Tänx :)
ma kujutan ette palju siin foorumis selle asjaga on kokku puutunuid, kuid millegipärast on nad oma keele ära söönud :?
...bushi no ichigon
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Sellel turbol ei paista olema vesijahutust. Kui veel õlivoolu ka piirama hakata, võib temperatuuriga probleeme tulla.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

täpselt nii, vesijahutus puudub, mujalt foorumitest lugesin, et pannakse piirajaid vahele erinevates mõõtudes 1-2mm jne. kuna muidu ajab õli sumpasse, ma ei tea kuidas ta sealt laagri vahelt läbi laseb
:?
...bushi no ichigon
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kuullaagerturbole restrictor, see hiina kärakas ei oma vast mingit erilist laagerdust.
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

ja siit tuleb veel üks tark, kes odavat asja kohe hiinlaseks tembeldab.
Isegi kui ta oleks hiinalne (mida ta pole), siis mis see asjasse puutub?
ma küsisin hoopis teist asja
...bushi no ichigon
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kui küsida tohib, siis kus see tehtud on? Taiwan?
Enne kui sa kedagi ümbernurga lolliks tembeldad mõtle ise ka väheke. ca 1500EEK`i tutika "garantiiga" turbo eest, milles sisaldub ka ärikasum, transport jne.
Whatever, pole minu asi.

Juhtisin tähelepanu, et restrictor pannakse eelkõige kuullaagerturbole, mida see selgelt pole, või väidad vastupidist?
Puutub niipalju, et alla 5k hinnaklassi turbotel pole reeglina kuullaagerdust.

Lahe kohe, ise nii tark teisi lolliks sõimama, aga ei tea, kuidas õlitust teha.
Edu!
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Jäid näppu artiklid turbo õlitusest ja jahutusest.

1. osa: http://autospeed.com/cms/A_2606/article.html

2. osa: http://autospeed.com/cms/A_2608/article.html
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

hents99 kirjutas:Kui küsida tohib, siis kus see tehtud on? Taiwan?
Enne kui sa kedagi ümbernurga lolliks tembeldad mõtle ise ka väheke. ca 1500EEK`i tutika "garantiiga" turbo eest, milles sisaldub ka ärikasum, transport jne.
Whatever, pole minu asi.

Juhtisin tähelepanu, et restrictor pannakse eelkõige kuullaagerturbole, mida see selgelt pole, või väidad vastupidist?
Puutub niipalju, et alla 5k hinnaklassi turbotel pole reeglina kuullaagerdust.

Lahe kohe, ise nii tark teisi lolliks sõimama, aga ei tea, kuidas õlitust teha.
Edu!
kõigepealt võiksid targutamise asemel hoopis nõu anda aga mitte mingit hiina jama ajama hakata! minu pealkiri ja küsimus oli selge!
teiseks:
loe väheke ja tee järeldused siis
http://www.emotorusa.com/index.asp
...bushi no ichigon
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Kui küsimus esitatakse tuleb olla ka valmis ebameeldivaks vastuseks.

Õlituse kohapealt lase tõesti Hydroscandis voolik teha. Nendel HS otsadel on nagunii vaid 2mm auk.
Kui pärast suitsema kipub, siis paned ühenduse vahele veel pisema auguga seibi.

Nende hiina imede(jah, see on hiina ime) tootmistolerantse ei tea mitte keegi, seega tuleb teha katseeksitus meetodil ning suurema flow pealt väiksemaks kuni ei suitse.

Minul on sarnane hiina ime kasutusel, ning HS voolikuga pole mingit restrictorit vaja ja ei suitse.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Seal esimeses Autospeed-i artiklis on näiteks toodud ühe väikse turbo õlivajadus:

# Fed to the turbo through a minimum internal diameter line of 3.2mm
# At a minimum pressure of 2 Bar (ie 29 psi) at peak engine torque
# Not less than 0.7 Bar (10 psi) at idle

Ehk et lihtsalt tunde järgi läbimõõtusid valides võid selle turboga ruttu lõpetada. Suitsemine on sealjuures palju väiksem probleem, kui ebapiisav jahutus. Püüa kuskilt leida enda omaga sarnase turbo õlivajaduse kohta mingeid andmeid, enne kui voolikuid vead.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

ok, tänud!
hakkan asja katsetama
...bushi no ichigon
Vasta